2020 рік був досить непростим, але це не завадило багатьом інфлюенсерам збільшити зростання своїх передплатників і зайняти лідируючі позиції в 20-ці блогерів з України.
За допомогою просунутого сервісу trendHERO.io для аналітики і реклами у блогерів Instagram проаналізуємо успішні акаунти, що потрапили в цей рейтинг.
Майданчик надає унікальну можливість також перевірити блогерів з Росії, які увійшли в топову двадцятку в минулому році.
На фото видно, що лідирує блогер Софія Стужук, яка за минулий рік додала до кількості своїх передплатників ще 2,97 млн осіб. Два аккаунта, які виділені малиновим кольором, є тіктокерами популярного проекту Dream Team House в Росії. Збільшення числа передплатників вони спочатку здійснюють на каналі TikTok, після чого перенаправляють аудиторію на свій аккаунт в Instagram.
У чому секрети зростання кількості фоловерів?
Проаналізуємо приріст абонентів у топових українських блогерів. Нижче на фото відображені результати до і після збільшення передплатників. Практично кожен з інфлюенсерів досяг позначку в 1 млн або на шляху до неї. Як вони збільшили планку кількості фоловерів, розповідаємо далі.
Контент як основа просування
Вміння блогера правильно подати інформацію – успішна підстава до залучення передплатників. Та ж Луладжа Олегівна, перший пост якої вийшов 1 серпня 2019 року, за невеликий період змогла залучити до себе практично мільйонну аудиторію. І все завдяки смішним постам про знаки зодіаку.
Проаналізувавши на майданчику trendHERO.io приріст абонентів і підписок даного облікового запису, можемо зробити наступні висновки:
- У перші місяці 2020 року спостерігалося до 10 тис. передплатників в день.
- Період весни і літа приносив до 5 тис. фоловерів в день.
- Зараз кількість нових передплатників становить не більше 2,5 тис. людей за день.
Чому такий спад? Можливо, вже не виділяються такі великі фінанси на просування, як це було спочатку. Зараз аккаунт може обійтися без накрутки, збільшуючи приріст абонентів поступово.
Починалося все з запуску таргетованої реклами? Ні, швидше за все це був телеграм-канал, з якого передплатники переходили на профіль в «Інстаграмі».
Проведення конкурсів та розіграшів серед передплатників
Популярний спосіб органічним шляхом збільшити кількість передплатників. Але є два варіанти такого просування:
- Giveaway через спонсорів.
- Giveaway власними силами.
Для ясності проаналізуємо обидва варіанти на графіках.
З фото видно, що скачки на графіку нерівномірні. Був один різкий стрибок, після чого графік пішов на спад. Це спонсорський giveaway, який після закінчення нічого для передплатників не віщував, що і відобразилося на прирості підписок (їх немає).
Другий графік, на відміну від першого, має поступові скачки, що вже свідчить про регулярне проведення розіграшів і зацікавленості в них користувачів. Адже на другому графіку спостерігається і приріст підписок, чого не скажеш про спонсорські розіграші.
Ефект від giveaway такий: спочатку проведення конкурсу спостерігається приріст фоловерів, але по його закінченні інфлюенсери отримують багато відписок і зниження охватів. Але якщо постійно підживлювати своїх передплатників цікавою інформацією, причому робити це ще в процесі проведення розіграшу, таких великих втрат можна уникнути.
Блогери-пари – і успіх не за горами
Тренд, який зараз безсумнівно актуальний. База в 60+ млн блогерів дозволила нам через сервіс знайти найбільш цікаві і популярні пари 2020 року. Ми виділили дві:
- Микола і Яна Удянського з кількістю передплатників практично в півтора мільйона чоловік кожен (по 1,4 млн).
- Дарил Туфекчі (1,4 млн) і Олена Венум (4,3 млн).
Думка про те, що якщо ви стаєте другою половинкою блогера, то безумовно отримуєте від нього передплатників, помилкове. Приріст фоловерів у партнера буде спостерігатися тільки після того, як блогер оголосив про появу свого супутника(-ці) життя.
Якщо взяти профіль Олени Венум, то згадка в ньому чоловіка спостерігається близько 63 разів (див. трекінг нижче).
Не варто помилятися про те, що регулярна згадка чоловіка або дружини в своїх постах або сторіс збільшує число передплатників. Але, безсумнівно, такі пари отримують більшу аудиторію, особливо якщо ще беруть участь у giveaway своїх партнерів.
Відносно пари Удянських: активний приріст абонентів у обох почався ще в жовтні, що чітко видно на фото.
Підводячи підсумки, можна сказати, що займатися блогерством непросто, але збільшити приріст фоловерів, виявляється, можна навіть за рік.
Детально проаналізувавши статистику по топовим акаунтам блогерів України через сервіс trendHERO.io, можемо дати такий фідбек.
Перше, до чого приступають блогери – викладають відосікі в TikToK. Це непогана база, щоб набрати передплатників без накрутки і перевести їх в свій Instagram-аккаунт.
Не забувають блогери і про giveaway. Ті, хто вміють утримувати свою аудиторію протягом розіграшу і після нього, можуть похвалитися мільйонною аудиторією.
Нових блогерів за минулий рік не дуже багато, адже популярність вимагає великих фінансових вкладень і контенту, що залучатиме.
Блогери, які влаштовують колаборації з іншими популярними лідерами думок, притягують до себе увагу, тим самим збільшуючи популярність свого аккаунта.
Велика частина блогерів з України будують свій контент російською мовою, щоб роздобути цільову аудиторію з інших країн.
Спробуйте проаналізувати і свій аккаунт через майданчик. Завдяки розширеному пошуку ви отримаєте більше 91 показника в звіті. А це шанс поглянути на свій профіль іншими очима, щоб поліпшити статистику і стати не менш популярним блогером.