Українська ІТ-компанія Linkos Group долучилася до конференції «Цифрова трансформація» від NV — масштабної події, яка об’єднала провідних експертів, представників бізнесу, держави та IT-сектору для обговорення майбутнього цифрових технологій в Україні. Ця конференція стала важливою платформою для обміну практичним досвідом і пошуку рішень, що дозволяють компаніям не тільки залишатися конкурентними, а й швидко адаптуватися до нових викликів.
Цифрова трансформація сьогодні — це вже не тренд, а необхідність. В умовах постійного зростання обсягів інформації та завдань саме технології допомагають бізнесу не лише спрощувати процеси, а й створювати додаткову цінність для клієнтів, масштабуватися та рухатися вперед, навіть у складні часи.

Дмитро Борисов, комерційний директор Linkos Group
Про виклики, можливості та реальні кейси впровадження нових рішень на конференції розповів Дмитро Борисов, комерційний директор Linkos Group.
Штучний інтелект — не опція, а must have
Протягом панельної дискусії “Рушійна сила в дії” Дмитро Борисов наголосив, що ера штучного інтелекту вже настала, і зараз ключове завдання кожного українського бізнесу — не в рішенні використовувати чи ні, а в тому, наскільки ефективно компанії зможуть впровадити ці інструменти у свої процеси.
«Революція вже відбулася, питання тепер — наскільки ефективно використовувати ШІ. 78% українських компаній застосовують штучний інтелект переважно для комунікацій, максимум — для роботизації рутинних операцій. Ми ж говоримо більше про систему, коли є команда, яка запроваджує ШІ на всіх рівнях, АІ директор, який відповідає за цей напрямок, і розуміння, куди все рухається», — прокоментував роботу зі штучним інтелектом в Україні Дмитро Борисов.
У компанії Linkos Group штучний інтелект активно використовується для розробки нових продуктів, аналізу даних та оптимізації роботи, зокрема у сall-центрах. Завдяки цьому компанія отримує структуровану аналітику та ефективно впроваджує нові гіпотези у свої продукти.
Штучний інтелект для зростання ефективності
В умовах дефіциту кадрів в Україні ШІ допомагає не скорочувати людей, а зробити їх роботу продуктивнішою.
«ШІ має бути інструментом у ваших руках і робити вашу роботу максимально ефективною. Безперечно не варто хвилюватися, що ви втратите роботу. Завдяки ШІ ви станете більш продуктивним», — запевнив Дмитро Борисов.
Як змінився український бізнес за час війни
Війна суттєво змінила запити клієнтів і підхід до цифрових продуктів. Якщо раніше важливою була функціональність, то зараз на першому місці — зручність й екосистемність.
«Люди хочуть, щоб фінансовий звіт було так само легко згенерувати, як замовити піцу. Якщо раніше клієнт очікував певне технологічне рішення, то зараз він шукає екосистему продуктів, де все працює як одне ціле: документообіг, цифрова каса, ERP-система тощо. В результаті людина отримує не просто технологічне рішення, а економію свого часу», — поділився запитами клієнтів Linkos Group у часи війни Дмитро Борисов.
Компанія Linkos Group постійно розширює лінійку створених продуктів, щоб відповідати новим потребам ринку: автоматизація е-документообігу, програмна каса Cashalot і СОТА.КАСА, е-ТТН, рішення електронного аудиту SAF-T UA, CRS-звітність тощо. Також Linkos Group активно адаптує європейські стандарти у свої програмні продукти, що важливо для бізнесу в контексті євроінтеграції.
Екосистема рішень для бізнесу і зручність клієнтів
Сьогодні український бізнес прагне максимальної автоматизації та інтеграції. Linkos Group будує екосистему, яка допомагає компаніям зменшувати операційні витрати, підвищувати ефективність і фокусуватися на розвитку, а не на рутині.
Яскраві приклади — впровадження е-ТТН, коли водії можуть забути про стоси паперів, створення рішення для підготовки звіту CRS для фінансових установ, сучасні цифрові каси — ПРРО, та електронні підписи, інтегровані в програмні продукти розробника.
Майже на всіх підприємствах в Україні програма M.E.Doc вже 25 років незамінний помічник. У випадку з програмною касою Cashalot продавці максимально зацікавлені надати своїм клієнтам якісний сервіс: ось вам і чеки зручним способом (у месенджер чи е-мейлом), побажання в чек чи промокод на наступну покупку, прийом оплат будь-яким зручним для клієнта способом (готівка, картка тощо). І найсвіжіше нововведення 2025 року — це рішення від Linkos для великих платників податків — M.E.Doc API SAF-T UA, яке дозволяє проходити електронний аудит і консолідувати повну інформацію про підприємство у форматі SAF-T UA. Linkos Group продовжує працювати над новими рішеннями, допомагаючи бізнесу не тільки відповідати вимогам держави, а й випереджати очікування клієнтів.
Цифрове майбутнє настає вже сьогодні, і без такого інструменту, як штучний інтелект важко уявити діяльність будь-якого українського бізнесу. ІТ-холдинг Linkos Group максимально ефективно користується сучасними технологіями, аби подарувати українському бізнесу сучасні цифрові інструменти, які допомагають швидше адаптуватися, працювати ефективніше та впевнено дивитися вперед.