Колись говорили, що є гума хороша, є погана, а є – Росава. Сенс фрази полягав в тому, що на тлі загальної економії і дефіциту, покришки цього виробника були непоганим вибором по співвідношенню ціни і якості. У цьому виразі навіть присутня якась безальтернативність, мовляв, в будь-якому випадку ви купите саме цю автогуму. В далеких 70-80х, так і було, і ці шини вважалися якісними протягом десятків років.
Потім часи (і шини) змінювалися, і звична всім Росава повинна була відійти на другий план, поступившись місцем дорогою європейській гумі в преміум-сегменті і дешевій китайській — в економ.
Але сталося щось інше – замість того, щоб залишитися в історії, завод в Білій Церкві модернізувався і в 2011 році він з’явився у всесвітньому рейтингу шин. А трохи пізніше почав співпрацювати з іноземцями, і встановив сучасні виробничі лінії від голландських, німецьких і корейських виробників.
Замість того щоб згортати виробництво, Росава розширює асортимент і цілком успішно конкурує з іншими виробниками. Виходять лінійки PREMIORRI ViaMaggiore, Vimero VAN, Solazo S Plus, Solazo Z Plus і Itegro, а також легковантажні покришки Snowgard VAN.
Rosava закриває приблизно 30% ринку країни по легковим та промисловим автошинам, а також близько 60% своєї продукції відправляє на експорт в 60 країн в різних частинах світу, від Канади до Південної Африки.
Особливе місце серед продукції Росави займають покришки для промислового використання. Йдеться про легковантажні шини, шини на навантажувач і спецтехніку. Далі ми зупинимося на них докладніше.
Вимоги до легковантажних покришок
Якість покришок визначається відповідно до вимог, які до них ставлять. Залежно від транспорту і умов роботи, різні властивості гуми грають вирішальне значення. Наприклад, для автобусів на легковантажних шинах важливі:
- Здатність тримати навантаження.
- Опір стиранню.
- Швидкісні дані.
- Маневреність.
Але це далеко не все – легковантажні шини повинні забезпечувати рух на малих швидкостях, швидке гальмування, достатню прохідність.
Відштовхуючись від цих вимог, підбирають малюнок протектора, характеристики гуми і корду.
Потрібно пам’ятати, що глибокі канавки на протекторі забезпечують прохідність. Смуги вздовж покришки гарантують стійкість на курсі. Ламелі і їх розміри відповідальні за управління восени і взимку. А якщо гума оснащена грунтозачіпами, то швидше за все, розрахована на пересування по грунтовкам і бездоріжжю.
За типом установки легковантажні покришки встановлюють на:
- Кермові колеса.
- Провідні колеса.
Також існують універсальні покришки для тих і інших коліс.
Якщо купуєте спеціалізовані покришки, краще їх не плутати місцями, так як це впливає на поведінку машини на дорозі і термін експлуатації.
Ще один важливий параметр для комерційних шин – індекс навантаження.
У маркуванні покришок вказане навантаження на 1 колесо. Важливо не перевантажувати гуму, щоб потім не переплачувати.
Ще один момент, про який не можна забувати – індекс швидкості A-Z.
На що звернути увагу, підбираючи шини для комерційного автомобіля?
- Вантажі або пасажири? Якщо возите вантажі – запас навантаження на колесо повинен бути великим.
- Швидкісний режим – не варто переплачувати за «швидкі шини», якщо вони не потрібні.
- Сезонність. Літо-зима – всесезонка.
Підбирайте вдумливо покришки відповідно до цих вимог і ви не розчаруєтеся. Тим більше, у Росави є хороший вибір рішень на будь-який випадок.
Шини на навантажувач і спецтехніку
Навантажувачі затребувані в будь-яких галузях промисловості. Покришки цього типу використовують для перевезень вантажів і проведення робіт в місті і селі, в промисловості, торгівлі, на базах і складах.
Головна особливість покришок на навантажувачі – здатність витримувати інтенсивну експлуатацію під значними навантаженнями. Природно, підібрати і купити якісні покришки – найважливіше завдання.
Шини для навантажувачів ділять на:
- Сільськогосподарські.
- Індустріальні.
Сільськогосподарські покришки використовують в селі, в умовах бездоріжжя, тому вони оснащені великими грунтозачіпами. Це прохідна, надійна гума, розрахована на забезпечення руху в екстремальних умовах.
Індустріальні шини застосовують в місті або на виробництві, у такої гуми немає грунтозачіпів, зате є ламелі, канавки, і збільшена міцність, для підвищення вантажопідйомності. Є багатошарові шини та покришки з суцільнометалевим кордом.
Популярні малюнки протектора:
- «Ялинка» – ставиться на провідну пару, для підвищення тяги і прохідності;
- «Ключка» – універсальний малюнок для приміщень.
- «Шашечки» – затребувані в сільському господарстві і добувній промисловості.
- Смуги і канави – гума для хороших доріг і приміщень.
Підбираючи шини для навантажувачів і вантажного транспорту від виробника «Росава», пам’ятайте, що всі моделі розроблені і випробувані відповідно до міжнародних стандартів і правил: ISO 9001: 2015-го, INMETRO, ISO / TS16949: 2009 ДСТУ ISO 9001, 30 ЄЕК ООН, 54 ЄЕК ООН, 106 ЄЕК ООН, 117 ЄЕК ООН. Це говорить про те, що така гума на рівних може конкурувати з продукцією гігантів індустрії, при тому, що вартість залишається цілком бюджетною.