Ринок стартапів України у 2018 році виріс на 30%, а залучені інвестиції в проєкти перевищили 336,9 млн. доларів. Експерти прогнозують, що в 2019 році інвестування в українські розробки також збільшиться, а винаходили зможуть залучити до 500 млн. доларів на реалізацію власних проєктів. Незважаючи на такі райдужні цифри, фінансування новітніх розробок залишається низьким. Держава поки неспроможна […]
На додаток до незліченних блогів, написаними експертами, журналістами, іконами стилю життя, кухарями, музикантами тощо, компанії все частіше створюють свої власні корпоративні блоги. Як канал новин для корпоративного спілкування і як центр контенту для стратегій контент-маркетингу, блоги сприяють підвищенню впізнаваності і іміджу компанії. Згідно з дослідженням, опублікованим Інститутом контент-маркетингу (CMI), 80% опитаних B2B і 75% опитаних […]
Пошукові системи допомагають потенційним клієнтам знайти ваш бізнес, відсканувавши ваш сайт за релевантними ключовими словами. Але це не означає, що ви повинні сидіти склавши руки: насправді, ваше завдання – переконатися, що ви використовуєте правильні ключові слова на своєму веб-сайті, щоб ваша компанія з’являлася в результатах пошукових систем людей. Дослідження ключових слів надає вам конкретні пошукові […]
Боти-месенджери – це не далеке майбутнє, а реальне сьогодення, яке вже перевірене і добре працює. Відкриті тарифи, швидка окупність інвестицій, збільшення конверсій, економія маркетингового бюджету, більше залучення – це чат-боти сьогодні. До всіх цих плюсів, у оголошень в месенджері Facebook показники відкриття на 500% вище, а рейтинг кліків на 300% вище, ніж в звичайних електронних […]
Того, в кого не має профілю в соціальних мережах сьогодні, просто не існує. Такі правила сьогодні в світі маркетингу. І на те є вагомі причини: профілі в Facebook, Instagram, Twitter допомагають залучити нових клієнтів і зберегти існуючих. Але ваша присутність не буде настільки ефективною і не буде працювати, без регулярного і ретельного обслуговування вашого акаунту, вашого […]
Скориставшись пошуковиком Google протягом пари секунд ми можемо дізнатися всю цікаву для нас інформацію. А слово “загуглити” стало використовуватися в нашому побуті все частіше. Google не єдиний в списку пошукових систем. Але по-справжньому популярними стають далеко не всі. Яка статистика популярності пошукових систем затребуваних в 2019 році, згідно з Statcounter, розглянемо далі. Перед тим як […]
Ще кілька років тому показником успішної публікації в соціальних мережах вважалися лайки. Аудиторія натискає кнопку «Подобається» і всі в захваті, якщо переважить за сотню, пост вже в топі. Здавалося, що все добре. У маркетингу, проте, успіх поста давно вже не обчислюється хорошим настроєм і кількістю лайків, а неспростовними фактами. Різні KPI (ключові показники ефективності) і […]
Сьогодні на сайт Youtube завантажується 300 годин відео щохвилини, його користувачі просиджують понад 4 млрд годин в місяць. За свої 13 років існування сервіс YouTube став найпопулярнішим відео хостингом. Майже кожен може безкоштовно завантажити на YouTube майже все, що завгодно, і отримати шанс залучити мільярд користувачів в місяць – будь то активісти, терористи, політики або […]
За прогнозами компанії Microsoft, до 2020 року 75% домогосподарств матимуть хоча б одного розумного, хто говорить. Більше половини всіх пошукових запитів в світі будуть виконуватися за допомогою голосового пошуку в 2020 році. Голосовий пошук стрімко набирає обертів з року в рік і стає популярним серед всіх вікових груп, особливо серед молодого покоління. Голосовий пошук зручний, […]
Чи знаєте ви, що облікових записів електронної пошти в 3 рази більше, ніж облікових записів Facebook і Twitter разом узятих? Або що у вас в 6 разів більше шансів отримати перехід по електронній пошті, ніж в Twitter? Електронний маркетинг є одним з найбільш економічно ефективних способів просування вашого бізнесу, незалежно від того, чи ставите ви […]
