23
0
23
0
В умовах стрімкого росту рекламного ринку та розвитку технологій Admixer Advertising та Київстар вирішили об’єднати зусилля і надати нові можливості для розвитку рекламних комунікацій в Україні. Відтепер розробка Київстар, яка базується на використанні алгоритмів Big Data, — Data Management Platform (DMP), доступна у всіх технологічних рішеннях Admixer. Це дозволить маркетологам реалізовувати рекламні кампанії точніше і […]
Ритейл медіа — це реклама, що розміщується брендом на e-commerce сайті або в додатку з метою вплинути на користувача в момент покупки. Цей канал надає рекламодавцям супертаргетовану і націлену на здійснення дії аудиторію, а ритейлерам — ширші можливості взаємодії з клієнтами і додаткове джерело доходу. Саме тому інвестиції в ритейл медіа стабільно зростають. Так очікується, […]
За 2022 рік ми навчилися вкладати своє життя в одну валізку, ловити інтернет у самих неочікуваних місцях і бути готовими миттєво змінити свої плани на 180°. Але головне, ми не спинилися. Попри все, ринок онлайн-реклами, як і безліч інших галузей в Україні, продовжує працювати. Тому завдяки нашим захисникам сьогодні ми можемо опублікувати цю статтю і […]
Завдяки партнерству Admixer Advertising та Identity Invest сьогодні можна розмістити рекламу на преміальних заправках України WOG та OKKO всього у кілька кліків зі свого рекламного кабінету. При чому час, який потрібен на те, щоб відеоролик з’явився на екранах заправок після завантаження креативу та налаштування таргетингу, становить максимум чотири години, а зазвичай і швидше. При запуску […]
Згідно з нещодавніми опитуваннями серед учасників ринку реклами, пріоритетом номер один серед більшості респондентів наразі стоять нові способи пошуку клієнтів та каналів продажу. Виявилось, що це якраз задача, з якою може справитись нове партнерство між Admixer Advertising та Identity Invest — ексклюзивним медіаоператором лідерів українського ритейлу, таких як ТЦ Епіцентр, АЗК WOG та OKKO, ТРЦ […]
У 2021 році DOOH (digital out of home) була визнана категорією реклами із найшвидшими темпами зростання в Україні. Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду в інших каналах комунікації. Через це ми стаємо свідками все нових й нових інтеграцій операторів площин з технологічними партнерами не тільки у світі, а […]
Незважаючи на те, що аналітика Google Analytics 4 побачила світ ще в 2020 році, вона поки не знайшла широкого поширення серед маркетологів і аналітиків. На це була низка своїх причин, таких як структурні та візуальні відмінності, упущення з боку розробників тощо. Оскільки структура та логіка збору даних у GA4 та Universal Analytics значно відрізняються, об’єднати […]
Вчора на офіційному блозі Google з’явилася заява про те, що скасування 3rd party cookies переноситься з 2022 на кінець 2023 року і ця новина почала поширюватися з величезною швидкістю. Admixer Advertising простими словами пояснили що це означає. Введення в тему ідентифікації користувачів 3rd party cookies – маленькі файли-ідентифікатори, які зберігає в браузері користувача третя сторона. […]
Українська adtech компанія Admixer випустила гайд «Таргетинг в епоху приватності: Як ідентифікувати користувачів в 2021 році». Він допоможе брендам, рекламним агентствам, онлайн-видавцям, технологічним провайдерам і всім, хто працює з рекламою в Інтернеті, підготуватися до майбутніх змін в області ідентифікації користувачів і зберегти ефективність реклами та монетизації. На початку 2020 року Google оголосила про те, що […]
Ірина Оверко, СМО Admixer Advertising, розглянула глобальні і українські дані, пов’язані з мобільними додатками, в черговий раз переконавшись, що всі дороги ведуть до mobile-first світу. Нагадаємо, що понад 50% свого онлайн-часу ми проводимо в мобільних пристроях. Причому чим молодша аудиторія, тим більше відсоток часу, проведеного в смартфоні. А понад 80% мобайл-часу ми проводимо в додатках. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email