Просування інтернет-магазину в пошукових мережах коштує від 900$, але не завжди його результати приводять до реалізації поставлених цілей. Обговоримо, з чого почати сео просування онлайн магазину, щоб не викинути гроші на вітер.

SEO для інтернет-магазину
На що звернути увагу при просуванні сайту?
Онлайн-магазин – це великий сайт з сотнями сторінок, тому принципи роботи з ним майже не відрізнятимуться від просування інших ресурсів. Перед початком просування треба визначити цілі до чого ви хочете прийти? Якщо економите гроші та тільки починаєте роботу, можна спробувати пройти базові сео етапи самостійно, але результат не гарантований.
В ситуаціях, коли потрібен конкретний результат, знадобиться рейтинг кращих SEO-компаній, де знайдете кваліфіковану команду, яка буде працювати з вашим проектом.
Також слід розуміти, що пошукове просування інтернет магазину – це комплексна робота, розрахована мінімум на 6 місяців, але результат того вартий. Реклама перестає працювати в той момент, коли ви припиняєте за неї платити, SEO – приводить на сайт трафік ще довго після припинення роботи.
Варто враховувати, що просуванням онлайн-магазинів займаються і ваші конкуренти. Для того, щоб бути на крок попереду, потрібно працювати з сайтом постійно. Розглянемо, з чого почати роботу, щоб не зливати бюджет даремно.
З чого починати просування онлайн-магазину?
Всю роботу з сео можна поділити на етапи:
- Технічний аудит. Перевіряється коректність роботи сторінок, швидкість завантаження, наявність та коректність sitemap та robots.txt, адаптивність до мобільних пристроїв. Особлива увага приділяється саме адаптивності тому, що 80% користувачів заходять в мережу саме зі смартфону.
- Правильне семантичне ядро. Важливо правильно підібрати ключові слова, які допоможуть потенційним клієнтам знаходити ваш сайт. Це високочастотні, середньочастотні, низькочастотні запити, ключові фрази з «довгими» хвостами. На один сайт потрібно близько 2000 ключових слів. Над семантичним ядром працює ціла команда аналізуючи, як потреби цільової аудиторії, так і ваших конкурентів.
- Робота з геолокацією. З появою штучного інтелекту просувати сайти стало складніше тому, що нейромережі видають коротке резюме відповіді на питання користувача. Такі результати пошукові системи показують першими, що ускладнює залучення трафіку. Якщо хочете бути попереду конкурентів, варто попрацювати над тим, щоб потрапити до бази штучного інтелекту. Це додатково збільшить трафік тому, що нейромережам довіряють, а такий метод просування сайтів в Україні ще маловідомий.
- Правильне юзабіліті. Ніяке просування сайту вам не допоможе, якщо ним незручно користуватися. Все повинно бути адаптоване під зручність користування. Важливо організувати: зрозумілу навігацію по сайту, фільтри пошуку, швидке замовлення в декілька кліків.
- Оптимізація та якість контенту. Описи товарів, статті в блозі, відповіді на типові питання клієнтів, повинні бути не тільки оптимізовані під ключові слова з семантичного ядра, але й написані реально для людей. Ніякої зайвої інформації, тільки конкретика та користь.
В сумі seo-просування онлайн-магазину – серйозна, комплексна робота, яку краще довірити професіоналам. Займатися просуванням самостійно теж можна, але самотужки складно зробити роботу якісно та правильно. Це пов’язано з відсутністю досвіду та технічних знань, які можна перевірити передивившись кейси з seo просування інтернет магазинів.
Звернувшись до диджитал компанії, якій довіряєте, ви звільните собі час на важливі завдання, які знаходяться в зоні вашої компетенції і це підвищить прибутки.