Хороша стратегія залученості гостей допомагає задати тон будь-якому заходу. Для багатьох відвідувачів можливість побудувати відносини часто є основною причиною відвідування події. Після тривалої відсутності особистих зустрічей і пошуку креативних способів залученості віртуальної аудиторії, з поверненням до офлайн-івентів сприяння нетворікнгу стає більш важливим, ніж будь-коли раніше.
Що таке івент-залученість?
Всі організатори заходів погодяться, що одна з їхніх головних цілей — тримати відвідувачів залученими упродовж усього івенту. Але що це означає?
Коли ви думаєте про залученість відвідувачів, ви враховуєте не лише те, скільки людей відвідало кожну сесію, але й те, скільки уваги було приділено цим сесіям, скільки відвідувачів відвідало стенди експозицій, які відвідувачі встановили реальні зв’язки під час тих чи інших заходів… Коротше кажучи, івент-залученість вимірюється тим, наскільки ваші відвідувачі беруть активну участь і отримують щось від програми заходу.
Звичайно, створення ефективної стратегії залученості відвідувачів є певним викликом, особливо якщо ви працюєте з новим для вас форматом заходу (наприклад, гібридними заходами). Незалежно від того, чи ви проводите внутрішній навчальний семінар, чи великий з’їзд, контент, який ви пропонуєте, спосіб його подачі та розваги, які ви додаєте до програми заходу, відіграватимуть ключову роль у забезпеченні залученості ваших відвідувачів.
Як побудувати стратегію залученості відвідувачів?
Під час івенту, як правило, одночасно відбувається декілька динамічних подій, які можуть дезорієнтувати як організаторів, так і відвідувачів, якщо ними не керувати стратегічно. Коли під час заходу пропонується багато всього, не дивно, що гості можуть відволікатися. Але як мінімізувати розпорошення уваги і надихнути відвідувачів?
Все починається з контенту. Щоб занурити відвідувачів у події, з самого початку зосередьтеся на створенні контенту, який буде цікавий аудиторії, і творчо підійдіть до його подачі. Забезпечення інтерактивності контенту, різноманітності стилю подачі та тематики, щоб задовольнити різні інтереси, та щоб відвідувачі могли «обрати власну пригоду», може значно підвищити рівень залученості ваших гостей.
Після того, як ви розробили контент-план, отримуйте задоволення від нього. Допоможіть відвідувачам залишатися натхненними, оформивши контент, який ви презентуєте, у вигляді ігор та розваг. Впровадження гейміфікації у ваші сесії заохочує співпрацю.
Коли відвідувачі не лише зацікавлені в програмі вашого заходу, але й розважаються, це підвищує їхню залученість. Однак для того, щоб створити такий захоплюючий досвід, вам, швидше за все, знадобиться допомога.
18 ідей для залученості відвідувачів
На івентах, які відбуваються у сучасному світі, залученість учасників виявляється ключовим фактором для успіху. Це не лише збільшує активність аудиторії, але й створює неповторний досвід для кожного. Ось декілька ідей для підвищення залученості гостей, які стануть вам у нагоді при плануванні заходів.
1. Дізнайтеся, про що думають відвідувачі
Відвідувачі хочуть бути почутими. Вони хочуть відчувати, що їхня думка має значення. Впроваджуючи сесію запитань і відповідей, гості будуть більш сконцентровані на тому, що відбувається, оскільки очікуватимуть відповідей на свої запитання.
2. Підтримуйте соціальну складову: запропонуйте чат для віртуальних сесій
Наявність чату під час сесії має вирішальне значення, особливо у віртуальному середовищі. Платформа для чату заохочуватиме аудиторію взаємодіяти один з одним і відчувати себе більш взаємопов’язаними.
3. Перевіряйте пульс за допомогою опитувань в реальному часі
Опитування в реальному часі — це швидкий і простий спосіб перевірити, чи слідкують учасники аудиторії за контентом, який їм презентують. Особливо у віртуальному середовищі. Воно дає доповідачам можливість побачити, який контент потрібно повторити і який контент найбільше резонує з аудиторією.
4. Поглиблюйте зв’язки за допомогою зустрічей 1:1
Побудова відносин значною мірою залежить від хороших можливостей для спілкування. Незалежно від того, чи є ваш захід офлайновим, віртуальним або гібридним, використання планування зустрічей дозволить вам об’єднати однодумців, щоб вони могли легко налагодити тісні зв’язки.
5. Отримайте цінний фідбек за допомогою опитувань відвідувачів
Розповсюдження опитувань до та після заходу — чудовий спосіб отримати справжнє уявлення про те, як почуваються ваші відвідувачі. Проявіть креативність і дізнайтеся більше про різні типи опитувань, які ви можете легко створювати і розсилати.
6. Пропонуйте контент-треки для конкретних інтересів
Якщо ваші відвідувачі мають різні інтереси, або працюють у різних галузях, ви можете розглянути можливість створення «треків» контенту або тем для сесій, щоб звернутися до конкретних груп.
