Відеомаркетинг – це важлива маркетингова стратегія, яку жоден власник бізнесу не може ігнорувати. Facebook є однією з кращих соціальних мереж для відео: Tech Crunch повідомляє, що щодня проглядається 100 мільйонів годин відео на Facebook, і це число продовжує зростати. Що таке вірусне відео? Згідно Google, вірус визначається як те, що швидко і широко поширюється від […]
Важливість мініатюр відео на YouTube неможливо переоцінити. Створення мініатюр на YouTube не тільки приваблює відвідувачів і увагу до вашого контенту, впливає на рейтинг кліків, а й грає ключову роль в брендінгу вашого каналу. Ескіз мініатюри, як правило, є першим враженням від вашого відео і, по суті, визначає, чи будуть люди переходити по посиланню і підписуватися на […]
Буває так, що якась фраза зачепила і припала до місця в потрібний момент і настрій. Marketer склав топ 30 найяскравіших і мотивуючих цитат для життя і роботи. Власний переклад українською: Що людина робить, така вона і є. Г. Гегель Більшість людей нагадують незаряджені частинки і є власниками блукаючого розуму. Ю. Мороз (Бізнес. Посібник для геніїв) […]
Криптовалюта Libra, це не просто черговий блокчейн-стартап, це дуже амбітний проект Facebook, глобальної компанії, число користувачів сервісів якої перевищила 2,3 мільярда. Місія проекту конкретно амбітна: Створення міжнародної валюти і фінансової інфраструктури, якими зможуть користуватися мільярди людей. Як ми розуміємо мільярди користувачів вже є, до яких можна сміливо віднести користувачів власне Facebook, а також сотні мільйонів клієнтів […]
Сьогодні ваші покупці не хочуть шукати продукт… вони хочуть отримувати пропозиції. Кращі, ексклюзивні, креативні та доставлені їм тоді, коли вони цього бажають. І, при тому, доставлені не дуже часто, інакше це спам… Маркетологам доводиться з кожним днем творити комунікаційні дива, щоб задовольнити кожного примхливого клієнта. Найзручніший спосіб полегшити собі життя – впровадити в свою стратегію […]
Хештеги дуже часто використовують в соціальних мережах. Для тих, хто не курсі всіх переваг їх використання цей посібник. Що таке хештеги? «Ґрати», «хеш», «знак номера» … У нас цей знак став популярним разом з кнопковими телефонами, в Британії заміняв знак фунта на клавіатурі «£». Революція почалася в 2007 році, коли Twitter почав використовувати хештег як […]
Компанія Jumpshot, що займається маркетинговою аналітикою, недавно провела аналіз даних про рух кліків Google і висунула кілька разючих фактів. 49% запитів в Google не перетворюються в кліки. Іншими словами, користувач знайшов те, що шукав, не переходячи на веб-сайт. Це називається пошуком без клацання. Це тенденція, яка розвивається протягом кількох останніх років. Трохи фактів про Google: […]
Деякі правила і рекомендації спеціально викладені в Facebook через які ваші оголошення можуть відхилити, якщо ви їх не дотримуєтеся. Інші – ті, які впливають на загальну ефективність ваших оголошень, тому навіть якщо Facebook схвалить ці оголошення, вони все одно можуть зазнати невдачі. 7 найпоширеніших помилок в рекламі на Facebook Якщо ви не знаєте всі тонкощі […]
Додаток Tailwind – це найефективніший спосіб залучити трафік до вашого блогу або інтернет-магазину. Як тільки ви його освоїте, ви можете налаштувати кількість пінів для управління трафіком за тиждень за годину. Але спочатку ви повинні зрозуміти, як отримати максимальну віддачу від Tailwind. Що таке Tailwind для Pinterest? Tailwind – це повний маркетинговий інструментарій Pinterest для блогерів і […]
Більшість людей вважають Amazon тільки інтернет-магазином, на якому купують речі онлайн. Але це не всі можливості. Це 3-тя рекламна платформа в світі після Google, яка в рейтингу під номером 1 і Facebook під номером 2. Більш того, Amazon є пошуковою системою №1 в Інтернеті. Реклама в Amazon може допомогти вам підвищити впізнаваність вашого бренду і […]
