Сьогодні поштовий маркетинг продовжує залишатися критично важливою стратегією для маркетингу і відділів продажів в безлічі галузей і видів бізнесу. Він здатний швидко і ефективно залучати потенційних клієнтів. Це також надзвичайно рентабельно – деякі дослідження показують окупність інвестицій до 4400%!
Використовуючи програмне забезпечення для поштового маркетингу, ви зможете автоматизувати свої робочі процеси, відстежувати статистику, відправляти більше і краще електронних листів і будувати більш глибокі відносини з вашими відвідувачами.
Але з такою кількістю інструментів, доступних сьогодні, з чого почати? Який інструмент відповідає унікальним потребам вашого бізнесу, і як ви можете відрізнити один інструмент від іншого?
Топ 10: кращі сервіси для електронних розсилок
1. Constant Contact
Це одна з кращих служб електронного маркетингу для малого бізнесу. Вони пропонують безкоштовно два місяці, щоб випробувати всі можливості, а також безліч варіантів налаштування і інтеграції, зберігаючи при цьому простоту і зручність для користувача.
Ви зможете управляти подіями і інструментами для соціальних мереж, за допомогою яких можна створити купони і завантажувати файли для публікації в соціальних мережах. Ви також знайдете десятки різних інтеграцій, так що ви можете інтегрувати будь-які інші програми та сервіси, які ви використовуєте в даний час.
Крім описаних вище функцій, у вас буде широкий спектр шаблонів, специфічних для ніші, і інструментальну панель, на якій представлені ваші найважливіші показники електронної пошти.
Вони пропонують безліч корисних посібників і послуг, дуже корисних для тих, хто не має досвіду роботи з електронною поштою.
Вартість: від 20 до 95 доларів на місяць.
2. GetResponse
Відмінний сервіс, у якого призначена для користувача база нараховує понад 350 000 чоловік, і він по праву може вважатися універсальною маркетинговою платформою.
Він має кілька унікальних функцій, таких як:
- Можливість створення landing pages і вебінарів;
- Perfect Timing, який підкаже найкращий час доби для розсилки електронних листів;
- Сегментацію списку, A/B-тестування, автовідповідачі і програмні інтеграції.
Якщо вам стало щось незрозуміло і з’явилися проблемні моменти, то на цей випадок є бібліотека докладних настанов, або ви завжди зможете просто написати в службу підтримки.
Вартість: від 15 до 1200 доларів на місяць.
3. SendPulse
За допомогою цього сервісу email розсилок можна робити електронні розсилки на підставі дій користувача, змінних або подій, використовуючи Automation 360, налаштовувати ланцюжок листів з email, Viber, web push і SMS повідомлень і багато іншого.
Великим плюсом є безкоштовний тариф, але, якщо ваша база не перевищує 2500 передплатників.
Вартість: безкоштовно – 3,5 тисячі доларів на місяць.
4. Drip
Тут основна демографія – блогери, маркетологи і власники сайтів електронної комерції. Цей сервіс зручний для початківців, а ще дуже популярний у всіх куточках світу.
Якщо ви власник магазину електронної комерції, то Drip – хороший вибір. Ви зможете більше розуміти поведінку клієнтів, а також зможете відслідковувати такі показники, як:
- Які відвідувачі повернулися, а хто у вас вперше;
- Клієнти залишили свою корзину;
- Ті, хто натиснули на посилання електронної пошти / ті, хто цього не зробив.
Ви також знайдете інтеграцію для WordPress, WooCommerce, інтеграцію реклами в Facebook і багато іншого.
Вартість: існує двотижнева безкоштовна пробна версія для рівнів Basic і Pro. Далі від 49 доларів в місяць. Все, що перевищує 5000 передплатників розраховується індивідуально.
5. MailChimp
У MailChimp мільйони клієнтів в більш ніж 175 країнах, і вони використовують дані, які збирають з цих клієнтів, щоб надати вам дієві ідеї для поліпшення вашої поштової стратегії.
Найкраще те, що MailChimp має більше 300 інтеграцій, використовуючи їх для подальшої персоналізації вашого маркетингу, ви отримаєте максимальну віддачу від своєї поштової розсилки.
А ще цей сервіс має просто нереально крутий дизайн!
