Хоча б раз хтось робив покупки в інтернеті і з багатьох причин, на кшталт того, що це зручно. Іноді це зовсім єдиний спосіб придбати вподобану річ. Але чому саме цей ринок настільки привабливий для споживачів?
«Distributed» commerce – розподілена комерція
Більше не потрібно шукати спеціальний сайт або інтернет-магазин, щоб купити річ, яка сподобалася, адже можна купити її прямо зі статті, блогу, месенджера або соціальної мережі. Менше кліків – більше зручності для споживача. І сприяє імпульсивним покупкам.
Міжнародні маркетплейси
Певну частку локальних онлайн-продажів доводиться на міжнародні майданчики, такі як Amazon, eBay, AliExpress і ін. Деякі саме з них і починають свій інтернет-шопінг, перевіряючи цей вид покупок в перший раз. Це ще й тому, що на них можна знайти недорогі речі і якщо покупець буде обдурений, то йому не буде прикро. Спроба – не катування.
Популярність інтернету
Чим більше ви проводите часу в мережі, тим більше вірогідності, що ви скоро зробите тут покупку. Адже спокуса велика. В цілому, як і в житті, коли ви йдете в супермаркет.
Логістика
Можливість швидко і недорого отримати товар поштою, не обтяжуючи себе походами по магазинах – ще один плюс для онлайн-торгівлі. У США і Китаї на розвиток електронної комерції вплинула саме розвинена логістика.
Реклама
Приваблива і цікава реклама змушує купити навіть те, чим ви раніше не були зацікавлені. До того ж, саме на рекламу в інтернеті сучасні компанії витрачають найбільше рекламного бюджету.