Карантин через коронавірус вводить людей в страх не тільки через острах занедужати, але і через острах залишитися без грошей, житла, продуктів харчування та інших благ. Але ми то з вами знаємо – ті, хто розвивався і просував проект онлайн, швидше за все залишаться на ринку і під час кризи, і після нього. Але як бути, якщо ви ніби як і просували бізнес в інтернеті, але не так інтенсивно, як в офлайні, і зараз потрібно дуже прискоритися, щоб залишитися на плаву? З очевидних рішень – скоротити свої витрати, наприклад, на дизайнера, купивши One підписку. Це заощадить купу часу, грошей і нервів, а результат буде не гірший. Давайте докладніше розберемося, що це за підписка, які можливості надає і чи потрібна вона вам.
One підписка: що це?
One підписка – передплата, завдяки якій у вас відкривається доступ до більш ніж 16 000 дизайн-продуктів, серед яких шаблони:
- для соціальних мереж (і сторіс, і постів, і анімації);
- лендінгів;
- сайтів-візиток;
- сайтів-портфоліо;
- інтернет-магазинів на різну кількість продукції;
- графічних елементів (резюме, сертифікати, візитки, стікери);
- презентацій та інших категорій товарів.
Механіка така – ви оплачуєте підписку на рік або назавжди (без будь-яких доплат). Далі вам відкривається доступ до вже доданим в One підписку продуктам (зараз їх понад 16 000). Ви трохи починаєте панікувати від кількості продуктів і того, скільки ж вам доведеться переглянути. Але потім заспокоюєтесь, спокійно вивчаєте, як раз в місяць вам надходить повідомлення про нові продукти, які додали за 30-40 днів. Зазвичай їх 50-100. Тому крім 16 000 товарів ви ще й щомісяця отримуватимете десятки новинок.
Які ще є переваги і можливості?
- Ви платите один раз і більше ніяких платежів, комісії протягом року (якщо купуєте підписку на рік) або взагалі ніколи (якщо купуєте довічний тариф). З карти у вас також ніхто нічого списувати не буде, тільки якщо ви продовжите дію підписки.
- Можна економити на послугах дизайнерів. Індивідуальний дизайн – ексклюзивний продукт, який завжди буде коштувати дорожче шаблонного. Але зараз настає криза і треба думати над оптимізацією витрат. One підписка – один із способів це реалізувати.
- Реально швидко перейти в онлайн. Припустимо, до кризи у вас був тільки сайт, і то не дуже хорошої якості, без функцій схоже на прийом онлайн платежів і т.д. Тобто, більше виконував функцію ознайомлення з компанією, ніж інструменту для прийому замовлень. За допомогою продуктів, представлених в підписці, ви можете і соцмережі оформити (відразу і фейсбук, і інстаграм), і сайт оновити, і листи для розсилки зверстати, і банери для реклами зробити. Загалом, стільки всього можете зробити, що аби знайти на все це час. В цілому, активізуватися онлайн можна всього за 3-14 днів і далі просто просувати проект.
- Під рукою завжди є технічна підтримка. Якщо розробник таку не надає, то його продуктів не буде в підписці. А так, ви завжди можете запитати щось про макети, попросити про допомогу і протягом пари годин, максимум дня, отримати відповідь.
- Завантажувати продукти можна необмежену кількість разів. Інші подібні підписки обмежують вас в цьому, надаючи лише одноразову ліцензію.
Давайте докладніше поговоримо про продукти
Отже, коротко ми обговорили, які є продукти в One підписці. Тепер поговоримо про них докладніше:
- Шаблони різних CMS. Сюди входять сайти-портфоліо, сайти-візитки, лендінги, багатосторінкові сайти, блоги. Всі шаблони розробляються під популярні CMS, на зразок WordPress, Joomla, WooCommerce, Elementor. Відрізняються функціональному і кількістю блоків, сторінок.
- Шаблони для соціальних мереж. Це і макети для cторіс в інстаграм, і шаблони для постів в інстаграм, фейсбук, і заготовки для аккаунта в пінтерест, і анімовані продукти в різних стилях.
- Макети для інтернет-магазинів. Чому вони окремо від шаблонів для сайтів? Тому що зовсім інша структура, наповнення, віджети, плагіни. У більшості макетів вже є кошик, художній альбом, товарні картки, можливості для підключення прийому онлайн платежів тощо.
- Шаблони презентацій. Здавалося б, що презентації залишилися в школі та університеті, але ні. Сьогодні вони знову набирають популярність і працювати з ними доведеться багато. З макетами це зробити набагато простіше. І, до речі, заготовки зроблені під різні додатки – PowerPoint, Keynote, Google Slides.
- Графічні елементи. Це сертифікати, візитки, банери, логотипи, анімації, іконки, мокап, повноцінна айдентіка і т.д.
Є й інші категорії товарів, на зразок колекції плагінів. Але буде простіше, якщо ви вивчите це самі і виберіть, що важливо для вас.
Як відбираються продукти в One підписку?
Заготовки створюють не якісь рандомні люди без освіти або навичок, а професійні веб-дизайнери зі всього світу. Є фахівці і з Америки, і з Європи, і цілі дизайн-студії, для яких розробка шаблонів – вагоме джерело доходу. Так, є і хлопці з країн СНД, Азії. Але при відборі робіт, які будуть доступні по One підписці, важлива не так країна походження дизайнера, як його навички і роботи.
Всі заявки та продукти оцінюють фахівці TemplateMonster (One підписка – це їхній проект) за такими критеріями:
- чистота коду – щоб його можна було легко скопіювати, щось змінити (наприклад, колірну гамму або шрифти в макеті) та розмістити на сайті;
- актуальність розробки – чи немає там вже застарілих технологій, деталей або, може, продукт розроблений під конструктор, інструмент, який вже не працює або не користується попитом;
- унікальність – важливо, щоб шаблони, які розміщені в One підписці, були тільки в ній, а не де-небудь ще;
- нормальне завантаження і робота продукту – щоб не було ніяких технічних глюків, неточностей, складнощів із завантаженням і установкою;
- наявність документації – щось на зразок інструкції, де прописано, що входить в шаблон, як ним користуватися, де застосовувати і як встановити.
Якщо продукт відповідає цим вимогам, він буде доданий на платформу і в One підписку. Якщо ні – відправлений на доопрацювання.
Також розробників зобов’язують хоча б раз на рік оновлювати макети – додавати якісь фічі, на кшталт нових кольорів, шрифтів або анімацій. Якщо фахівець цього не робить, роботу прибирають з добірки
Так, ось так от все строго. Зате ви можете бути впевнені, що за свої гроші не отримаєте якийсь шлак і неактуальний продукт. Таке можуть гарантувати одиниці компаній в області дизайну.
Що з вартістю?
Як ви зрозуміли, One підписка – це не безкоштовна пропозиція. Але вартість вас точно порадує – $ 229 / рік.
АЛЕ зараз діє акційна ціна – 169 доларів.
Скажіть, де ви знайдете дизайнера, який погодиться працювати за таку плату і видавати професійні роботи? І спробуйте розділити цю суму на 16 000 продуктів. Вигідно, правда?
Якщо ви вже зрозуміли, що така можливість вам потрібна назавжди, можна оформити довічну підписку. Вона коштує $ 849 (акційна ціна – 599 доларів).
Але і це не все. Невеликий, але важливий сюрприз – в зв’язку з кризою і несприятливою обстановкою в світі, всім нашим читачам TemplateMonster підготувала знижку на будь-який тариф One підписки по купону marketer. Це відмінна можливість запустити або поліпшити свій проект, поки інші закриваються!