Не встигли бізнеси та клієнти видихнути після першої хвилі покупки подарунків, як час готуватися до другої: 14 лютого і 8 березня традиційно займають важливе місце в бюджеті покупців. Завдяки зручності, більшість вибирає місцем для покупок — Інтернет. Вибір товару, пошук вигідної пропозиції, знайомство з акціями і нарешті пошук кешбек — приблизний шлях клієнта перед покупкою. На прикладі нового розділу з промокодом на НВ ми розглянемо спосіб додаткової монетизації трафіку для тематичних проектів і ЗМІ. Знайомтеся — White Label!
Концепція WL прийшла до нас з Америки 40х років, коли при виготовленні вінілової платівки, етикетку залишали білою, для того, щоб на неї можна було нанести будь-який бренд продавця.
Сьогодні більшість великих торгових операторів (супер-, гіпермаркети) мають свої торгові марки, які працюють за тим же принципом. Вони не виробляють самостійно продукцію, а лише продають під своїм брендом певний товар. Дуже часто поруч на полицях можна зустріти аналогічну продукцію, але вже під брендом виробника.
Як це працює в digital?
Для цифрового середовища White Label — це новий формат партнерства за моделлю CPA, який нещодавно прийшов на ринок СНД. Він застосовується для тематичних проектів або ЗМІ, які впроваджують у себе на сайті готовий програмний продукт – наприклад, розділ з купонами і промокодами, порівняння фінансових продуктів або афішу заходів. Контентний ресурс забезпечує інформаційну підтримку, а партнер (команда WL) — бере на себе частину наповнення, спілкування з рекламодавцями та монетизацію.
Як це виглядає на практиці
Давайте уявимо: у вас є свій інформаційний портал, форум або онлайн-сервіс, на який ви щодня залучаєте десятки або сотні тисяч людей. Ви розміщуєте у себе на сайті додаткову сторінку з акціями, знижками, купонами і пропозиціями від інтернет-магазинів, в які будуть зашиті ваші партнерські посилання. Далі робота відбувається за моделлю CPA: користувачі переходять по посиланнях, роблять покупки, а ви — отримуєте винагороду за кожну покупку.
CPA (Cost per action) — це модель співпраці, коли рекламодавець платить вам комісію за кожного залученого покупця. Партнерська мережа проводить моніторинг виконаних замовлень і нараховує винагороду власнику майданчика, з якого зробили покупку.
Чим це відрізняється від класичної бізнес-моделі заробітку на інформаційних ресурсах:
розміщуючи рекламу (банери, інформери), платні статті та огляди або спецпроекти — ви отримуєте фіксовану винагороду, витрачаєте на це великий часовий і людський ресурс. При роботі за моделлю CPA — ви отримуєте винагороду за кожну виконану дію з реклами, без додаткових інвестицій в створення інфраструктури та технологій.
Для кого підійде WL?
White Label — це відмінний спосіб додаткового заробітку для будь-яких тематичних проектів, форумів, інформаційних порталів, ЗМІ, які вже мають свою аудиторію і відвідуваність. Вітрини, розміщені на таких сайтах, швидко просуваються в пошуковій видачі і починають монетизуватися.
До проекту ресурс важливо підготувати — наповнити його контентом, розширити аудиторію, провести SEO оптимізацію. Тоді розділ з промокодами, створений на базі рішення White Label, приверне увагу користувачів і почне приносити вам дохід.
Готове до інтеграції рішення за принципом White Label забезпечує комфортну і якісну роботу. Не потрібно залучати програмістів, які розроблять подібний розділ, команда WL самостійно займається наповненням вітрини і її автоматичним оновленням. І все це робиться на спеціальному зовнішньому сервері, так що безпека даних так само в пріоритеті.
Робота через White Label не тільки не скасовує звичні способи монетизації, але й має ряд істотних переваг:
- Додатковий “пасивний” заробіток — по суті, така модель роботи не вимагає змін в поточних процесах і схемі сайту.
- SEO — ваш домен отримує більший потік якісних відвідувань, за рахунок чого ресурс розвивається і піднімається в пошуковій видачі.
- Довготривалий проект — стабільно і регулярно приносить прибуток, але при цьому ви не витрачаєте багато часу на підготовку рекламних матеріалів або спецпроектів.
- Чи отримуєте дохід від залучених користувачів рекламодавцю, завдяки роботі по моделі CPA.
Надприбуток для всіх учасників процесу — ключовий принцип роботи партнерського маркетингу. Завдяки проекту White Label він став ще більш доступним і легко реалізовуваний: користувачі отримують знижки на бажані товари (win!), рекламодавець залучає нових клієнтів (win!), партнерська мережа отримує свою комісію (win!), контентний проект додатково монетизує трафік, підвищує лояльність аудиторії і залучає нових користувачів за рахунок SEO просування (win! win! win!).