Творіння Олексія Орапа — проект Лідсканер, який шукає роботодавців прямо в соціальних мережах, виходить на англомовні ринки під брендом LeadScanr.
Про це пише AIN.
Зараз LeadScanr вміє моніторити Twitter на предмет повідомлень англійською мовою, в яких користувачі шукають фахівців з трьох галузей — розробників, копірайтерів та дизайнерів.
Пізніше команда планує розширити тематики, а також перелік соціальних мереж для пошуку.
Офіси за кордоном стартап відкривати не буде, оскільки всіх користувачів все одно знаходить в онлайні. Зараз над удосконаленням сервісу працює розподілена команда з Києва, Москви, Маніли і Торонто.
Як розповідає автор, для англомовного ринку LeadScanr буде працювати за моделлю передплати, яка відрізняється від поточної ціни Лідсканера: це 49 доларів на місяць для індивідуальних користувачів, яким потрібні клієнти з однієї області, і 129 доларів на місяць для агентств, які шукають відразу в декількох галузях.
“Сервіс використовує технології лінгвістичного аналізу і машинного навчання: це дозволяє виділяти з загального потоку повідомлень містять” Інтент “(тобто намір купити послугу або товар)”, — йдеться в повідомленні.
Зауважимо, що сервіс вже кілька років поспіль працює на російськомовному ринке.Сейчас він знаходить близько 10 000 лидов в місяць для 20 галузей, таких як медичні та юридичні послуги, пошук одягу та аксесуарів, організація заходів і т.д.
Нагадаємо, сервіс автоматичного розсилання персональних листів Replyapp.io українця Олега Білозора привернув ІК Digital Future, яка більше року домовлялися з творцем, щоб вкласти 400 тисяч доларів інвестицій в проект.