У наш час велика частка рекламних бюджетів перетекла в Мережу, завдяки її вимірності, прогнозованості і таргетуванню. Але виникла інша проблема, специфічна для діджітальних медіа – всілякі накрутки. Якщо раніше всю рекламу можна було помацати, подивитися і перевірити тираж, то в разі Інтернету доводиться покладатися на сухі цифри особистого кабінету і довіряти їм. Який відсоток з […]
Більшість добре знайома з розсилкою SMS-повідомлень. Незважаючи на те, що деякі вважають, що SMS можна замінити повідомленнями у Facebook Messenger або WhatsApp, факт залишається фактом: мільярди людей щодня відправляють і отримують текстові повідомлення. Не дивно, що зростає популярність SMS-маркетингу. У компанії Smaily розповіли, як розсилку SMS застосувати до email-маркетингу. SMS і email-маркетинг Існує безліч відмінностей […]
Чи треба налаштовувати цілі на сайті в Google Analytics? Треба! На цій оптимістичній ноті можна було б завершити статтю, якщо б слід за цим не виникало два наступних питання – “Навіщо?” та “Як це зробити?”. Відповім спочатку на перше з них — навіщо Цілі допомогають відслідковувати різноманітні дії на сторінках вашого сайту: натискання на заклики до […]
З глибоким укоріненням сучасних технологій з’являються нові проблеми і залежності в житті людини. Соціальні мережі (інтернет в цілому) віднімають все більше вільного часу. А для когось це зовсім сенс життя і тяжка праця. Хоч раз помічали думки, що потрібно терміново сфотографувати захід сонця і відправити друзям? А яка гарна паста вийшла! Ну як можна не сказати […]
За поточний рік багато відомих міжнародних компаній презентували світу оновлений дизайн своїх продуктів. «Удосконалюватися – значить змінюватися. Бути досконалим – означає змінюватися постійно». Це вислів Вінстона Черчилля відмінно описує сьогоднішню гонку компаній за тим, хто краще, чий продукт більш інноваційний, яскравіше виглядає і приносить більше прибутку. Ребрендінг в 2019 році торкнувся не тільки міжнародних компаній […]
Талант – це природний дар людини, це вроджені здібності, які ми маємо від народження, що проявляється в нашій творчості, наших спортивних досягненнях, науці, технологіях, спілкуванні, кулінарії, танцях, у всіх аспектах життя. Ми всі талановиті, але не всім вдається це виявити. Іноді наші неймовірні вміння можуть бути прямо перед нами, але ми їх не помічаємо. Якщо […]
Лідогенерація в Facebook і Instagram – один з найпростіших і швидких інструментів для залучення нових клієнтів. З її допомогою можна безпосередньо зробити оффер (пропозиція товару або послуги) цільовій аудиторії і отримати контактні дані тих, кого дана пропозиція зацікавила. Такий інструмент максимально ефективний, але їм теж треба вміти користуватися. Лід-форма – відмінна риса рекламного оголошення. Вона відкривається […]
Мало хто знає, що кількість адрес електронної пошти в 3 рази більша числа акаунтів на Twitter і Facebook. А шанси отримати клік через лист і зовсім в 6 разів вище, ніж в Twitter. Причому середній чек у покупця з розсилок на 17% вище, ніж з соціальних мереж. Таким чином, думка скептиків про те, що email-розсилки […]
Веб-банери є відмінними інструментами для поширення повідомлення серед широкої аудиторії. Це одна з найбільш ефективних форм маркетингу, яка широко використовується в онлайн світі. Не варто недооцінювати силу дизайну. 50% компаній говорять, що дизайн відіграє величезну роль в досягненні успіху. Зрештою, дизайн впливає на перші враження і на те, як споживачі сприймають ваш бренд. Високоякісний дизайн […]
Кожен автовласник обов’язково повинен мати поліс страхування громадянської відповідальності на випадок дорожньо-транспортної пригоди. І якщо внаслідок аварії через вашу вину постраждають треті особи, страховка позбавить вас необхідності відшкодовувати збитки будь-кому. Звичайно, якщо ваша страхова компанія виконала всі зобов’язання. Однак не всі страховики поспішають виплачувати гроші, зменшують виплати або взагалі надсилають клієнтам відмову в компенсації. І […]
