04 січня 2024 року. Один з найбільших мобільних операторів країни починає свій комунікаційний рік з нестандартного відео, а саме із CGI-анімованого рекламного ролика.
Для lifecell це новий спосіб донесення рекламних повідомлень до користувачів. Але експериментальним виявився підхід не лише до візуалізації, а й до ідеї. Так, головну роль у відео зіграв професор Рік — завзятий винахідник і шалений експериментатор. Він став уособленням кампанії з фіксації ціни на тарифи, яку оператор започаткував у вересні 2023 року. Особливість пропозиції полягає в можливості зафіксувати вартість акційного тарифа до кінця 2024 року у випадку перенесення номера від іншого оператора до lifecell.
«Для нас професор Рік — дійсно новий персонаж. Ми постійно експериментуємо — як з нашими комунікаціями, так і з послугами. Таке втілення ідеї частково обумовлено тим, що цьогоріч ми не хотіли випускати типову новорічну рекламу. Щодо послуги, гадаю, ми розробили привабливу і рятівну від непередбачуваних витрат пропозицію. Перехід зі своїм номером до lifecell є певною гарантією приємної та фіксованої вартості до кінця року», — зазначила Аві Щупак, керівниця департаменту маркетингових комунікацій lifecell.
Загалом нинішня рекламна кампанія візуально є повністю цифровою. Адже до розробки ключового зображення був також залучений Midjourney. Зустріти шаленого професора «фіксології» можна на телебаченні, в інтернеті та на носіях зовнішньої реклами.
Переглянути відеоролик:
Credits:
- Head of Marcom — Аві Щупак
- Creative communication lead — Антон Цибенко
- Creative сopywriter — Віктор Антропов
- Brand manager — Тетяна Ільєнко
- Режисер — Стас Морозов
- Post-production supervisor — Кирил Удовенко
- Post-production — Camaradas Post
- Музика — Сурен Томасян
- Sound design — Евгеній Бедненко