Креативна агенція Taktika створила айдентику для нового збору Тиловиків, який стартував 13 травня. Волонтери планують зібрати 100 мільйонів гривень до десятиріччя бригади НГУ «Азов».
Перед Taktika стояла задача створити такий дизайн, який би виділив Тиловиків серед іншого контенту у соцмережах та був би зручним для класифікації різних категорій зборів. Дизайн поширюється не тільки на картки учасників, але і на інші носії: пости у соцмережах, мерч, нагороди.
«Наш проєкт розширюється, цілі зростають, тому ми звернулися до Taktika у пошуках нового візуального стилю, який би відображав ці зміни. Ми, як завжди, хотіли створити щось незвичайне, щоб виділитися серед інших зборів. І дизайнери знайшли візуальний прийом, у який ми одразу закохалися», – розповідають Аліса Меженська та Дарʼя Червона, співзасновниці проєкту.
Минулого року ініціатива залучила 4 тисячі людей, а цього разу Тиловики мають намір «зрости» мінімум у 2 рази. Цього разу волонтери додали нові категорії зборів: банки від 5/50/100 тисяч гривень, збори на будь-яку суму для військових та інфлюенсерів і мільйонні збори від менторів проєкту. Щоб сегментувати різні категорії, креативники розробили 3D плашки-жетони під фото та різні кольори для кожного виду збору.
Картки для постів також отримали новий вигляд: тепер це карусель з двох картинок. На першій – інформація про збір конкретної людини, на другій – загальна мета Тиловиків. Це дозволяє систематизувати основну інформацію та оптимізовує її сприйняття у соцмережах. Також учасникам надаватимуть стікери з QR-кодом на їхню банку для промо збору у громадських місцях.
«Нам приємно долучитися до розроблення збору, який стане одним з наймасовіших в Україні та, мабуть, загалом у світі. Тиловики вже стали трендсеттером у зборах, тому ми хотіли віднайти новий підхід у дизайні та водночас залишити ініціативу впізнаваною. Нова айдентика вже працює, а ми радіємо, що вона допомагає збирати донати, відкривати нові банки та збільшувати тил “Азову”», – розповідає графічна дизайнерка Taktika Софія Хотіна.
Одна з головних проблем великих зборів – люди швидко звикають до однакових карток, через що кількість донатів падає. Аби збір якомога довше привертав увагу, креативники запланували еволюцію карток. Кожні три тижні віжуали будуть змінюватися, символізуючи наближення до цільової суми.
Також тепер закордонні збори отримують позначення національними прапорами, і українці зі всього світу зможуть обʼєднати «команди» своїх діаспор.
Щоб долучитись до збору та відкрити власну банку, необхідно звернутись в особисті повідомлення Інстаграм-акаунту Тиловиків за деталями ініціативи.
Тиловики – соціальний проєкт із консолідації суспільства та збору коштів для бригади НГУ «Азов». Проєкт заснували Дарʼя Червона, Аліса Меженська та Марія Романова. У своїх зборах вони стали першими, хто застосував механіку командних зборів, завдяки чому за два перші збори зібрали 111 мільйонів гривень. За даними Монобанк, після запуску Тиловиків кількість донатів в Україні зросла більше ніж удвічі.
Taktika – креативна агенція, яка робить зрозумілу та помітну рекламу. Агенція співпрацює з національними та глобальними брендами, серед яких Prom, ПриватБанк, Favbet, MasterZoo. Їх роботи відзначені міжнародними нагородами Red Dot Design Award і Golden Drum.