Команда з Tonti Laguna (частина групи IT-компаній Netpeak Group) запустила перший український ASO-сервіс — Asolytics. Ціль App Store Optimization (ASO) — збільшити видимість мобільних додатків в App Store та Google Play, що в результаті допомагає підвищувати їхню кількість завантажень.
Більшість популярних ASO сервісів мають російське походження. Підтримуючи російські продукти, користувачі опосередковано фінансують війну. Раніше Netpeak Group разом з Міністерством цифрової трансформації запустили ініціативу ReplaceRUwithUA про заміну софту російського походження українськими продуктами. Asolytics — це перший повністю український ASO сервіс.
“Війна змусила нас працювати над сервісом ще з більшим ентузіазмом, адже Asolytics — це один зі способів протидіяти російській агресії. Завдяки нашому сервісу світ може відмовитись від російських ASO сервісів назавжди”, — Олег Ольховський, засновник Asolytics.
Інструменти Asolytics підбирають семантику для метаданих застосунку на основі даних про конкурентів та магазинів додатків. Одразу для різних країн і різними мовами. Також сервіс виявляє всі неправильно оптимізовані елементи застосунку та одразу генерує підказки про те, що потрібно виправити. Крім того, можна отримати аналітику про ефективність оптимізації. Також алгоритми сервісу дозволяють швидко знайти потенційних конкурентів обраного додатка.
Сервіс підходить не лише просунутим розробникам, але й командам, які зіштовхнулись з просуванням додатків вперше. Команда постійно збирає відгуки експертів ASO та людей, які вперше оптимізовують додаток. Це допомогло адаптувати сервіс для спеціалістів з різним рівнем досвіду.
Більшість інструментів Asolytics сьогодні доступна в безкоштовному тарифі.