Агенція «MOKO Digital» створила новий дизайн для продуктової лінійки мінікефірів #чистозсобою від бренду «Галичина». Уперше унікальний формат кисломолочного напою з’явився на полицях магазинів у 2018 році.
Запуск лінійки мінікефірів to go був особливим проявом турботи бренду про українців, які через напружений ритм життя частенько не мають змоги насолоджуватися маленькими радощами, такими як смак улюбленого напою в традиційному пакованні.
Добре знаний українцями продукт тепер ще й в унікальному зручному форматі. У чому виклик, запитаєте ви? Команда «MOKO» пояснює.
Ідеальний, на перший погляд, формат продукції виявився не помітним для споживача. Насамперед своє завдання не виконав попередній дизайн лінійки, який банально губився серед іншої продукції. Дещо ускладнило ситуацію й рішення супермаркетів зменшити простір для мінікефірів на власних полицях. Саме тоді до роботи взялися креативники MOKO.
«Перед нами стояла задача із зірочкою — розробити кілька дизайнів для однієї SKU, аби зайняти більше простору на полиці. Паковання мало стати помітнішим та самостійно продавати себе, адже бюджету на лендинги, ролики, активації та додаткову рекламу не було» — пояснює проджект-менеджерка «MOKO» Юлія Трасеух.
У пошуку креативного рішення команда працювала над декількома варіантами: від ідеї перетікання дизайну з однієї пляшечки в іншу і до зображень мандал, натхненних айдентикою бренду та гірськими пейзажами. Щоправда, усім цим ідеям забракло одного — актуального сенсу.
Що зараз важливо для України? Чого потребують українці? Як через дизайн і тексти на пакованні не лише завоювати увагу покупців, а й влучити в саме серденько? Відповіді на ці питання шукала команда агенції «МОКО».
Від 24 лютого 2022 року життя кожного українця проходить у стресі. Ми намагаємось працювати більше, щоб донатити, відмовляємо собі в розвагах та задоволеннях, бо «не на часі», забуваємо турбуватися про себе, адже проблеми інших важливіші. Це все негативно впливає на нас, наше життя та здоровʼя.
Тоді чому б не використати кефір — улюблений продукт сотень українців — як нагадування: турбуватися про себе не соромно, турбуватися про себе потрібно!?
Ось так мінікефіри від «Галичина» «звернулися» до українців із короткими повідомленнями:
- «Вірити». Вір у себе (навіть якщо млинець уп’яте нанівець), адже не все виходить із першого разу. Або просто зроби млинці на кефірі. Іноді, змінивши маленьку деталь, можна отримати бажаний результат!
- «Цінувати». Цінуй себе зі своїми жартами, звичками та особливостями. Таких, як ти, більше немає. Ми всі прекрасні у своїй унікальності!
- «Творити». Малюй, танцюй, співай, пиши, пробуй нове. Творчість запалює в людях іскру, від якої вони починають світитися. Тож запалюй, щоб світити!
- «Дбати». Дбай про себе та про світ навколо. Купи сьогодні улюблений смаколик другу, корисний кефір для себе або корм для вуличного котика. Маленький прояв турботи робить наш світ трішечки кращим!
- «Видихати». Не біжи, зроби коротку паузу, якщо втомився. Це нормально, усі втомлюються. Якщо тобі потрібен відпочинок, то це значить, що ти витратив сили, бо зробив щось важливе. Ти молодець!
Оскільки цей дизайн помітно відрізняється від інших паковань «Галичини», тому, аби зберегти улюблену карпатську айдентику, дизайнери MOKO Digital створили мінімалістичну, повітряну графіку та підкреслили написи на «стікерах» айдентикою, що відповідає змісту повідомлення.
Змінилися також кольори (значно яскравіші, ніж на попередньому варіанті паковання), а ще композиція (залитий одним кольором квадрат на білому фоні однозначно акцентує на собі увагу, тому напис кидається в очі).
«Виробництво якісної та корисної продукції — одна з ключових цінностей нашого бренду. Ми створюємо продукти, що гарантують необхідну енергію та натхнення для нових звершень українців. Цього ж разу, завдяки креативній ідеї та ефективній реалізації «MOKO Digital», ми змогли в особливий спосіб попіклуватися про ментальне здоров’я наших споживачів» — коментує Олена Полякова, бренд-менеджерка ТМ «Галичина».
Тепер любителі кефірів не лише з легкістю помічають продукцію нового формату, а й пам’ятають про те, як важливо піклуватися про себе.