Інтернет стрімко розвивається і відкриває можливості для власників офлайн-бізнесу. У сучасному світі мати сайт — це необхідність. Які завдання він дозволяє вирішити? Це інструмент, спрямований на розширення потенційної аудиторії і залучення нових клієнтів. З його допомогою можна збільшити кількість продажів, сформувати лояльне ставлення до компанії та презентувати її з кращого боку. Але це не єдині причини замовити створення сайтів в Києві. Якщо ви ще сумніваєтеся, чи потрібен веб-ресурс вашій компанії, пропонуємо вашій увазі 5 факторів, які допоможуть прийняти рішення.
Спосіб залучення клієнтів
Глобальна мережа — це величезна цільова аудиторія. Люди давно оцінили її зручність не тільки для пошуку інформації, але і для здійснення покупок, замовлення товарів або послуг. В інтернеті вони можуть детальніше ознайомитися з компанією, асортиментом, умовами співпраці. Правильно надана інформація підвищує шанси на оформлення замовлення. Контентом ви можете переконувати в тому, що товар необхідний покупцеві.
Наявність сайту дозволяє використовувати інструменти інтернет-маркетингу. З їх допомогою більша кількість потенційних клієнтів дізнається про вашу компанію. Ви зможете вийти на новий рівень, збільшити число продажів і прибутковість бізнесу.
Дієві маркетингові заходи
В інтернеті зручніше, легше і ефективніше проводити рекламні кампанії, і їх безліч. Найбільш популярні:
- SEO;
- контекстна реклама;
- закупівля посилань.
Ви можете аналізувати результати використання різних маркетингових інструментів, вибирати найефективніші. Сайт дозволяє проводити дослідження серед користувачів і потенційних клієнтів: опитування, анкети та голосування. Результати допоможуть компанії стати краще, вдосконалювати свій сервіс, задовольнити вимоги і побажання відвідувачів.
Постійний контакт з аудиторією
Щоб досягти успіху у веденні бізнесу в XXI столітті, необхідно підтримувати контакт зі своєю аудиторією, вибудовувати довірчі, дружні стосунки. Компанія повинна чути клієнтів, розуміти їх потреби. Сайт — ефективний інструмент, що дозволяє це робити.
Створюються форуми для спілкування, форми для відгуків, текстові матеріали з можливістю коментування. Щоб урізноманітнити комунікацію з клієнтом і відразу налагодити з ним контакт, використовується онлайн-чат. Він дозволяє швидко відповісти на питання потенційного покупця, взяти його контактні дані, детально проінформувати про умови співпраці і оформити замовлення.
Формування іміджу компанії
Веб-ресурс — це обличчя фірми або організації. Через нього транслюється головна місія компанії, основні принципи роботи. Раніше для формування позитивного іміджу та лояльного ставлення клієнтів використовувалися засоби масової інформації: телебачення, друкована продукція, радіо. Сьогодні такий спосіб відійшов на другий план. На першому місці – сайт компанії. І важливо, щоб він був якісним, з привабливим дизайном, швидким завантаженням даних, інформативним і корисним наповненням. Тільки такий майданчик сформує позитивний імідж компанії і підкреслить її престижність.
Першокласний сервіс
Сучасні покупці вибирають компанію не тільки за асортиментом або ціною товару. Вони оцінюють сервіс. Сайт дозволить організації вийти на високий рівень обслуговування.
Клієнти по достоїнству оцінять різні способи оплати, можливість безкоштовної доставки, знижки на наступні покупки і бонусну систему, персональні рекомендації. І головне — такий першокласний сервіс може бути доступний в будь-який час доби.