Креативні та медіаагенцїї, рекламодавці, незалежні фахівці та технологічні компанії вже почали надсилати свої заявки на конкурс IAB MIXX Awards 2025, щоб визнати свої досягнення у сфері цифрового маркетингу та інновацій.

IAB MIXX Awards 2025
Конкурсна програма складається з 6 потужних блоків:
- Загальні digital-напрямки: для проєктів із різних сфер цифрового маркетингу, включаючи креативні кампанії з обмеженим бюджетом, де інноваційна ідея має перевагу над ресурсами. У цьому напрямку представлено 23 підкатегорії, що охоплюють весь спектр digital-активностей — від відео та аудіо до VR/AR технологій.
- Сайти, додатки, месенджери: для вебпроєктів та мобільних розробок з особливою увагою до UX/UI та комунікаційної складової. 7 підкатегорій дають вибір надіслати заявку до максимально відповідної з наявних. Серед них виведений окремо напрямок спеціалізованих рішень для НГО та благодійних ініціатив.
- AdTech та технологічні інструменти: для передових рекламних технологій (programmatic, Digital Out-of-Home (DOOH), Online-to-Offline (O2O) та використання даних). Визначає лідерів у 12 підкатегоріях, які впроваджують та вдосконалюють технічні інструменти, забезпечуючи ефективні рекламні кампанії.
- Контент: має 4 підкатегорії для digital-контенту, які визначають проєкти з найвищим рівень креативності та ефективності у створенні та розповсюдженні контенту (нативна реклама, фірмовий контент, партнерські та неприбуткові ініціативи).
- SMM: для кампаній у соціальних мережах — від візуальних стратегій до тих, що виявилися успішними в кризових періодах. 24 підкатегорії для презентації проєктів з новими технологіями у соціальних мережах, таргетованими кампаніями, практикою використання месенджерів, нестандартними ідеями SMM-проєктів і навіть окремо виділений SMM-копірайтинг.
- Influencer Marketing: для кампаній із залученням лідерів думок на різних платформах. 16 підкатегорій охоплюють усі аспекти співпраці з інфлюенсерами — від YouTube, TikTok та Instagram до комплексних мультиплатформних стратегій. Тут оцінюються як комерційно успішні медіакампанії з високою конверсією, так і соціально відповідальні ініціативи, що створюють позитивний вплив на суспільство.
Учасники можуть подавати свої проєкти одночасно в декілька категорій IAB MIXX Awards 2025, залежно від цілей та специфіки кампаній. Усі роботи мають бути створені та реалізовані виключно на території України протягом періоду з 1 січня 2024 по 22 квітня 2025 року. Критично важлива умова участі — відсутність зв’язків із проєктами чи клієнтами, що діють на територіях країн-агресорів.
Оцінювання заявок відбуватиметься за п’ятьма ключовими критеріями: стратегія, виконання, креативне рішення, інноваційний підхід, досягнуті результати. Переможці отримають бали до рейтингу креативності: short list — 2 бали, бронза — 4, срібло — 6, золото — 8 балів.
“Коли цифровий маркетинг стрімко еволюціонує, особливо важливо відзначати проєкти, що поєднують інноваційність із реальним впливом на бізнес. Ми шукаємо рішення, які не лише вражають креативністю, але й демонструють вимірювані результати та стратегічну глибину”, — коментує СЕО IAB Ukraine Ансастасія Байдаченко.
Основна мета IAB MIXX Awards — відзначити та висвітлити досконалість реалізації цифрових стратегій і медіакампаній. Участь у конкурсі надає можливість маркетологам продемонструвати свої проєкти, отримати визнання та зробити внесок у розвиток цифрового маркетингу в Україні.