Агенство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг найдорожчих брендів і перші місця трохи змінилися. Наприклад, з першої трійки посунулася Coca-Cola, поступившись місцем Microsoft. При цьому, досить тривалий час саме Coca-Cola займала перше місце в рейтингу аж з 2000 по 2012 рік, але за останні роки все змінюється і компанія поступово опускається нижче. За останній рік вартість бренду впала ще на 5%.
На першому місці все ще компанія Apple, яка не так давно провела презентацію своїх нових продуктів. Вона успішно осіла на цій позиції вже протягом 5 років. На другому місці Google, а третє зайняла Microsoft. Перша трійка — це все американські технологічні гіганти. З усієї трійки найбільше поліпшив свою позицію Microsoft — його вартість підвищилася на 10%.
Найсильніше підняла свою вартість компанія Facebook майже в половину, на 48%. Це дозволило їм опинитися в першій десятці. Amazon теж непогано виріс, на 29% і замикає першу п’ятірку. У 2014 році вартість цього бренду становила 29,4 млрд, а вже в 2017 вона піднялася майже в два рази — до 64,7 млрд.
У рейтингу з’явилися і новенькі бренди: Netflix зайняв 78 місце, Ferrari виявилися на 88, а Salesforce .com на 84 місці.