Просування і розкрутка молодого сайту – питання, з яким стикаються багато власників бізнесу, представленого в інтернеті. Для того, щоб про ваш товар або послугу дізналася велика кількість людей, необхідно, щоб сайт був видний в пошуковику і, чим ближче до ТОП 3 будуть його позиції, тим краще.
Щоб забезпечити зростання сайту в пошуковій видачі, необхідний комплекс заходів, який називають розкручуванням або просуванням. На що звертати увагу при просуванні сайту – про це стаття.
Оптимізація або розкрутка
Часто плутають поняття «оптимізація» і «розкрутка» і, дійсно, вони досить близькі. Оптимізація – це приведення сайту у відповідність до вимог пошукових систем. З цього боку, вона вирішує ті ж завдання, що і розкрутка. Але є і різниця. Оптимізація буває внутрішньою і зовнішньою.
Внутрішня – поліпшення коду сайту, збір семантичного ядра, оптимізація юзабіліті для того, щоб ресурс працював якомога ефективніше.
Зовнішня оптимізація – це робота з посилальної масою, каталогами, форумами, соцмережами і іншими факторами просування. Де ж межа між оптимізацією та розкруткою?
Після того, як Seo-фахівець призведе сайт в стан «бойової готовності», справу приймає маркетолог або менеджер, який буде в подальшому займатися просуванням і рекламною стратегією ресурсу. Тонка грань відмінності оптимізації від розкрутки проходить саме тут. Те, що робить сеошник, умовно можна назвати оптимізацією, а то, що маркетолог – розкручуванням.
Природно, в цьому визначенні є багато умовностей, особливо коли ці обов’язки поєднує одна людина, але частіше за все справа йде саме так.
Головні етапи розкрутки сайту
Розкрутка – комплекс заходів підняття сайту в пошуковій видачі для залучення цільових відвідувачів. Розкрутка або просування починається після того, як внутрішня оптимізація завершена. Оптимізований сайт – важлива умова початку розкрутки, недопрацьований ресурс розвивати не має сенсу. Тому розкрутка починається, коли внутрішня оптимізація закінчена.
Що потрібно робити щоб сайт ріс в пошуковику? Про це ми поговоримо далі.
Робота з посилальною масою
Є кілька підходів до цього питання. Посилання можна закуповувати вручну, домовлятися про безкоштовний обмін з дружніми ресурсами або скористатися автоматичними рекламними системами.
Вибір залежить від бюджету та особистих уподобань фахівця. Головне, що потрібно пам’ятати при роботі з посиланнями вручну – нарощування маси має відбуватися поступово, різкий скачок може привести до того, що пошукова система забанить ваш сайт.
Аналітичні сервіси
Рекламна кампанія без гарної аналітики – «стрілянина в сліпу по площах». Це може бути не так важливо при значному бюджеті, але що робити якщо грошей не багато? – застосовувати аналітику, це найважливіша частина просування. Без неї неможливо відстежити ефективність вашої маркетингової стратегії. Як мінімум, використовуйте Google Analytics.
Також має сенс скористатися спеціалізованими інструменти, які бувають безкоштовні (Open Web Analytics, GoinUp) і платні (Clicky, Serpstat). Тенденції в інтернет-маркетингу такі, що аналітика буде набирати все більших обертів, адже ніхто не прагне викидати гроші на вітер і витрачати бюджет на те, що не працює.
Гостьові статті і прес-релізи
Розміщення гостьових статей та прес-релізів – ефективний спосіб розкрутки. В інтернеті існує безліч майданчиків, на яких можна розміщувати тематичні або рекламні статті. Багато компаній використовують міські портали і каталоги. Також має сенс писати гостьові статті для тематичних ресурсів. Крім збільшення посилальної маси такий підхід додатково працює на ваш авторитет і експертність.
Прес-релізи – популярний спосіб просування в ЗМІ. Особливо він корисний для великих і середніх компаній, які широко працюють з електоратом і прагнуть голосно заявити про себе. Для спрощення розсилки рекомендуємо платний сервіс B2Blogger, що дозволяє швидко і відносно недорого автоматизувати процес.
Блоги форуми та соціальні мережі
Просування в соціальних мережах – найкраще рішення для стартапів. Залучення трафіку на сайт з соцмереж – ефективний спосіб просування ресурсу.
Крім спілкування, музики і фільмів багато соціалки поступово перетворюються в повноцінні торговельні платформи. А для розвитку бізнесу доцільно використовувати всі доступні інструменти.
Блоги – хороша підтримка для бізнесу. Розкручений тематичний блог – ефективний спосіб розвитку сайту.
Статті на форумах – це і реклама, і посилання, і підвищення експертності.
Відеоролики в Youtube, контент в Інстаграмм – набирають популярності. Вихід бізнесу в соцмережі – це факт, і цим потрібно скористатися.
Контент-маркетинг
Хороша корисна стаття – потужний інструмент просування. Вона цікава читачам і допомагає зростанню трафіку. Як відомо: «зустрічають по дизайну, але проводжають по контенту». Хороший контент – ще один тренд. Наповніть свій сайт якісними текстами, написаними для людей, без переспаму ключових слів і зростання забезпечене.
Знімайте веселі та цікаві відеоролики, робіть фотографії, ведіть блог про життя своєї фірми – і це приверне велику кількість користувачів.
Реклама
Маркетологи жартують: «багато реклами не буває – є маленький бюджет». Головні види реклами це:
- Контекстна, тематична реклама.
- Таргетована реклама в соціальних мережах.
- Відеореклама.
- Email-розсилки.
Важливим моментом в побудові концепції рекламної кампанії є аналітика. Завдяки їй, можна підібрати найбільш ефективні і вигідні рішення для вашого бізнесу.
Висновок
У підсумку, щоб розкрутити молодий сайт, після того як проведена внутрішня оптимізація потрібно:
- Забезпечити поступове зростання посилальної маси.
- Налаштувати аналітику для відстеження ефективності просування вашого сайту.
- Розвивати свій сайт і бізнес через пресу, гостьові статті, форуми і блоги.
- Наповнити ресурс якісним контентом.
- Заявити про себе в соцмережах, залучаючи трафік.
- Запустити рекламу.
- Постійно шукати нові рішення, аналізуючи досягнуте.
Комплексно і системно працюйте за цими напрямками, знаходите творчі рішення і результат вас порадує. А якщо виникають питання – задавайте їх за адресою https://dvacom.net/seo-prodvizgenie-saytov-kiev, вам із задоволенням допоможуть.