Джерело Techcrunch.com повідомляє, що візуальна пошукова система Pinterest вводить нові функції, які допоможуть користувачам здійснювати покупку продуктів на своїй платформі.
Компанія вартістю 12 мільярдів доларів, яка має 250 мільйонів активних користувачів на місяць, перебудувала інфраструктуру, що лежить в основі своїх продуктів, з метою зробити мобільний додаток і веб-сайт більш «магазинним»,
за словами керівника магазину покупок Pinterest Тіма Вайнгартена.
Соціальна мережа почала тестувати нові функції в попередньому кварталі, і з тих пір кількість продуктів на роздрібних сайтах збільшилася на 40 відсотків. Це велика перемога для Pinterest, чия бізнес-модель сильно залежить від доходу з реклами.
Три нові функції включають в себе актуальну інформацію про ціни і запаси на всіх висновках продукту, а також посилання, які розміщуються на веб-сайті роздрібного продавця, плюс нова категорія «Продукція, подібна цій» ( “Products like this”) під кожним одягом і домашнім декором, яка включає в себе стилістично схожі продукти, які на думку Pinterest сподобаються користувачу. Крім того, в додатку доданий новий ярлик для покупок, який з’єднує користувачів з подібними продуктами і з даним продуктом. Ця нова функція доступна, коли користувачі затримуються на будь-якому домашньому або стильовому значку і натискають логотип (друге зображення нижче).
«Коли ви бачите щось на Pinterest, то що ви хотіли б мати, ви повинні мати можливість купити його або щось в цьому роді, то що відповідає вашому унікальному стилю. Це наше бачення покупок з Pinterest »,
– писав Вайнгартен в блозі, оголошуючи про функції.
«Pinterest – це як ваш особистий стиліст. Ми можемо дати вам рекомендації по покупці продуктів на основі вашого унікального смаку і тренда, а також показати вам ряд візуальних ідей ».
Pinterest намагається конвертувати своїх користувачів в покупців протягом тривалого часу. У минулому році компанія запустила Pinterest Lens (Ми писали раніше: Pinterest запустив пошук речей через фото), яка дозволяє користувачам фотографувати щось в своєму існуючому гардеробі або пару туфель, які вони помітили на комусь в метро, наприклад, завантажити це в додаток і миттєво переглянути цей продукт або аналогічний з них.
У компанії немає вибору, окрім як посилити свої функції електронної комерції не тільки тому, що очікується перехід на громадські ринки в 2019 році, але тому, що навіть більш великі гравці в просторі, а саме Facebook і Instagram, почали інтегрувати функції, які дозволяють спростити для своїх користувачів пошук і розгляд покупок.
Згідно зі звітом CNBC, Pinterest, як очікується, подвоїть свій дохід від реклами до 1 мільярда доларів в цьому році. На сьогоднішній день він заробив понад 1 млрд. дол. США на фінансування венчурного капіталу, а останнім часом він привернув 150 млн. дол. США порівняно з оцінкою в 12,3 млрд. дол. США.