«Дім Варення» відновив свою роботу і зробив це через креативну комунікацію у відеоформаті, де головними героями стали овочі та фрукти — складові продуктової лінійки бренду.
25 жовтня на сторінках бренду в соцмережах вийшло перше відео, у якому натякається на повернення «Дому Варення». Фрукти та овочі рухались у сторону Крюківщини, де розташоване виробництво бренду. Лимон, що їде потягом, лакшері Ананас у таксі, Яблуко та Томат на пішохідному переході та Солодкий перець, який передає плату за проїзд у маршрутці.
Відео включили фанатів бренду в гру «вгадай, що відбувається». Шанувальники почали придумувати власні гіпотези та ділитись ними в коментарях.
Серію з 5 відео, що опублікував бренд, завершило нове гасло компанії: «Покликані повернути смак. Повернути фан. Повернути Дім Варення».
Постійні бестселери «Дому Варення» Фейхоа, горіхова суміш «Кізя-мізя», Лимондра та Перцоус теж повернуться до полиць інтернет-магазину (https://varenie.com.ua), який запрацював 28 жовтня.
Передісторія
Бакалійна компанія з акцентом на натуральності мала гучний успіх у своїй ніші. На момент зупинення у лютому 2022 року бізнес вже мав сертифіковане харчове виробництво на 200 кв. м, продажі в Сільпо та тисячі прямих продажів щомісяця через власний сайт (https://varenie.com.ua). Команда зупинила діяльність на початку війни через залучення засновниці бізнесу Олени Гашинської у волонтерську діяльність.
Олена Гашинська намагалася продати бізнес влітку 2023 року через допис в Instagram, який отримав велике залучення аудиторії та низку заповнених анкет. Почався переговорний процес. Як виявилось, потенційні інвестори шукали додатковий інвестиційний проєкт для отримання пасивного доходу, а такий бізнес, як «Дім Варення», потребує залучення у процес. Про невдалу спробу продажу Олена Гашинська відверто написала в своєму блозі, де провал назвала провалом, і детально розписала причини, чому так сталось.
Власне, аналізуючи причини, стало ясно, що зусиль для продажу було задіяно недостатньо. Занурившись глибше в мотивацію, Олена зізналась собі в тому, що скоріш за все не готова прощатись зі справою, яка має такий потенціал для розвитку і реалізації власних творчих амбіцій.
В вересні цього року підприємиця вирішила розконсервувати власну справу і робити це у партнерстві.
Відео
Лимон:
Томат та Яблуко:
Перець:
Лакшері Ананас: