Минуло трохи більше року з того часу як Twitter тестував перші карусельні оголошення установки програмних додатків. Тепер Twitter експериментує з новим форматом карусельних оголошень у вигляді твітів.
Новий формат оголошення являє собою горизонтальне слайд-шоу з підбіркою текстових, графічних або відео публікацій. Формат карусельних оголошень Twitter не схожий на Facebook, Instagram або Google.
Рекламодавці зможуть включати в карусель до 20 твітів, але рекомендовано не більше 5-7. Додавати в карусель можна буде, як власні, так і сторонні публікації, наприклад, створені медіакомпаніями. Крім того, в карусель можна буде додавати твіти звичайних користувачів, але попередньо необхідно буде заручитися їхньою згодою. Отримати таку згоду можна буде через особисті повідомлення.
Варто зазначити те, що з рекламодавців оплата буде стягуватися лише за першу взаємодію користувача з певною публікацією в каруселі.
На даний момент тестування нового формату оголошень обмежене. Тільки кілька компаній, які безпосередньо працюють з Twitter, мають доступ до нових карусельним оголошеннях.