Просування в соціальних мережах вимагає чіткої стратегії. Працює визначення цілей, прогнозування бажаного результату та тестування маркетингових інструментів. Методів розвитку в мережі багато, в 2024 році не ігноруйте класичне просування та звертайте увагу на тренди. Розглянемо, що можна використовувати для збільшення аудиторії.
Акцент на мобільні пристрої
Більшість користувачів заходить до соціальних мереж з телефону. Смартфони мають невеликий екран, це потрібно враховувати при розробці контенту. Графіка, тригерні кнопки, відео, фото та інший контент повинен бути орієнтований на мобільних користувачів.
Експерти рекомендують:
- не забувайте писати заклики до дій в дописах. Конкретно формулюйте, що потрібно робити клієнтам після прочитання тексту. Наприклад, підписатися, замовити, подзвонити за телефоном і т.д.;
- підбирайте звучні URL, короткі хештеги та пишіть їх після контенту рекламного характеру;
- використовуйте фото високої якості, які можна збільшити одним кліком;
- процес замовлення послуг та товарів повинен бути простим.
Якщо з соціальних мереж клієнти мають перейти на сайт, він повинен бути адаптований під мобільні пристрої. Подбайте, щоб тексти були зрозумілими, короткими, кнопки покупок помітними та зручними. Вкрай важливо, щоб клієнти не мали проблем при взаємодії з вашим сайтом.
Увага до UGC контенту
Це контент створений самими клієнтами. Сюди входять історії, відгуки, коментарі на сторінках клієнтів з відміченою сторінкою бренду та хештегами. Для стимуляції користувачів генерувати такий контент рекомендується:
- надавати бонуси, знижки та подарунки за відмітки вашої компанії;
- обов’язковий репост відміток та згадок про компанію на свої сторінки в мережі;
- розробка та проведення тематичних челенджей.
UGC контент запускає сарафанне радіо, ви отримуєте наплив теплої аудиторії. Важливо, щоб відгуки були не тільки від блогерів, ціниться контент звичайних користувачів, які мають сторінки без ознак професійного просування.
Такий контент відображає реальний досвід клієнтів, взаємодію з вашим товаром та послугами. Відгуки подібного формату викликають довіру та інтерес до бренду. Люди вірять знайомим більше, чим рекламі в інтернеті.
Короткий формат контенту
Ми живемо в епоху кліпового мислення. Намагайтесь публікувати відео довжиною до 1 хвилини, дописи, які читаються за 30 секунд. Користувачі не витримують довго та швидко переходять до іншого контенту. В той же, час контент повинен бути тематичним та врізатися в пам’ять.
Експерти рекомендують публікувати контент на таку тематику:
- історії та досвід користувачів;
- секрети виробництва чи роботи, де ви показуєте, як працює команда;
- інструкції та варіанти користуванні товарами;
- поради, що до вибору товарів та послуг.
Аудиторія повинна бачити, що ви робите та для кого. Інформація повинна бути чесна, клієнт не пробачить, коли зрозуміє, що його ошукали.
Не ігноруйте чат-боти
Коли йде наплив аудиторії, особисті повідомлення завалені зверненнями та однотипними питаннями від клієнтів. Менеджери не завжди можуть опрацювати такий потік інформації. Використовуйте чат-боти, які оброблять заявки, нададуть інформацію та допоможуть з вибором.
Часто чат-боти використовують для таких завдань:
- відповідь на звернення клієнта актуальними пропозиціями;
- розгорнута відповідь на тему послуг та товарів;
- консультації по вибору товару чи пакету послуг на основі персональної інформації;
- вирішення типових проблем;
- скерування клієнта до відповідного розділу компанії.
Наявність чат-бота в соціальних мережах знизить навантаження на консультантів і менеджерів та допоможе обробляти більшу кількість замовлень.
Працюйте з лідерами думок
Це не обов’язково мають бути блогери з мільйонною аудиторією. Інфлюєнсери теж будуть корисні якщо мають вплив на вашу ЦА (цільова аудиторія). При роботі з лідерами думок, експерти радять:
- Шукайте сторінки лідерів думок, за якими слідкує ваша ЦА. Це можуть бути профілі з кількістю підписників від 3000 осіб.
- Звертайте увагу чи співпадає контент блогера з цінностями бренду.
- Домовляйтесь про співпрацю та допомагайте блогерам створювати творчий контент з вашими товарами.
Враховуючи конкуренцію, одноразова співпраця з інфлюєнсерами не матиме сенсу, потрібно домовлятися про регулярну співпрацю.
Знаючи, який результат ви хочете отримати від просування соціальних мереж, та використовуючи комплексний підхід до вибору інструментів, ви досягнете своїх цілей.
Читайте також:
- ТОП-5 бюджетних інструментів в SMM
- ТОП сервісів мультипосилань, який саме обрати в 2024 році?