Пресейл (Pre Sales, PreSelling) – це сукупність всіх маркетингових і попередніх, передпродажних дій. У поняття пресейл є два етапи маркетингових кампаній. Перший етап пресейлу – це маркетинг перед стартом продажів, коли проект ще тільки заплановано або має початкове уявлення.
Завдання цього етапу – заявити про проект, зрозуміти як він сприймається, визначити ціну, зібрати первинний контакт, щоб при старті продажів вже було з ким працювати.
Наступний етап – це маркетинг до моменту придбання нерухомості покупцем, а саме, до готовності до заселення. В цей етап входить використання всіх каналів продажів нерухомості та маркетингових дій.
Цей етап пресейлу – відмінний спосіб для інвестора отримати більший дохід, так як вартість будинку постійно збільшується на різних етапах будівництва.
Завдання пресейлу
- Зробити анонс будівництва нового Комплексу;
- Провести презентацію архітектурного рішення і загальних характеристик проекту;
- Ознайомити Цільову Аудиторію з учасниками проекту;
- Сформувати навколо проекту “позитивне” інформаційне поле;
- Зібрати аудиторії ремаркетингу/ретаргетингу;
- Зібрати персональні списки потенційних покупців;
- Використовуючи прямі канали комунікації з потенційними покупцями підігрівати інтерес до проекту.
Це завдання які треба вирішити до старту продажів. Якщо це все зробити, то в перший місяць буде більше продажів так як ЦА вже підготовлена і проінформована.
Які інструменти використовувати?
- Press-релізи, PR-публікації на тематичних і новинних ресурсах;
- Просування в соціальних мережах;
- Крауд-маркетинг;
- Реєстрація на дошках, класифайдах, форумах;
- Контекстна і медійна реклама;
- Лідогенерація ФБ/Інстаграм;
- СМС розсилки.
Читайте: ТОП 25 ефективних маркетингових каналів для продажу в нерухомості
Таймлайн
Починати бажано за місяць до старту продажів. Сайт вже повинен бути готовий! Читайте: Створення сайтів для ЖК. Що необхідно врахувати при створенні сайту.
Етапи:
- Початковий анонс без подробиць (в якості тізера);
- Подробиці проекту;
- Інформація про забудовника, показати що надійний;
- Показати планування.
У рекламі потрібно обіцяти спеціальні умови тим, хто зареєструється; вибрати кращі квартири за спеціальними цінами.