На сторінці проєкту зібрані посилання на 5000 відкритих вакансій, для всіх хто, втратив або шукає роботу під час карантину. Ініціатива створена одним з найбільших сайтів із пошуку вакансій Jooble.
Здається, що в кризу ніхто не наймає нових працівників, і втратити зараз роботу — це катастрофа. Але в Jooble підрахували, що за останні кілька тижнів у їхній системі було зареєстровано понад 5000 нових вакансій.
Також у березні-квітні найбільш затребуваними стали працівники складу, кур’єри, водії, продавці, касири, вантажники.
Така ситуація на ринку праці під час карантину стала поштовхом до створення проекту “Руки” (ruki.jooble.ua). Тут компанія приділила увагу вакансіям, які користуються попитом під час карантину.
«Ми хочемо показати людям, що кожна професія має велике значення для суспільства незалежно від кольору комірця. Цей проєкт створений з метою підтримати людей, які втратили під час карантину роботу, і компанії які створюють зараз робочі місця», — розповідають про свій проект в Jooble.
Для запуску проєкту створили рекламний ролик, присвячений касирам, водіям, ремонтникам, лікарям, комунальникам і всім, хто під час карантину продовжує працювати заради добробуту суспільства. Їхні робочі умови зараз сильно ускладнилися, а багатьох спіткало скорочення або безоплатна відпустка. Мета ролику — подякувати їм і розповісти про нові робочі можливості в кризу. Створенням ролику займалася креативна агенція Banda.
«Ми давно мріяли подякувати простим, але сильним людям. Вони завжди були справжніми героями, але мало хто помічав їхні звитяги. І ось нарешті настав час робочих рук. Нам разом з Jooble випала нагода змінити ставлення до робітничих професій, які стрімко та сміливо вийшли на передній план. Вони заслуговують на повагу та добрі слова вдячності», — розказують про ролик у banda.