Сьогодні маркетинг — це справжнє мистецтво завойовування уваги користувачів. Далеко минули часи, коли було достатньо просто розмістити рекламний банер біля входу у магазин, щоб привернути покупців. Зараз наші поштові скриньки переповнені маркетинговими імейлами, а банери на сайтах в більшості випадків потрапляють в нашу сліпу від реклами зону. Однак все ж існує інструмент, який допомагає не тільки привернути увагу користувачів, але й утримати її. Це пуш-повідомлення.
Їх рівень відкривання (open rate) в середньому на 50% вищий ніж у тих же імейл-розсилок, тому вони вже здобули популярність на заході. В Україні пуш-повідомлення ще тільки набирають популярності, тому саме зараз час познайомитись з ними ближче.
Пуш-повідомлення: що це і як вони працюють?
Пуш-повідомлення — це короткі сповіщення (до 240 символів), які надсилаються на мобільні пристрої або комп’ютери користувачів. Вони можуть містити різну інформацію, від сповіщень про новини, акції та спеціальні пропозиції до нагадувань про важливі події або індивідуальні повідомлення.
Цей інструмент дозволяє компаніям безпосередньо спілкуватися зі своєю аудиторією та користувачами в режимі реального часу та залучати увагу клієнтів до важливих подій або пропозицій.
Кому підходить цей інструмент
Пуш-повідомлення підходять для будь-якого бізнесу, де є необхідність в маркетинговій комунікації з клієнтами. Вони корисні для підприємців, маркетологів та паблішерів. Ось кілька прикладів індустрій, де пуш-повідомлення особливо прийшлись у пригоді:
E-commerce: для нагадування про товари в кошику, оголошення про знижки та спеціальні пропозиції. Наприклад, “Не забудьте завершити покупку — обрані товари очікують на вас зі знижкою!”
Медіа та новини: для сповіщення про важливі новини та оновлення. Наприклад, “Важливе сповіщення: головні новини дня вже доступні для вас”.
Події та розваги: для повідомлення про майбутні заходи та розсилки квитків. Наприклад, “Завтра великий концерт у вашому місті! Забронюйте квиток зараз!”
Онлайн-сервіси: для нагадування про терміни оплати або можливості оновити підписку. Наприклад, “Час оновити свій преміум-акаунт, щоб не втратити доступ до всіх функцій”.
Результати, яких можна досягти з пушами
Використання пуш-повідомлень може призвести до зростання рівня залучення клієнтів, підвищення конверсії та збільшення прибутку вашого бізнесу. Вони дозволяють підтримувати зв’язок з аудиторією та створювати ефективні маркетингові кампанії.
Запуск прицільно таргетованих пуш-кампаній здатен збільшити кількість кліків до 30%
Сегментація користувачів у поєднанні з персоналізацією повідомлень в середньому призводить до +30% в конверсіях (покупках, реєстраціях) але може призводити й до +300%.
Пуш-повідомлення здатні збільшити взаємодію користувачів з мобільним додатком до 88%.
До того ж опитування показало, що 57% користувачів вважають пуш-сповіщення корисними та охоче підписуються (до речі так, для отримання пуш-повідомлень користувачі мають дати згоду. Статистично показник погодження користувачів Android вищий ніж показник користувачів iOS).
Аналіз даних з пуш-повідомлень допомагає покращити маркетинг-стратегію та підлаштувати її під інтереси аудиторії.
Nashpush: українська платформа для пуш-повідомлень
З чого почати? Перший крок до додавання пуш-повідомлень до вашого маркетинг-міксу — це вибір платформи через яку ви їх будете запускати.
Nashpush — українська компанія, яка за рік виросла з ідеї до сотні клієнтів від Запоріжжя до Ванкуверу. Через платформу щоденно запускається близько 5 млрд повідомлень: від kind reminders про незавершені покупки до анонсу святкових акцій.
Головна відмінність сервісу Nashpush — це простота використання та інтуїтивний інтерфейс. Для того, щоб запустити вашу першу пуш-кампанію вам не потрібно ніяких навичок розробника, а лише п’ятнадцять хвилин часу, щоб ознайомитись з роботою платформи та додавання коду Nashpush на ваш сайт чи в додаток.
Завдяки передовій технології, сегментації та можливостям тестування різних повідомлень, Nashpush дозволяє створювати персоналізовані, та релевантні пуш-кампанії, які привертають увагу цільової аудиторії. А завдяки глибокій аналітиці, Nashpush допомагає оптимізувати кампанії та збільшити прибуток на 15-20%.
Платформа ідеально підходить для бізнесів, маркетологів та медіабаєрів, які прагнуть збільшити залученість користувачів та прибуток за допомогою пуш-кампаній.
Три основних думки, які варто взяти з цієї статті
Пуш-повідомлення — це “новий чорний” у світі перформанс-маркетингу. Цей інструмент використовують тисячі компаній по всьому світу: від Amazon до Airbnb.
Пуш-повідомлення підходять абсолютно будь-якому бізнесу, якому є що сказати своїм користувачам. Додаткову вартість пуши приносять компаніям, в яких є мобільний додаток.
Якщо ви хочете почати використовувати пуш-повідомлення у ваших рекламних кампаніях, але не знаєте з чого почати, то радимо звернути увагу на український сервіс Nashpush, який вже довів свою ефективність. Чому на них? Через простоту використання та широкий пул функціонала.