The Guardian поділився цікавим дослідженням конаслтингової компанії OC & C Strategy Consultants, підсумком якого виявилося, що популярні британські телекомпанії будуть втрачати по 1 млрд євро виручки щорічно через їх конкурентів в IT-галузі.
Основну загрозу для британського ТБ представляють YouTube, Facebook і Amazon. Проблема в тому, що платформи є величезним збіркою різного виду контенту, які надають різноманітні джерела інформації, які отримує користувач. Таким чином зараз вже працює Facebook і YouTube, канали з різноманітним контентом широко представлені на цих платформах.
Але дослідження OC & C Strategy Consultants розглядало і приклади з інших сфер. Таким чином, після появи сервісів, на зразок Uber, виручка таксопарків зменшилася в середньому на 20%, традиційні страхові компанії втратили 5-10% виручки, в музичній і новинній індустріях доходи впали на 20-30%.