Під хештегом #homefirst німецька мережа супермаркетів PENNY і Serviceplan стартували в соціальних мережах третю частину кампанії із заохочення самоізоляції. Створений Serviceplan Campaign третій з серії відеороликів кампанії в гумористичній формі дякує лежебокам – «мудрим зберігачам диванів», які досягли «дзену» в мистецтві самоізоляції в період карантину.
Новий ролик заохочує людей залишатися вдома і дякує тим, хто не розгубився в нових умовах і вдосконалив мистецтво життя на дивані.
Герої ролика – звичайні люди, які займаються повсякденними справами в своїх квартирах, серед них також ті, хто завжди вважав за краще добровільну самоізоляцію і ділиться досвідом з іншими. Ключове повідомлення кампанії – «залишатися вдома – твоя суперсила». Адже бути «мудрим зберігачем свого дивана» – дуже важливе вміння в період карантину, коли залишати свій будинок можна лише в разі крайньої необхідності, а життя в Інтернет на дивані тимчасово стало зоною комфорту.
Штефан Магел (Stefan Magel), головний операційний директор PENNY:
«Ми дуже серйозно ставимося до ситуації, що склалася, проте, вважаємо, що навіть у найскладніші часи завжди знайдеться місце для гумору і розваг. Саме тому новим відеороликом кампанії ми дякуємо і висловлюємо свою повагу тим, хто мимоволі став лежнем і продовжує самовдосконалюватися в цьому мистецтві ».
Відеоролик проекту: