Хто такий ТікТокер у диджитал-агенції, та які його основні обов’язки?
Взагалі основним завданням людини, яка працює з ТікТоком, є підбір актуального контенту, адаптація відео до відповідних брендів, а якщо замовник хоче діяти лише відповідно до певних референсів, то, звичайно ж, знімання і монтаж. Я маю бути добре знайомою з усіма найновішими трендами, щоб мати змогу давати потрібні підказки ідейним креаторам задля запобігання виникненню різноманітних кринжів.
Як розпочалася твоя кар’єра?
Якщо це взагалі можна назвати кар’єрою в класичному розумінні цього слова. Проте десь, мабуть, через рік після активної інтеграції ТікТоку в наше буденне життя мені надійшла пропозиція щодо роботи для одного інтернет-журналу. Основною тематикою там були краса, здоров’я та загальна обізнаність. Це був вельми цікавий досвід, і саме тоді я зрозуміла, що ТікТок – це не тільки простенькі танці та ліпсінки під популярну музику, а ще й досить цікавий інструмент для презентації бренду. Згодом я почала працювати в NGN.agency й співпрацювати з різними брендами.
З якими брендами ти співпрацюєш, а з якими хотілося б попрацювати?
Зараз я працюю з брендами електроніки, авто та знімаю контент для внутрішнього використання: нещодавно ми запустили акаунт агенції у ТікТок. Ще періодично мені прилітають тютюнові вироби, кава та снеки. А ось попрацювати я б дуже хотіла з якимось брендом декоративної косметики, бо мені дуже подобається сфера краси.
Звідки беруться ідеї для відео?
В англійській мові є такий термін – трендвотчер (людина яка постійно слідкує за всіма трендами). Я грандіозний споживач візуальної інформації: кіно, Ютуб, реклама, кліпи. Буквально все, що має візуальне обрамлення або крутий відеоряд, – ризикує стати моєю трапезою. А чим більше ти дивишся – тим більшим спектром візуальних прийомів починаєш володіти, і вже знаєш, як передати ту чи іншу думку або ідею у потрібному для цього форматі.
Що для тебе найскладніше в роботі?
Порозуміння з клієнтом. Адже скільки людей, стільки й бачень, клієнт не завжди розбирається у специфіки праці з ТікТоком, і не всі тренди розуміє. І вірогідність того, що у вас одне бачення з замовником, у геометричній прогресії прямує до нуля, через вже на сьогодні добре вивірену персоналізацію диджитал-даних для кожної людини. Грубо кажучи, ми всі дивимось на своє, а коли нам приходить щось інше – частіше за все відбувається відторгнення.
Як ти встигаєш створювати новий контент і залишатися в тренді?
Зобов’язання до регулярних публікацій не залишають мені вибору. Мені це просто подобається.
Чому ти не вирішила стати блогеркою та ТікТокером особисто?
На це потрібен час, якого в мене немає. Іноді я можу щось запостити чисто по фану і для свого акаунту, але не витрачаю багато часу на те, щоб його якось розвивати.
Як ти бачиш професію ТікТокера у майбутньому?
Так само як і спеціалістів SMM, фотографів та копірайтерів. Стрімкий розвиток цієї соцмережі формує попит на більшу кількість саме професійних робочих кадрів. Тому нас ставатиме дедалі більше, конкуренція вже зростає.
Що б ти порадила молодим фахівцям, які тільки-но розпочинають і не мають великого досвіду?
Зберігайте все, що, на вашу думку, може бути дійсно корисним, вчіться монтажу й не витрачайте час на різний непотріб. Фокусуйтеся на креативному контенті й не забувайте експериментувати.