Рекламна індустрія завжди дуже швидко переходила на нові технології, так як нові технології пропонують нові способи залучення нової аудиторії. За допомогою віртуальної реальності (VR) і доповненої реальності (AR) можна створювати штучні світи. Додаткова реальність дозволяє вам побачити те, що можна було тільки уявити. Незалежно від того, чи хоче користувач здійснити подорож в епоху динозаврів або […]
Хочете з будь-якого товару створювати бренд? Ловіть нову книгу-кейс маркетолога Аліни Кривенець. Презентація цієї книги пройде в червні, але ви вже можете скачати фрагмент безкоштовно тут. Аліна Кривенець – маркетолог, яка починала свій шлях в інтернет-маркетингу з копірайтингу і знає, чому копірайтер повинен бути на 80% психологом і тільки на 20% – безпосередньо копірайтером. 21 […]
Реклама на YouTube істотно відрізняється від платної реклами в Google або в соціальних мережах. Кожен рекламний формат служить для визначеної мети. Давайте розберемося як вибрати, які їх переваги та недоліки. Існує три основних типи відео оголошень на YouTube, в які ви можете вибрати і інвестувати свій бюджет: Preroll, Bumpers і TrueView. 1. Pre-Roll Рекламні оголошення […]
Один з головних гаджетів сучасності – це смартфон. У широкому асортименті представленої продукції складно орієнтуватися пересічному покупцеві. Пропонований рейтинг гаджетів задасть вектор пошуку. Для початку кілька слів про критерії вибору. Як вибирати При підборі мобільного пристрою зверніть увагу на важливі характеристики. Вартість. Провідні виробники завжди пропонують гаджети за високою ціною. Якщо ваша мета – флагман, […]
Зберігання корпоративної таємниці – одна з важливих складових успіху. Цієї ж концепції довгий час дотримувалася і адміністрація Інстаграм. Величезним секретом були алгоритми, за якими в соціальній мережі вибудовувався порядок ранжування записів. Про те, як вплинути на можливість збільшення перегляду постів, і говорити не доводилося. Все це сильно ускладнювало просування акаунтів. Але рано чи пізно завіса […]
Зробимо акцент для початку на “заробляти більше”. Фінансове планування – дуже важливе, особливо при роботі зі штатними співробітниками. Найчастіше, компанії, офіси яких базуються у великих містах, просто втрачають гроші. На чому? На високій конкурентній оплаті праці співробітників; На недешевій вартості оренди і обслуговування офісу; На додаткових витратах, на зразок покупки і обслуговування кавомашини (а який поважаючий […]
Як налагодити міст між рітейлером і постачальником, розробивши дієві стратегії взаємодії? Про це на ювілейній міжнародній практичній конференції FoodMaster&PrvivateLabel-2019 говорили провідні фахівці галузі. У заході взяли участь 300 генеральних директорів, ТОП-менеджерів, власників бізнесу, керівників відділу закупівель, директорів з маркетингу, категорійних і бренд-менеджерів, а також інших фахівців. Засновник конференції В2В медіа-група TradeMasterGroup дякує спікерам і партнерам за […]
Успішне просування в соціальних мережах залежить від оновлень і розвитку самих сервісів. Щоб створити вдалу стратегію просування потрібно активно відстежувати всі зміни і тенденції. Що ж змінилося в Facebook до 2019 року? Подивіться на реновації гіганта соціальних медіа: Трендові оновлення Facebook 1. Покупки в Instastories Instagram Stories – одна з кращих функцій Instagram. Вона навіть […]
Вибір криптогаманця найвідповідальніший при операціях з криптовалютами. Він повинен бути не тільки зручним у використанні, але і захищеним. На даний момент кількість видів криптогаманців збільшилася так, що вибрати один з них важко, але визначивши для себе, що ви шукайте, можна зійтися на одному із запропонованих нами варіантів. Зручність, захист або універсальність? 1. Ledger Nano S […]
Культове американське видання «Technology Review», що спеціалізується на головних технологічних трендах, щорічно вибирає 10 проривних технологій, яким гарантовано грандіозний успіх. Ознайомтеся з трендами минулого року в області технологій: 1. 3D-друкування металу Зазвичай 3D-принтери використовують пластик для друку. Метал завжди вважався дорогим матеріалом для такої технології. Однак віднедавна процес вдосконалили. Металеві вироби виготовлені за технологією 3D-друку […]
