Алло в співпраці з Fedoriv Agency випустили першу спільну рекламну кампанію, присвячену Back to school, в якій розповідають про життя батьків та їх дітей в останні тижні літніх канікул. Щоб малі не бісилися від нудьги вдома, маркетплейс Алло пропонує батькам придбати техніку та приладдя для навчання трохи раніше, ніж почнеться школа. Адже це дуже просто: відкрив Алло – закрив питання.
Артур Матковський, Chief Marketing Officer Алло:
«Маркетплейс Алло вже понад 25 років допомагає українцям із покупками та вирішенням різних питань завдяки інноваціям – від ноутбуків до настільних ламп. Збір до школи, та й шопінг в цілому, має бути легким. Особливо, якщо на кону – останні тижні літа, коли діти вже втомилися відпочивати, а дорослі – часто досі так і не релакснули. Цей інсайт мені особисто дуже імпонує як батьку двох дітей. Fedoriv Agency його тонко відчули, і це стало відправною точкою нашої подальшої спільної роботи».
Олександр Тітарчук, Brand Leader Fedoriv Agency:
«Щиро радіємо нашій співпраці з командою Алло. Добре, що український бізнес прагне розвиватися, конкурувати та будувати нове за будь-яких обставин».
На цьому взаємодія компаній не закінчується. В планах – робота над стратегією, дизайном та багато нової комунікації.
Відео 1:
Відео 2:
Алло – маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.