Телеканал гурту 1+1 media зайняв 1-ий рядок у ТОП загальнонаціональних каналів України влітку 2021 року. Свої позиції він зберіг у жовтні 2021 року за аудиторією 18-54 (50 тис.+).
До п’ятірки найпопулярніших увійшли – 1+1, ICTV, «Україна», СТБ та «Новий канал». Кардинальних змін у топ-5 телеканалів, що найбільш переглядаються, не спостерігається.
Телебачення в епоху соціальних мереж
Ще в 1950-60 роках телебачення було новинкою, одна людина на вашій вулиці мала один телевізор. Сусіди збиралися в одному будинку в кварталі, щоб подивитися на цей винахід. Щоб стимулювати продажі, виробники телевізорів рекламували телебачення як засіб покращення способу життя і люди їм вірили.
Сьогодні в епоху соціальних мереж, телебачення все ж таки зберегло свій авторитет. Незважаючи на появу нових сервісів, таких як Netflix, та поява онлайн-платформ для відео, таких як YouTube, споживання телебачення у всьому світі залишається стабільним. Його й досі дивляться мільйони людей: серіали, телепередачі, прямі трансляції, новини стали частиною нашого життя. Телебачення також залишилося найефективнішою рекламою у світі. У Великій Британії 42% заявили, що телебачення – це те місце, де вони, швидше за все, знайдуть рекламу, якій вони довіряють, порівняно з 6% для YouTube та 5% для соціальних мереж. Рекламодавці вкладають кошти у телевізійну рекламу, бо вона працює. Дослідження в усьому світі демонструють безліч ефектів телебачення – і позитивний вплив, що його надає інші засоби інформації.
У середньому, за даними, на телебачення відводиться 90% часу перегляду відео середнього глядача. Для молодої аудиторії міленіалів, які є найбільш захопленими експериментаторами з усіма формами відео, це також найбільша частина їх відео-часу – близько 73% від загальної кількості.
Наприклад:
- В Австрії середня тривалість перегляду телепередач на телевізорі збільшилася за останнє десятиліття з 2 годин 33 хвилин на день у 2009 році до 3 годин 16 хвилин у 2019 році.
- У Швейцарії телебачення становить 86% всього часу перегляду відео для населення.
- В Ірландії на телебачення відводиться 69,4% всього часу перегляду відео для підлітків віком від 15 до 34 років.
Рейтинг українських телеканалів 2021
Телевізійна служба новин зайняла лідируючі позиції в загальному рейтингу українських каналів. Станом на 28 липня 2021 року частка телеперегляду ТСН за аудиторією 18-54 (50 тис.+) становила 16,2%, а рейтинг – 3,2%.
Лідерські позиції канал 1+1 зберіг і у жовтні 2021 року з часткою 10.6% за аудиторією 18-54 (50 тис.+).
Зокрема, новини ТСН стали найкращою програмою дня, зібравши частку 12,3%.
Також високий результат показав проєкт «Мандруй з Україною» – 11 0%.
Топ –10 українських каналів:
- 1+1;
- СТБ;
- ICTV;
- Новий;
- Україна;
- Інтер;
- 2+2;
- ТЕТ;
- 24 канал;
- 5 канал.
Якщо порівнювати ситуацію з минулим 2020, ситуація кардинально не змінилася. Найчастіше українці дивилися 1+1, «Україна» та ICTV, як і в 2021 році.
Висновки:
За даними, у 2020 році саме телебачення лідирувало серед усіх джерел інформації, які обирали українці. При цьому до п’ятірки найпопулярніших українських телеканалів у 2020 році увійшли: 1+1 (47,2%), «Україна» (38,3%), ICTV (36,6%), СТБ (32,2%) та «Інтер» (30,6%).
Щодо довіри українських глядачів до телеканалів, то перші п’ять позицій у рейтингу також зайняли 1+1 (24,2%), «Україна» (18,9%) та ICTV (16,8%), СТБ (14,6%) та «Інтер» (13,0%).