Компанія Price.ua в прагненні стати найкращим прайс-агрегатором вирішила глобально оновити свій ресурс, щоб вийти на новий рівень розвитку і отримати великий фідбек не тільки від користувачів, але і від власників бізнесу, як від тих, хто з ними співпрацюють, так і від тих, хто з різних причин перестав співпрацювати.
Постійно підтримувати на плаву таку велику махіну, як Price.ua, непросто. Тому довгий час команда не вносила кардинальних змін в роботу прайс-агрегатора і керувалася принципом: «Працює — не чіпай!». Тут варто згадати, що Price.ua входить до складу міжнародної digital-платформи по створенню і розвитку e-commerce проектів Universal Commerce Group (UCG), яка підтримує приблизно 25 проектів по всьому світу. Price.ua є одним з основних проектів компанії UCG, який в свою чергу дає поштовх стартапам і розвиває менш масштабні проекти.
Оскільки в сучасному прогресуючому світі застій у розвитку дорівнює краху, не дивно, що на певному етапі існування, у Price.ua виникла потреба у впровадженні нових технологій і радикальних змін. Тому, для того щоб продовжувати утримувати за собою топові позиції серед найбільших українських e-commerce проектів, компанія почала розширюватися шляхом збільшення штату розробників, аналітиків і відділу маркетингу, а також шляхом серйозного доопрацювання платформи і запуску нових сервісів.
За останні півроку для більшої зручності користувачів були впроваджені наступні зміни:
1. Оновлений дизайн
Ще на початку 2016 року було зроблено редизайн всіх основних сторінок Price.ua, частково були доопрацьовані інтерфейс і юзабіліті, також було додано кілька нових розділів. Крім того, по всьому сайту були збільшені шрифти і фото товарів. Також була впроваджена нова компоновка елементів головної сторінки. Зараз сайт виглядає так:
На цьому оптимізація дизайну не припиняється. Згідно величезному технічному завданню, розробникам ще належить попрацювати над прайс-рядками і фільтром, який є одним з найбільш важливих елементів Price.ua.
2. Нові розділи
Метою ресурсу є розвиток до повноцінного допоміжного сервісу, а досягнення цієї мети можливо лише за умови неординарності, тобто ресурс повинен бути нестандартним агрегатором товарів інтернет-магазинів. Тому на скріншоті в меню ви можете побачити 4 нові розділи:
- Товари. У цьому пункті, як і раніше, пропонується онлайн-шопінг.
- Послуги. Це досить затребуваний і перспективний бізнес-напрям в Інтернеті. Як показує аналітика, зараз все більше користувачів освоюють не тільки онлайн-шопінг, але і пошук/порівняння розцінок на різні послуги. Даний розділ допоможе користувачам обійти вивчення вмісту кожного сайту при пошуку необхідної інформації по вартості послуг. Тому на Price.ua був створений розділ «Послуги», щоб відвідувачі могли порівнювати ціни на послуги в різних сервісних компаніях з різних сфер діяльності в різних регіонах України.
На даний момент розділ знаходиться в процесі активного наповнення, але вже зараз у ньому ви зможете знайти розцінки на послуги в галузі освіти, медицини та косметології, будівництва та побутових послуг.
- Оголошення. Розділ не новий, але його також винесли наверх. Поки що він глобально допрацьовується.
- Відпочинок. Даний розділ містить у собі три підрозділи: тури, авіаквитки і готелі.Підрозділ авіаквитків має стандартну форму пошуку «Місто вильоту — Місто прибуття — Дати — Пасажири/Клас». Можливість задати параметри за кількістю пересадок, тривалістю польоту та авіакомпанією допомагає прискорити пошук потрібного рейсу і покупку квитка. Нагадуємо, що сервіс Price.ua не провадить прямі продажі і не стягує ніякої комісії з користувачів.
Підрозділ готелі також має просту форму пошуку «Місто або готель — Прибуття — Виїзд — Гості».
Окремий підрозділ «Тури» був протестований в вертикальному списку, але оскільки там він губився, то було прийнято рішення вивести його наверх в розділ «Відпочинок».
Варто відзначити, що тепер всі вищезгадані розділи відмінно відкриваються і працюють на всіх портативних пристроях, так як адаптивний дизайн підлаштовує сайт під всілякі розміри екрану, будь то комп’ютер, планшет або смартфон.
Представники Price.ua всього лише розповіли про частину нововведень, але незабаром обіцяють поділитися інформацією про інші нововведення, такі як конверсії і трафік, а також обіцяють розповісти про те, як оптимізація сервісу вплинула на поведінку користувачів.