Час розкусити головний секрет студії Marvel – звідки така популярність? Чому всім так подобаються їхні жарти і чому саме супергероїка збирає повні зали з початку і до кінця прокату? Напередодні виходу першого жіночого соло-фільму «Капітан Марвел» потрібно розібратися, що ж особливого в цій тривалій історії.
І причини феномена досить різні.
Люди люблять повторення
Хоча сюжет у кожного фільму особливий, є головні загальні деталі – жарти, смачна картинка, легкий сюжет, перемога добра над злом. Кожен фільм – це повтор минулого, але з іншими героями в різних ситуаціях. Насправді, люди люблять повторення. Саме тому ми все ще пускаємо сльози над «Хатіко», і дивимося улюблені мелодрами так, ніби кінець буде менш плаксивим.
Драматургія каже: головний герой завжди кращий, ніж будь-яка реальна людина
Люди люблять цікавих персонажів, а жанр супергероїки дає їх сповна. Тут не просто індивідуум з особистими проблемами і переживаннями – у нього є суперсили, які він вдало використовує на благо людства. Всі хотіли б мати особливі здібності, тому цікаво дивитися як їх використовують інші.
Перенесення
У психології – явище, коли людина переносить переживання пов’язані з іншою людиною на інших людей, сприймаючи їх так само. З цього боку, повертаючись до пункту 2, людина перекладає на себе те, що не може відчути ніяк інакше. Саме тому такий популярний косплей, коли люди переодягаються в улюбленого героя.
Адреналін
Супергеройські фільми – це бойовики. Людина бачить всю цю захоплюючу картинку, рівень задоволеності піднімається. Враження захоплює. Чим сильніші емоції переживає споживач, тим краще він запам’ятає те, що побачив або використовував. Такий жанр справляється з цим дуже добре.
Гарний настрій
Головна особливість фільмів «Марвел» – гумор. Люди, які далекі від коміксів за якими знімається франшиза, прийдуть на фільм як на приємну комедію, тільки для того, щоб розважитися.
Нагадування
Фільми виходять так часто, що споживач не забуває про них. А чим частіше виходять фільми, тим більше споживачів приєднується – підтримується пізнаваність бренду. Люди мають постійний контент для розваг, що їм подобається і викликає довіру. Адже вони точно знають, чого очікувати і що вони отримають.
Знання цих факторів і особливостей сприйняття споживачем інформації, можна перенести на товар або послугу. А саме:
- Створити умови, при яких споживач запам’ятає товар/послугу і буде хотіти повернутися за добавкою
- Зробити такий товар або послугу, яка покращила людину або її життя до рівня супергероя
- Постійно нагадувати і «підгодовувати» споживача новим, але якісним і впізнаваним контентом
Таким чином студія «Марвел» зібрала повний пакет захоплення уваги і створення постійних клієнтів свого продукту, прекрасно визначивши всі поведінкові особливості людини, глибоко проникнувши в психологію споживача.