Український райдхелінг-сервіс Uklon представив рекламну диджитал-платформу Uklon Ads на базі свого застосунку, яким активно користуються мільйони українців у 27 містах. Платформа надає корпоративним клієнтам із сегменту середнього та великого бізнесу можливість проводити рекламні та маркетингові кампанії, комунікувати та залучати якісну цільову аудиторію користувачів райдхелінг-сервісу.
Uklon Ads дозволяє використовувати для маркетингових комунікацій різні цифрові інструменти: банерна статична та анімована реклама у застосунку під час поїздки, інформаційні повідомлення у форматі сторіз, таргетовані push- та pop-up сповіщення, тощо. Бізнес-клієнти можуть також комунікувати зі споживачами шляхом брендування авто.
Uklon продовжує розвивати екосистему сервісів та розширює лінійку корисних продуктів як для користувачів застосунку, так і бізнес-партнерів. Тепер ми надаємо середньому та великому бізнесу нові можливості взаємодії з нашою якісною та активною аудиторією через диджитал-платформу Uklon Ads, що стала частиною нашої екосистеми. Ми тестували Uklon Ads майже 6 місяців і за цей час побачили гарні результати – рекламні активності із десятками провідних українських брендів, яким ми забезпечили понад 30 млн різноформатних показів у нашому застосунку. Ми дуже цінуємо довіру наших райдерів, тому розбудовуємо такі партнерства з іншими брендами, аби інформація та пропозиції, якою вони діляться, були цікавими та актуальними користувачами застосунку,
– розповів Сергій Гришков, CEO Uklon.
Uklon Ads надає брендам-партнерам інструменти для налаштування рекламних кампаній, забезпечувати ефективне використання маркетингових бюджетів (ROMI), отримувати якісну аналітику, відслідковувати та коригувати рекламні кампанії, взаємодіяти з користувачами застосунку до, під час та по завершенню поїздки.
Uklon Ads реалізував співпрацю вже з понад 25 брендами з різних категорій, як от FMCG, Food Tech, Retail, E-commerce, Telecom, Banks and Finances. Платформа також підтримує благодійні проєкти, волонтерські фонди, збори компанії на підтримку захисникам та захисницям – «Рій помсти 24/7» та «Операція Грім», та навіть освітні ініціативи, на кшталт Національного дня медіаграмотності.
Раніше Uklon запустив власну програму лояльності у застосунку, що пропонує понад сто пропозицій від сервісу та інших брендів-партнерів. У листопаді цього року у користувачів також зʼявилась можливість обмінювати накопичені бали програми лояльності (медіатори) на донати на потреби наших захисників та захисниць. Також користувачі райдхейлінг-сервісу можуть оформлювати підписку на підтримку наших захисників у вигляді фіксованої суми, яка додатково списується з банківської картки користувача після оплати за кожну виконану поїздку. Починаючи з серпня цього року, Uklon розпочав програму “Ти катаєш, ми донатимо”, у межах якої компанія перераховує 10 грн на закупівлю дронів і підтримку наших захисників та захисниць після виконання райдерами поїздки на авто класу Business чи Prime.