Даша, як твоя команда готується до новорічного періоду?
У вогні! Грудень – гарячий місяць. Ми всі це знаємо, проте підготуватися до нього на 100% – нереально: ти не можеш заздалегідь спрогнозувати, які конкретні ідеї зніматимеш. Перед Новим роком часто спрацьовує закон Мерфі: бутерброд завжди падає маслом вниз. Тому ми всі запасаємося терпінням та витримкою і робимо красиво.
Що таке новорічний період для контент-креатора?
Період запари, зайнятих студій, хаосу в офісі, а ще – суперкрасивого контенту. В якомусь сенсі наша робота додатково нагадує нам про свята. Під час роботи команда навіть Гаррі Поттера вмикає. Є ще один плюс: усі намагаються закрити контент-плани на січень у грудні, а це означає, що після запари настає дуже спокійний період.
У чому специфіка підготовки новорічного контенту, і чим він відрізняється від звичайного?
У тому, аби зробити не банально. Або ж банально, але красиво. Відрізняється він на жаль, однаковістю. Всі хочуть ялинки, сніжок, гірлянд. В принципі, саме це і створює настрій. Наприклад, та сама Coca-Cola знімає новорічну рекламу в одному стилі вже багато років. Проте ми із задоволенням дивимося її.
Яким все ж таки повинен бути новорічний контент бренду?
Зимовим. Мета у кожного такого фото одна – створити настрій та емоцію, адже люди саме це й купують.
На чому потрібно робити основні акценти? Фотографії, відео чи дизайнерський контент?
Кожному своє. Не всім брендам потрібні ідеальні фіди з крафтових фото. Часто мети бренда досягає проста (або складна) графіка. З відео так само – іноді анімація буде зрозумілішою і значно дешевшою.
Для кожної соцмережі потрібен свій контент, чи можна повторюватись?
Думаю, це не критично. Залежить від бюджету та бажання клієнта 🙂
Чи потрібно готувати якісь привітання в форматі контенту для клієнтів?
Якщо йдеться про привітання від агентства для клієнтів – так. Якщо від сторінок брендів – так, адже так заведено. Буде дивно, якщо бренд не привітає з НР.
Які загалом маєш прогнози для своєї команди на ці свята?
Моя команда оновилася і розширилася. А це означає, що роботи багато, горітимемо яскраво. Проте, як завжди, зробимо все круто! Без зайвої скромності скажу, що мені пощастило зібрати справжніх професіоналів своєї справи, що на сьогодні велика рідкість.
Дай декілька порад для контент-креатора, який вперше створює новорічний контент
Все продумати й не поспішати. Новорічний контент хоч наче й обмежений стилем, проте може бути дуже різним, і навіть дуже незвичайним. Пам’ятати, про аудиторію та стиль бренду – усе має метчитись. Ну, і бронювати студії заздалегідь, дуже заздалегідь!