Багато компаній сьогодні розчаровуються у своїх діджитал-маркетингових планах. Форуми, Facebook і LinkedIn спілкування переповнені постами власників бізнесів, які намагаються зрозуміти, що трапилося з їх кампаніями. Занадто часто, люди забувають, що продажі та конверсії є лише верхівкою айсберга в довгій і складній системі, званої воронка продажів.
У даній статті ми направимо основну увагу на те, що робить успішною інтернет-маркетингову стратегію і ми сподіваємося, допоможемо вам збільшити віддачу від маркетингових інвестицій.
Наскільки добре спланована ваша стратегія інтернет-маркетингу?
Онлайн-маркетингові стратегії є двигуном бізнесу. Вони повинні генерувати потенційних клієнтів через веб-сайт, що означає, що будь-яка помилка може вплинути на довгостроковий успіх.
Ваша стратегія повинна включати в себе, але не обмежуватися:
- контекстно-медійні кампанії PPC
- ефективні стратегії SMM
- білі методи SEO
- е-маil маркетинг
- ремаркетинг Google, Facebook, і т.д.
Після того, як ви створили план ефективної стратегії, не забудьте про план оптимізації. Вкрай важливо, створити систему, яка дозволить вам зіграти на основі статистичних релевантних даних.
Які конкурентні переваги у вашого бізнесу?
З’ясувати ваші конкурентні переваги не довго. Відповідаючи на кілька запитань, ви зможете визначити, що пропонуєте ви і що не роблять ваші конкуренти. Найважча частина – визначити які конкурентні переваги матимуть значення в процесі прийняття рішень ваших потенційних клієнтів.
Спробуйте відповісти на наступні питання для пошуку ваших переваг:
- Що робить ваш бізнес унікальним?
- Яким чином ваші послуги (товари, послуги) виграють в порівнянні з вашими конкурентами? Де ви краще, ніж вони (і навпаки)?
- Чому клієнти повинні зв’язатися саме з вами, а не з кимось іншим?
- Наскільки легко повторити вашу конкурентну перевагу? Чи можуть конкуренти легко її повторити?
В цілому, хороша конкурентна перевага є унікальною, її важко наслідувати. Чим більш цінною вона здасться і чим важче її зімітувати, тим більше людей будуть готові платити високу ціну за таку послугу.
Наскільки ефективний ваш сайт?
Багато хто знає про те, що їх веб-сайт можна було б поліпшити, але в підсумку схиляються до того, що і так зійде. У більшості випадків, це вагома причина для невдалого плану інтернет-маркетингу. Реальна історія більшості маркетингових кампаній — історія поганих сайтів.
Це питання досить складне: як саме веб-сайт може бути проблемою для стратегії.
Коли справа доходить до веб-сайту, задайте собі наступні запитання:
- чи є ваш інтернет-ресурс показником тих конкурентних переваг вашого бізнесу в правильній і зрозумілій формі?
- чи є інформація на сайті легкою, доступною, зрозумілою і корисною? Користувачі люблять, знайти те, що вони шукають ВІДРАЗУ.
- чи легко орієнтуватися на вашому сайті?
- чи швидко завантажуються сторінки? Який технічний стан сайту?
- чи ми використаємо A/B тестування сайту для поліпшення юзабіліті?
- чи правильно впроваджена семантика на сайті?
Припустимо у вас інтернет-магазин. Ви маєте хороший трафік. Але якщо цей трафік не дає реальних клієнтів, то настав час змінити спосіб, яким ви продаєте свій товар.
Перевірте фактори поведінки:
- переконайтеся, що користувачі розуміють, хто ви і що ви в перші 10 секунд навігації. Ви поліпшите свій показник відмов і підвищите активність на вашому сайті.
- перевірте кожен крок руху користувача, від переходу на сайт до продажу або виходу. У разі виходів, ви повинні перевірити вміст і юзабіліті цільової (посадкової) сторінки. У разі продажу, вам необхідно перевірити складову воронки (скільки сторінок передують замовленню, сторінку замовлення, а також будь-які інші додаткові сторінки).
- зв’яжіть ваш сайт з вашими сторінками в соц мережах, щоб підвищити довіру і особистий контакт до веб-сайту.
Чим більше даних ви маєте про ваш сайт і маркетингову діяльність, тим краще для вас. Як ви можете використовувати свої дані для підвищення продуктивності? По-перше, з’ясувати, які дані мають відношення до вашого бізнесу і рухатися вперед.
Вивчіть корисні дані про користувачів вашого сайту:
- дізнайтеся звідки приходять продажі? Через мобільні або деск-топи? Які напрямки дають сайту гарну кількість переходів?
- визначте дані за сегментами, за статтю, віком, місцем проживання, за пристроями і джерелами. Ви зможете використовувати цю інформацію для запуску високо націлених кампаній ремаркетингу.
- визначення аудиторії з низьким часом перебування на сторінці і високою швидкості відмови і оптимізуйте їх.
- тестуйте зі змінами веб-сайту, щоб розуміти як це впливає на продуктивність вашого сайту.
- чим більше ви будете досліджувати, тим більше будете розуміти.
Насамкінець
Успіх веб-сайту не може залежати від якогось одного елемента — він залежить від комплексного процесу. Ви повинні налагодити механізм дій, в якому всі частини постійно оптимізуються. Який ваш досвід роботи з успішними/невдалими веб-сайтами? Поділіться своїм досвідом в коментарях нижче, і давайте розвивати свої сайти і маркетингові плани, щоб отримувати максимальну віддачу!