Вартість: тут присутній безкоштовний план, який дозволяє мати до 2000 передплатників і відправляти до 10 000 листів на місяць. Далі тарифи варіюються з 10 і до 600 доларів на місяць. Більш точну ставку там можна визначити за допомогою онлайн – калькулятора.
6. ActiveCampaign
Це рішення найкраще підходить для користувачів, яким потрібні складні засоби автоматизації, а також розширені функції CRM.
Ось кілька особливостей цієї платформи:
- Сегментування користувачів на основі дій, поведінки, місця розташування і соціальних даних;
- Спліт тестування;
- Карта автоматизації (високорівневі звіти про продуктивність кожної автоматизації допоможуть вам налаштувати свою стратегію в залежності від того, що і як працює).
Динамічний контент. Він дозволяє змінювати текст і зображення в електронному листі. Це означає, що ви можете передавати різні повідомлення різним групам людей і отримувати більше залученості.
Вартість: від 15 до 500 доларів на місяць
7. HubSpot
HubSpot пропонує надійний сервіс для більш ніж 70 000 користувачів, приділяючи особливу увагу зростаючому бізнесу. Налаштування досить просте, і HubSpot CRM легко підключається до Gmail і кількома версіям Outlook.
Усередині ви отримаєте перетащувач електронної пошти для налаштування макетів, додавання сall to action, зображень і налаштування персоналізованого контенту.
Ви знайдете розширені функції, такі як: інструменти автоматизації електронної пошти, сегментація списку, готові до використання шаблони, відстеження електронної пошти і велика аналітика; все включено в безкоштовну версію.
Вартість: безкоштовно – 900 доларів на місяць.
8. CarrotQuest
Популярний CarrotQuest об’єднав можливості онлайн чатів, pop up, імейл маркетингу і аналітики.
Його плюси:
- За допомогою цього сервісу можна будувати воронки продажів, на основі наданих даних поведінкової моделі, на будь-який з ваших сторінок. Для кожного клієнта є своя карта з особистою інформацією та історією покупок;
- Швидкий імпорт листування з клієнтом не тільки з чату, а й соціальних мереж;
- A/B тестування;
- Кастомізованих віджет;
- Безкоштовне навчання та безкоштовний відеокурс для ваших менеджерів.
Вартість: починаючи від 14 до 750 доларів на місяць. Якщо платите за рік – знижка 50%.
9. Automizy
Використовуючи Automizy, ви отримаєте доступ до перевірених рекомендацій по маркетингу електронної пошти, розширеної аналітики, зможете автоматично пересилати кампанії не відкриває, і A/B тестувати листи (напишіть до 4 варіантів і дозвольте нашому ШІ оптимізуватися).
Також платформа надає тестер рядків теми електронної пошти, щоб ви могли отримати оцінки для ваших тем перед їх відправкою. Ця функція допомагає прогнозувати ефективність сюжетної лінії на основі даних більше 1 мільйона кампаній.
Вартість: починаючи з 9 доларів в місяць ви зможете отримати доступ до всіх функцій. Ціна формується на підставі кількості активних передплатників. Ви ніколи не будете платити за непідписані або забанені контакти.
10. Mailigen
Основні функції включають в себе сегментацію електронної пошти, її автоматизацію, аналітику кампаній, будівельників реєстраційних форм, готових шаблонів і онлайн-опитувань.
Сервіс функціонує з відкритим API і пропонує інтеграцію з найбільшими плагінами, такими як Zapier і WordPress. Крім того, вони інтегруються з платформами електронної комерції і соціальними платформами.
Ціноутворення залежить від вашої кількості передплатників електронної пошти. Для невеликих списків до 500 передплатників це 10 доларів на місяць. Для 100 000 це буде коштувати 400 доларів на місяць. І індивідуальний розрахунок, якщо у вас більше 150 000 передплатників.
Сьогодні імейл послуги продовжують залишатися невід’ємним стратегічним інструментом для підприємств будь-якого масштабу в усіх галузях: це один з кращих способів зв’язатися з вашими відвідувачами, побудувати міцні відносини і перетворити їх в клієнтів.
Якщо ви тільки починаєте своє знайомство з email маркетингом, то на вас чекає непростий вибір. Нехай наведений вище список допоможе вам прийняти правильне рішення для вашого бізнесу.