Від створення контент-плану до показників ефективності.
Для більшості українських брендів рік повномасштабної війни в Україні став випробуванням, «Гойра» — не виняток. Щоб продовжувати отримувати нових клієнтів та збільшувати прибуток, необхідно шукати відповідні маркетингові рішення. З цим зараз і допомагає команда linza agency.
«Гойра» — це поєднання традицій та інновацій у створенні унікальних образів, де місією є зробити вишитий одяг невід’ємною частиною не лише святкового образу, а й повсякденного. Студія сучасної вишивки «Гойра» заснована у 2008 році дизайнеркою Іриною Христинич. «Гойра» створює авторські вишиванки для жінок, чоловіків, дітей, закоханих пар та комплекти для сімей.
«У 2023 році інтернет продовжує збільшувати свою впливовість на життя людей. Бізнес, який присутній в інтернеті, може показати свою прозорість та відкритість перед клієнтами, адже інтернет дозволяє бізнесу ефективно використовувати цифрові інструменти, рекламувати свої товари та послуги, що може допомогти збільшити обсяг продажів. Саме тому з таким запитом Студія вишивки «Гойра» звернулась до креативної агенції linza agency. Для нас було важливим активність та ефективні кампанії в соціальних мережах: розробка стратегії контенту; визначення типу контенту та розклад його публікацій на різних платформах; публікація візуального контенту (фото, відео) на основних соціальних мережах (Instagram, Facebook); підготовка текстів та інформаційного контенту для публікації на сайті та в блогах. Щодо процесу співпраці — захоплює швидкість реакції, чіткість комунікації, якість і результати роботи. Співпраця дала нам можливість вивільнити додаткові необхідні ресурси у нашій команді і досягнути ефекту Синергії поєднавши високу кваліфікацію двох фірм для досягнення кращих результатів», — розповідає Ірина Христинич, засновниця бренду «Гойра».
Основною метою, з якою до нас прийшли — збільшення продажів. Для досягнення цієї мети ми вирішили рухатися наступним чином:
- Створити бренд awareness. Ми одразу почали працювати над підвищенням впізнаваності бренду та взаємодією з аудиторією. На початковому етапі, щоб досягти потрібного рівня продажів, ми почали нарощувати brand awareness, через колаборації та співпрацю з лідерами думок, та підвищувати лояльність до бренду, транслюючи щирість та відвертість в комунікації: розповідали як це працювати під час війни, з якими труднощами стикаємося та які рішення знаходимо.
- Робота з брендом. Якість товару визначається його зовнішнім виглядом та ціною. Ми знаємо, що якість товару є однією з ключових властивостей, яку шукає клієнт при виборі товару. Але не єдиною, усе важливішими для покупців є також цінності та емоції, що вдається отримати, придбавши річ. Тому ми використовуємо різні канали комунікації та маркетингові інструменти, щоб залучити увагу до бренду та створити цілісне враження. Reels — один із таких інструментів, який допомагає нам створювати унікальну атмосферу та передавати сутність бренду в естетичному та динамічному вигляді. З приємних результатів — після реклами у Менторки, а також стильного reels отримали органічне поширення в спільноті Kolekcia, де отримали згадку в одному дописі разом з відомими українськими брендами.
- Техніки прямих продажів. Окрім створення бренду і залучення нових клієнтів, все ж кінцевою ціллю є збільшення кількості продажів через соцмережі. Тому за допомогою нашої контент-стратегії та регулярного таргетингу у соцмережах ми залучаємо нових клієнтів та поступово нарощуємо нашу аудиторію.
Цільову аудиторію «Гойри» складають платоспроможні жінки та чоловіки, які хочуть стильно виглядати й влучно інтегрують українські традиції в сучасний ритм життя. Вони розуміють, що вишиванка — це не тільки символ національної культури, але й чудовий елемент гардероба, який можна поєднувати зі звичайними джинсами, спідницями, брюками та іншими речами.
Обравши один раз влучно колаборацію, можна досягнути потім органічного поширення. Ми показуємо основні цінності бренду також через змі, з ким робимо колаборації. Правильний вибір колаборацій дуже важливий для формування потрібної асоціації у нашої цільової аудиторії.
Варто не забувати, що не тільки від комунікації і меседжів все залежить, а ще наскільки віжуали можуть зачепити око аудиторії. Тому важливо знати свою аудиторію. Ми відстежуємо, який формат цікавий підписникам і тоді ми робимо акцент на образи і так ми отримали органічне поширення — це говорить про те, що ми правильно аналізуємо контент. Тому ми створили рубрику «образи-колажі» у яких показували, як і з чим можна поєднувати вишиванку.
«Звісно, з часом ми нарощуватимемо к-ть покупців, та впершу чергу працюємо над основою — брендом клієнта у соціальних мережах. Важливо створити враження, бажання в клієнта бути частиною тих цінностей і того стилю, який пропонує бренд. Звісно, для клієнтів та продуктів рівня «Гойра» не достатньо використовувати лише таргетинг, тим більше при обмежених на рекламу ресурсах, а варто нарощувати якісну аудиторію, яка не одноразово придбає продукт, а цінуватиме стосунки з брендом і залишиться надовго. Згодом ми плануємо залучати й інші канали — участь у ярмарках, маркетплейсах, розвиток сайту та нарощення продажів через контекстну рекламу, але все це чекає на нас», — розповідає Ірина Шостак, CEO та Маркетинг лід linza agency.
Більшість людей, які хочуть купити вишиванку, зазвичай перш ніж щось робити, шукають її в Інтернеті або в соціальних мережах. Соціальні мережі є дуже потужним інструментом реклами, тому linza agency розробила план, як через рекламу просувати продукцію Гойри.
«Ми змістили основний акцент на ідею поширення української традиції. Тільки в сучасних формах вона може поширюватися та продовжувати існувати таким чином. Нашим основним завданням було донести цю ідею через правильну комунікацію, віжуали та основні меседжі. На початку роботи ми не намагалися створити нові сенси. Важливо розуміти, що бренд Гойра існує на ринку вже більше 13 років і точно має на те якісь причини. Нашим завданням було сформулювати ці причини у вигляді контенту, який буде зрозумілий та цікавий саме нашій цільовій аудиторії. Через віжуали й тексти ми не намагаємось продати вироби Гойра, ми намагаємось пояснити, про що ми та навіщо існуємо, а вибір людина робить сама», — розповідає Анна Тимошенко, PR-менеджерка linza agency.
Наразі, завдяки плідній співпраці та правильно визначеними стратегічними й тактичним цілям, ми не шукаємо швидких продажів, а створюємо brand awareness, який потім буде працювати і приносити бренду кошти.