Одна з головних помилок недосвідчених маркетологів в тому, що вони не досліджують цільову аудиторію для свого продукту і сліпо ганяються за поколінням 2000-х, хоча якщо розібратися у всіх тонкощах і особливостях поколінь, можна почерпнути набагато більше вигоди. Про це говорить Брук Б. Селлас. Для зручності, цільову аудиторію можна з легкістю розділити на кілька поколінь, які […]
Для всіх новачків, і тих, хто не користувався раніше цією соціальною мережею, але хотів би дізнатися більше, відзначимо, що Pinterest – це соціальна мережа, фотохостинг, створений в 2009 році американським підприємцем Беном Зільберманом, який незабаром створив компанію з назвою «Pinterest» . На самому сайті Pinterest читаємо наступне визначення: «Pinterest – візуальний інструмент для пошуку ідей, […]
Розміщення компанії в точках геологкацій важливий момент в маркетинг просуванні послуг і товарів. Відмітка компаній в google картах, геодовідниках, точках локації на Facebook, Instagram. Без геотегінгу або локаційного маркетингу в наші дні вже нікуди. Геолокація в соц.мережах вже давно не новина. Будь-які нововведення маркетологи відразу беруть на озброєння і використовують їх в маркетингових цілях. З геолокації […]
CRM (Customer Relationship Management) — набір інструментів, що допомагає успішно розвиватися малому бізнесу і стартапам. У статті ми розглянемо, як за допомогою цієї системи ефективно організувати і прискорити бізнес-процеси. Переваги системи CRM CRM-система зазвичай має базові функції. Ось вони: Контактна інформація. Наочність і структурованість даних істотно полегшує пошук потрібного клієнта. Звіти. CRM передбачає відстеження продажів […]
Twitter (від англ. to tweet – «чірікать, щебетати, балакати») – це соціальний сайт, заснований в 2007 році, в США (штаб-квартира в Сан-Франциско). Сайт призначений для того, щоб люди могли ділитися короткими повідомленнями або «оновленнями» з іншими людьми через sms. Компанія, що його створила, займалася іншими речами – сервісом для публікації і прослуховування подкастів. Цей ресурс […]
Мережа Instagram – це один з самих популярних додатків для обміну фотографіями, відео та інформацією. За даними цієї соціальної мережі на поточний час в Інстаргам зареєстровано більше мільярда користувачів, які заходять на свої сторінки та переглядають stories майже щодня. Оцінивши велику аудиторію та можливості таргетинга, великі, середні та малі компанії стали продавати свої товари та […]
Сучасна футурологія має безліч концепцій. Одна з них — інтернет речей (IoT). Охарактеризувати даний напрямок можна наступним чином: до інтернету підключаються пристрої — “речі”, які взаємодіють між собою і оснащуються датчиками, сенсорами, технологіями для передачі і прийому інформації. Мета — налагодити виконання багатьох процесів в автоматичному режимі. Напрямок IoT відокремився в 2000 році, коли до […]
Крос-маркетинг – відносно нова маркетингова технологія, спосіб просування своїх товарів або послуг спільно з іншою компанією в одній PR акції. Прикладів ефективного крос-маркетингу в історії досить багато: ще в далекому 1982 компанії Philips і Sony спільними зусиллями народили перший аудіодиск в цифровому форматі. Toshiba спільно з IBM створили плоскі рідкокристалічні дисплеї. Фахівці зрозуміли – механізм […]
Хоча на сьогоднішній день серед соціальних мереж на піку популярності в Україні і світі стоїть – Facebook, а LinkedIn займає лише 8 місце в Україні, і 10 в світі, ця соціальна мережа має безліч переваг саме для бізнес аудиторії. Наприклад, 45 відсотків користувачів LinkedIn знаходяться у вищому керівництві, 50% американців з вищою освітою використовують LinkedIn, 2 […]
Маркетинг-просування товарів і послуг за допомогою лідерів думок з кожним роком набирає обертів. Цей тренд популярний і в 2019 році. «Робота з лідерами думок», «колаборації з лідерами думок» і навіть в штат вводять нову посаду – «менеджер по роботі з лідерами думок». Навіщо вони потрібні компаніям, де їх шукати, і як з ними працювати? Для […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email