7. Відстежуйте віртуальну взаємодію за допомогою генератора ідей в реальному часі
У віртуальному або гібридному середовищі розгляньте можливість впровадження генератора інсайтів в режимі реального часу для збору даних про ваш захід, щоб приймати кращі рішення в майбутньому. Доповідачі можуть працювати з дієвими даними в режимі реального часу, щоб краще залучати відвідувачів під час віртуальної або гібридної сесії.
8. Тренуйте спікерів та учасників дискусій
Чудові публічні спікери та цікаві учасники панельних дискусій захоплять аудиторію та допоможуть утримати увагу слухачів. Ваші спікери вже виступали на сцені? Чи виступали вони перед онлайн-, або гібридною аудиторією? Ознайомтеся з декількома найкращими практиками та надайте спікерам достатню кількість ресурсів, щоб усе пройшло гаразд.
9. Не заощаджуйте на якості
Попри те, що це пов’язано з певними труднощами, розгляньте можливість співпраці з постачальниками аудіо- та відеотехніки, незалежно від того, чи проводите ви офлайн, віртуальний або гібридний захід. Таке партнерство особливо важливе для віртуальних заходів, оскільки залученість відвідувачів значною мірою залежить від вашого відеопродукту.
10. Перевірте знання учасників за допомогою вікторин
Ще один спосіб додати трохи гейміфікації у ваші заходи та виміряти рівень уваги відвідувачів — це включити вікторини. Додайте кілька запитань з гумором і подумайте, які цікаві факти або статистичні дані допоможуть залучити вашу аудиторію.
11. Використовуйте push-сповіщення, щоб посилити можливості для залученості
Незалежно від того, чи проводите ви офлайн, віртуальний або гібридний івент, пам’ятайте, що ваші відвідувачі дуже зайняті і можуть забути про кожну окрему сесію або пропозицію контенту, яку вони хотіли відвідати. Доступ до персоналізованого розкладу подій може допомогти. Переконайтеся в тому, що ви налаштували сповіщення електронною поштою або через мобільний додаток, щоб нагадувати відвідувачам про початок сесій і підштовхувати їх до участі в будь-яких можливостях, доступних поза сесіями.
12. Проведіть розіграш сувенірів
Активуйте інтерес відвідувачів до вашого наступного заходу, розігруючи спонсорські сувеніри. Будь-який вид заохочення завжди підвищує інтерес і допомагає задати тон заходу.
13. До речі, про халяву… Хто не любить халяву?
Подумайте про партнерство з постачальниками брендованих сувенірів, щоб просувати свій бренд і дарувати відвідувачам сувеніри з вашого заходу. Хто не любить задарма отримати якісний мерч?
14. Не скупіться на просування бренду
Значна частина рентабельності інвестицій у ваш івент, ймовірно, включатиме впізнаваність бренду та задоволеність спонсорів. Долучіть відвідувачів до вашого бренду та брендів ваших спонсорів, переконавшись, що маркетингові та брендингові матеріали стратегічно розміщені. Подумайте про банери за межами зон з високим трафіком, брендовані значки, брендовані веб-сторінки та додатки — все, щоб ваш бренд (і бренди ваших спонсорів) став відомим для відвідувачів.
15. Грайте в ігри!
Хто не любить хорошу гру з веселим заохоченням для переможця? Залучайте гостей до участі в сесійних іграх з нарахуванням балів та конкурсах у соціальних мережах.
16. Створюйте можливості для нетворкінгу
Майже кожен, хто відвідує івент, має намір розбудовувати свою мережу контактів та встановлювати нові зв’язки. Тож такі можливості не лише зроблять івент більш привабливим, але й сприятимуть обміну досвідом та ідеями, а також подальшій співпраці між учасниками.
17. Зробіть свої заходи доступними для всіх
Доступність має вирішальне значення для створення справедливого та уніфікованого враження від івенту для всіх учасників. Подумайте про субтитри чи перекладачів жестової мови, субтитри чи сесії іншими мовами, а також про соціальні зустрічі для відвідувачів, які розмовляють різними мовами. Можливості для забезпечення доступності та інклюзивності безмежні, тому добре подумайте про те, хто є вашими відвідувачами і попросіть їх висловити свою думку під час реєстрації та після заходу, щоб зрозуміти, як ви можете покращити доступність на ваших подіях.
18. Створіть хештег івенту
У сучасну цифрову епоху наявність хештегу — це чудовий спосіб тримати подію в тренді. Натиснувши на хештег у соціальних мережах, відвідувачі заходу можуть ділитися фотографіями та посилатися на пости інших відвідувачів про ту саму подію, створюючи ще один спосіб зв’язку для відвідувачів.
Загалом, залученість на івентах важлива не лише під час самого заходу, але й перед його початком та після завершення. Застосування маркетингових стратегій, використання соціальних мереж та ретельне планування програми можуть забезпечити підвищену активність та зацікавленість аудиторії.
Залученість — це багатогранний процес, який вимагає творчого підходу та уваги до потреб учасників. Вона є критичним елементом для досягнення цілей заходу та побудови взаємовигідних стосунків між учасниками та організаторами. Надійно втілені стратегії залученості можуть перетворити будь-який івент у неповторний, цікавий та пам’ятний досвід для всіх його учасників.