Для всіх новачків, і тих, хто не користувався раніше цією соціальною мережею, але хотів би дізнатися більше, відзначимо, що Pinterest – це соціальна мережа, фотохостинг, створений в 2009 році американським підприємцем Беном Зільберманом, який незабаром створив компанію з назвою «Pinterest» . На самому сайті Pinterest читаємо наступне визначення:
«Pinterest – візуальний інструмент для пошуку ідей, таких як рецепти, натхнення для дому та стилю і багато іншого».
Завантажені на сервіс зображення називаються «пінами» (англ. Pin), а колекції, до яких вони належать – «дошками» (англ. Boards) ».
Головна сторінка в Pinterest називається pin feed. На ній ви можете бачити різницю на дошках, на які підписаний користувачі (як стрічка новин в Facebook, Instagram).
Тут ви можете викладати свої фото-зображення на дошки, ділиться ними, відзначати «Likes», підписуватися на вподобані вам акаунти. Під кожним піном компанії прописують хештеги. Але на відміну від Instagram і Twitter, де хештеги використовують для пошуку, щоб вас можна було знайти, в Pinterest їх використовують для позначення категорії. Ви можете знайти схожі Піни, підшукуючи цікаву для вас тему, наприклад, #відпочинокіSPA або #доглядзасобакоюігрумінг. Ваш пін можуть зберегати, це хороший показник, який ви повинні відслідковувати.
Читайте: Візуальна пошукова система Pinterest стає більш «магазинною»
Про популярність і статистику Pinterest
Свою популярність Pinterest завоював ще в 2012 році, посівши 3-е місце в рейтингу (після Facebook і Twitter). Два роки тому ця площадка мала більш 16 млн. передплатників, її вартість була оцінена в 11 млрд. дол. На сьогодні шанувальників вже більше 250 млн.
Згідно з даними Statcounter.com на сьогоднішній день мережа зайняла впевнене друге місце: в Україні Pinterest на 4-му місці – 8,88%. У світі на 2-му місці – 16,12%.
Хто вибирає просування в «Pinterest»?
Звичайно ж, цільова аудиторія в основі своїй – жінки від 25 до 45 років. Жінки-підприємці, які працюють в різних сферах бізнесу: рукоділля, handmade, краса і візаж, SPA і релакс, фото, декор та інше. Тут ви знайдете їх історії успіху. Звичайно, хоча цільова аудиторія цієї мережі жінки, це не означає, що на Pinterest тільки жінки. Користувачі мережі це і блогери, компанії і представники бізнесу.
Мільйони людей щодня черпають звідси купу свіжих ідей: «Сто бізнес ідей з мінімальними вкладеннями», «як робити продажі за допомогою Pinterest», «Як робити фото, щоб їх купували …» і багато іншого.
Як мережа допоможе вашому бізнесу?
Якщо ви працюєте в форматі B2C, націлені на аудиторію, яка любить купувати, Pinterest – ваш головний помічник. Та й це не дивно, адже 55% онлайн-покупців відзначили Pinterest їх улюбленою медіаплатформою. 70% використовують його щоб знайти якісь найсвіжіші ідеї для роботи.
Рекламні «Піни» використовуються для збільшення залученості аудиторії. Піни оплачуються, як і у інших соціальних мережах. Рекламні Піни підвищують рівень залученості в 5% і оплачуються за кожен клік. 61% відкрили нові бренди завдяки рекламним пінам. Від 3 – 6 місяців це термін життя Піна, а поста, наприклад, на Фейсбук – 1-2 дня.
Можливо це вас здивує, але:
- Pinterest є одним з найбільших драйверів трафіку веб-сайтів в світі;
- Популярність Pinterest охоплює кілька поколінь;
- У 2012 році багато хто вважав Pinterest одним з найбільш швидкозростаючих сайтів в історії;
- Pinterest на 80% більше вірусних і в 3 рази ефективніше генерує потенційних клієнтів, ніж Twitter.
Компанії люблять використовувати Pinterest, щоб залучити більше відвідувачів на свій сайт, залучити нових та існуючих клієнтів і розвивати свій бізнес. Кожному користувачеві компанія пропонує деякі з безкоштовних інструментів (дивіться публікації в блогах Pinterest, які ви можете використовувати, щоб почати роботу з Pinterest для бізнесу:
- Налаштування свого бізнес-профілю (безкоштовно).
- Ви можете додати кнопку «Зберегти Pinterest» або віджет на свій сайт. Зробіть так, щоб людям було простіше зберігати улюблені матеріали з вашого сайту в Pinterest;
- Безкоштовна аналітика прямо в вашому профілі. Ваша статистика Pin дозволяє легко побачити, наскільки привабливий ваш контент, прямо з вашого профілю. Перевірте загальну кількість завдань, які отримують ваші Піни, і багато іншого. Для отримання додаткових даних використовуйте Pinterest Analytics, щоб дізнатися, хто бере участь в вашому контенті і що вони зберігають з вашого сайту.
Чим унікальний Pinterest?
Багато компаній заводять свої акаунти в цій мережі: зручний пошук, принцип рекомендацій, порівняння схожих зображень, точна настройка дає можливість потрапити вашому зображенню потрібному користувачеві. До того ж, в останні роки, інтернет-користувачі не тільки перейшли на короткий формат текстів (мало хто читає статті повністю, на увазі величезного інформаційного засилля), безліч компаній переходять на графічну подачу зображень – інфографіку. Люди вважають за краще сприймати інформацію графічно, не читаючи її.
Що потрібно робити для ефективного просування?
- Плануйте свій час на розміщення та кількість.
Як і для мережі Facebook і Instagram рекомендується заздалегідь складати контент-план пінів для розміщення. Приблизно в день потрібно розміщувати від 8 до 25 пінів, згідно з дослідженнями. Потрібно не боятися розміщувати піни частіше, але як кажуть в міру. Дослідження Pinerly, аналітичного інструменту Pinterest, передбачає, що оптимальний час для постінгу – між 20:00 і 00:00.
Pinerly’s case study showing what works on #Pinterest (#infographic) - Використовуйте «докладні Піни» (від англ. Rich pins). Це звичайний пін, але з розширеними можливостями, які надає Pinterest своїм користувачам. Вони дають більше контексту.
- Фото, яке ви розміщуєте має бути певного розміру.
Експерти рекомендують використовувати вертикальні Піни, вони вважаються більш ефективними. Щоб створити хороші, відповідне зображення вам на допомогу відомий всім Photoshop або інші сервіси типу Canva, з готовими шаблонами для пінів. - Написання правильних текстів (більше 300 символів). Використовуйте ключові слова, цікаві словосполучення, один-два довгих пропозиції. Текст повинен бути корисним і інформативним.
- Використовуйте правильні кольору і хороші зображення. В описі згадуйте інших користувачів, щоб збільшити своїх друзів.
- Використовуйте свіжий і цікавий контент.
Рекомендацій щодо розміщення пінів і їх ефективному просуванню в інтернеті ви знайдете достатню кількість. Підписуйтесь на професійних блогерів і експертів у цій темі. Вивчайте, практикуйте, експериментуйте і розширюйте свій бізнес.
Нововведення від «Pinterest» в 2019
В березні місяці 2019 року «Pinterest» анонсував нові функції, в тому числі більше місця для покупок з персоналізованими рекомендаціями по стилю і декору для домашнього декору, кількістю переглядів на складі розділами товарів певного бренду і пошуком по магазинам. Крім того, компанія запустила поновлення каталогів і рекламних оголошень, щоб бренди могли підключити свої продукти до нових торгових майданчиків.