В очах споживачів ваше відео є відображенням вашого бренду. Щоб допомогти вам впоратися зі своєю стратегією відеомаркетингу, ось деякі найпоширеніші помилки, які можна часто бачити, а також поради про те, як їх уникнути. 1. Неправильне маркування Чути, як хтось згадує ваше відео дуже схвально і приємно. Але якщо вони не можуть пригадати назву вашої компанії, […]
На перший погляд визначити успішність рекламної кампанії не так вже й складно. Багато хто думає, що розміщуючи, наприклад, банерну рекламу, чим частіше натискається на рекламний банер, тим успішніше рекламна кампанія, є залученість, є інтерес. Але при більш детальному вивченні питання стає зрозумілим, що тільки близько 5% інтернет-користувачів несуть відповідальність за 80% всіх кліків. Переважна більшість […]
Поняття «проактивний» часто використовується на співбесідах. Його можна зустріти не тільки в переліку вимог до претендента, але і в робочому процесі. Передбачається, що такий фахівець бере ситуацію в свої руки. Він не просто вирішує завдання, а пропонує оптимальні шляхи її вирішення. Проактивністю вважається прийняття відповідальності за свою працю. Якщо у вас на порядку денному пошук […]
Користувачі смартфонів проводять 90% свого часу в додатках в порівнянні з 10% в мобільному Інтернеті, що робить внутрішньоігрову рекламу одним з найбільш важливих і цінних маркетингових каналів для сучасних брендів. Щоб краще зрозуміти рекламу всередині програми і повністю реалізувати її потенціал, маркетологи повинні спочатку зрозуміти стек всередині програми – або рівні технологій, які роблять все […]
Схоже, наближається кінець «ери» Windows Microsoft. Якщо вірити Джеррі Ніксону, «десятка» є заключною версією популярної ОС, «народженої» в далекому 1985 році. Через 30 років з моменту першого випуску було прийнято рішення про припинення розробки нових ОС Windows. При цьому представники топової корпорації не виключають, що поновлення заключною версії деякий час будуть тривати на постійній основі. […]
Технологічні та інноваційні нововведення широко реалізуються не тільки європейськими банками, а й банками України. За останні роки широкого поширення набули технології Інтернет-банкінгу, розвивається мобільний банкінг. Ця технологія здійснює віддалений доступ до банківських послуг за допомогою веб-браузера, яка є найбільш перспективною, зручною і прогресивною. Що таке домашній банкінг? Домашній банкінг або онлайн банкінг – це практика […]
У статті про те, як створити сайт, зберігши нерви і гроші в майбутньому, я вказав базові питання, які потрібно врахувати ще до появи сайту. Другим етапом існування сайту є етап створення та розвитку контенту. Якщо ви розмістили хороший контент на вашому сайті і красиві фото, це не означає, що ви насправді робите правильний і потрібний вам […]
Сьогодні наші смартфони та планшети займають величезну кількість нашого щоденного часу. Деякі дослідження показали, що середньостатистичний американець щодня проводить близько 3 годин на своїх телефонах, в той час як інші виявили, що як мінімум половина цього часу витрачається на соціальні мережі і YouTube. Поряд з мобільного революцією ми також збільшили обсяг споживаного нами відеоконтенту. Сьогодні, […]
Просування за допомогою лінкбілдінга — один із ефективних способів вивести сайт на перші позиції у пошуку. Щоб грамотно організувати стратегію і не отримати санкції від пошукових систем, необхідно продумати безліч процесів, один з яких — побудова анкор-листа. Що таке анкор-лист, і як його правильно спроектувати, я розповім у цьому пості. 1.Що таке анкор-лист? Анкор-лист — […]
Діапазон, час очікування, залученість або коефіцієнт конверсії: це всього лише чотири приклади ключових показників ефективності, які маркетологи можуть використовувати для відстеження успіху своїх показників веб-сайтів. Визначити одні тільки KPI, звичайно, недостатньо. Якщо ви визначаєте цілі для свого інтернет-маркетингу, ви також повинні мати можливість вимірювати і аналізувати їх. Для цієї мети маркетологам доступна величезна кількість різних […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email