В останні місяці українці стали багато «подорожувати» в часі та просторі, побувавши, хоч і не за власним бажанням, у Курську, Орлі, а іноді навіть у Москві. Через зростання використання пристроїв радіоелектронної боротьби GPS мобільних пристроїв почав жити своїм життям: переносити геопозицію користувачів у сусідні країни та змінювати часові пояси. Про цю проблему вже гудів увесь Х (раніше Twitter), а Stories в Instagram переповнили скриншоти з локаціями в Білорусі чи росії.
У відповідь на таку ситуацію idealers вирішили обіграти плутанину з гумором у рекламі для KFC.
На Південному вокзалі з’явився банер:
Вітаємо в Житомирі! Так, GPS у Києві не завжди працює найкращим чином, на відміну від KFC. Будьте обачні.
Чому Житомир? Бо це місто давно стало героєм мемів і жартів про те, що його «не існує». Тому, коли на вокзалі з’явився банер із таким жартом, це не лише змусило сміятися, а й викликало хвилю обговорень у соцмережах
Ситуативна реклама стала не просто вдалою ідеєю, а прикладом, як бренди можуть обіграти навіть технічну проблему, залишаючи по собі позитивні емоції. І поки ваш телефон вирішує, в якій країні ви зараз, курочка в KFC завжди залишається там, де їй і місце — поруч із вами.