Майже 2 роки тому на диджитал ландшафті зʼявилась нова соцмережа – Threads. За даними TechCrunch кількість зареєстрованих у ній користувачів вже сягнула 350 мільйонів на місяць. Відчутно, що протягом останнього року мережа почала набирала популярності й в Україні. Все більше брендів та публічних осіб обирають Threads – часто, як альтернативу Х (екс-Твіттеру).

Threads
Що таке Threads, чому брендам варто звернути на нього увагу і з якою стратегією туди заходити — розбираємо на основі власного досвіду.
Коли у липні 2023 року Meta нарешті запустила Threads, перша думка була скептична: ще одна спроба дублювати Twitter? Але майже одразу я побачила коментар Марка Цукерберга, де він пояснює суть і мету запуску: створити відкритий, дружній простір для спілкування — без токсичності, фільтрів і пафосу, яким просякнуті інші платформи. Ставка — на короткий текстовий контент, простоту й живе спілкування. І, чесно кажучи, їм це вдалося.
Отож, по черзі. Кілька слів про функціонал соцмережі. Threads підтримує короткі текстові пости, посилання, фото та невеликі відео. Фішкою є тісна інтеграція з Instagram. Маючи обліковий запис в інста можна буквально за кілька кліків отримати акаунт у Threads.
Для тих, хто хоче заглибитись, Meta випустила окремий гайд із поясненнями, як працюють алгоритми Threads і як оптимізувати контент.
Йти чи не йти: чому брендам варто розглядати комунікацію у Threads
Одне з найчастіших питань від маркетингових команд: чи потрібно витрачати час і ресурс на ще одну платформу? Наш досвід — зокрема з OLX Україна — показує: так, однозначно варто. Нижче – основні причини чому.
1. Крос-канальність, яка працює на результат
Threads дає змогу розширити комунікацію за межі класичного Instagram. Якщо ваша аудиторія вже звикла до візуалів і “класичних” форматів у стрічці — Threads відкриває новий, текстовий рівень взаємодії. Ви можете виходити на нову ЦА, тестити гнучкі формати контенту й збирати додаткові охоплення. І все це — без запуску окремої екосистеми: інтеграція з Instagram дає плавний старт.
2. Можливість вийти за межі стандартного TOV і створити нову роль бренду
У більшості брендів давно визначені tone of voice, стратегія та тематики. Так працює системна комунікація — і це правильно. Але саме через це маркетингові команди часто залишаються в пастці передбачуваності: повторюють одні й ті ж формати, навіть якщо аудиторія вже на них не реагує.
Threads — простір, де можна дозволити собі більше. Тут доречні особисті думки, бекстейдж, меми, живі реакції на події. Тут можна запустити умовний «внутрішній щоденник бренду» — із гумором, сумнівами, дискусіями, цитатами з переговорів і щоденними спостереженнями. І це не зашкодить загальній стратегії — навпаки, додасть їй людяності.
У Threads не працює холодна брендова комунікація. Тут виграють ті, хто говорить просто, швидко реагує і не боїться бути “людяним”. Ми бачили десятки постів, де користувачі діляться скрінами з реакціями від брендів — коментар, лайк чи навіть підписка перетворюються на подію. Це створює відчуття близькості й формує лояльність.
З OLX Україна ми це відчули буквально з перших днів, як зайшли у Threads. Люди почали самі писати про бренд — ділитись вінтажними знахідками, апсайклінг-ідеями, порадами, як ефективніше користуватись платформою. Ми просто підключились до розмови — підтримували ініціативи, жартували, відповідали в коментарях. Без пафосу, як свої. Це одразу дало ефект: виросла кількість згадок, зросла залученість, і найважливіше — зʼявився щирий контакт з аудиторією.

Threads
Один з прикладів — історія користувача про маму-швею з Житомира, яка боялася онлайну. Ми запропонували їй безкоштовне промо — не як “брендову акцію”, а як відповідь на людську історію. Це був не просто коментар, а акт підтримки. І саме такі речі в епоху інфошуму спрацьовують найкраще.

Threads
Сьогодні є кілька блогів у Threads, які постійно публікують рубрику “Знахідки на OLX” — і ці пости збирають високі охоплення. Просто тому, що це щиро, цікаво й близько людям.

Threads
3. Канал для взаємодії із поколінням Z
Знайти ефективний канал комунікації з Gen Z — завдання зі зірочкою. Це покоління більше довіряє живим відгукам та щирій комунікації більше, ніж “ідеальній картинці” та рекламі. Вони більш вибагливі до того, що пропонують бренди, та шукають щось унікальне і справжнє.
І саме тому Threads — ідеальний майданчик для діалогу з цією аудиторією. За статистикою, більшість користувачів тут — представники Gen Z. А формат публікацій (короткі думки, меми, реакції, UGC) максимально резонує з їхнім стилем споживання контенту. Плюс Threads дозволяє легко міксувати формати — текст, відео, скріни, опитування — що відкриває більше сценаріїв для залучення. В умовах інфошуму саме така універсальність дає шанс не просто “достукатись”, а запамʼятатись.
4. Потенціал платформи
Threads активно розвивається. За останній рік Meta додала стрічку «Для вас», доступ до API, розширену аналітику, теги, пошук за темами й гнучкі налаштування сповіщень. Це більше, ніж просто «фішки» — це сигнал, що платформа системно масштабується.
До того ж репутаційні кризи головного конкурента Threads – Х (екс-Твіттера) підштовхують українців все більше переходити на альтернативу. Хоча варто зазначити, що, на жаль, Threads як і інші соцмережі Meta часто блокує дописи повʼязані із тематикою війни в Україні.
З чого почати комунікацію у Threads
Threads — це не про красиву картинку, а про швидку, легку та живу комунікацію. І ми одразу побачили: він нагадує старі добрі форуми. Тут не потрібно готувати віжуал, продумувати глибокі тексти. Достатньо ідеї, поданої простою мовою, або тригера до обговорення. Це дозволяє брендам звучати ближче, тепліше та справжніше.
З досвіду взаємодії ми побачили, що найбільше «заходить» у Threads наступний контент:
- пошук користувачів (UGC, кріейторів, інфлюенсерів);
- обговорення тригерних тем;
- відгуки та рекомендації;
- real-life моменти, роздуми чи особисті точки зору.
Почніть із 3–5 напрямів, які резонують із вашими цінностями та меседжами. У випадку OLX — це гумор, цікаві скріни оголошень, реальні історії користувачів, що вже дають нам близько 100 тисяч органічних переглядів на місяць. Через них ми доносимо ключову думку: на платформі можна знайти майже все — собі й іншим.
І навіть у «живій» комунікації має бути система. Створіть контент-календар, щоб залишатись послідовними.
Threads сьогодні — це простір для експериментів. Стратегії ще формуються, але саме це робить платформу цікавою. Тут можна тестувати ідеї, звучати інакше, бути ближчим. Для брендів — це шанс говорити з аудиторією напряму. Якщо ви готові бути щирими, швидкими та іноді трохи неідеальними — саме час виходити в Threads.