Ця стаття могла б називатися “тонкощі маркетингу”, але ми не взмозі так її охарактеризувати. Бо тут буде лише “м’ясо”, сухі факти, буде описано те, що працює та ні. До такої статті точно не підійде слово “тонкощі”. Ви отримаєте інформацію про найкращі канали для просування бізнесу, ми розглянемо в деяких конкретні цифри та наші результати. Ця стаття – м’ясиста теорія, яка повністю відчинить для вас двері у світ практики маркетингу. Практики, яка працює та примножує ваші доходи.
1. Особистий бренд: канали для просування
Я певен, що всі, хто читає цю статтю чули це словосполучення. Пропоную просто розібрати його на складові: особистий – ваш індивідуальний, бренд – ваше ім’я. Це саме те ім’я, що продає ваші послуги та товари. Надіюся, це ім’я майбутнього переможця підприємницької гонки.
Ідемо далі.
Чому важливо розвивати особистий бренд?
Бо це ріст компанії та просто колосальне збільшення доходу. Повторюю: колосальне збільшення доходу. Це такий собі ввімкнений “турбо-режим”.
Чому він працює?
Тому що ви продаєте або вже на зацікавлену вами аудиторію (особистий блог), або настільки розвинули ОБ, що люди просто хочуть купувати саме у вас. Приклад: Черняк – водка.
Які канали просування ми можемо розглядати для розвитку свого ОБ? Соцмережі – найкращий варіант. Мій особистий ТОП, який активно використовую в бізнесі:
- Telegram
- TikTok
Соцмережа, де найлегше транслювати свої цінності та експертність. Це підписники, які вже знайшли з вами щось схоже. А хто не купуватиме в людини, яка схожа на тебе самого? Більше того, ця мережа відкриває неймовірні можливості для залучення холодної аудиторії. Ви для цього можете скористатися influence-маркетингом або таргетом. Якщо ви ж не взмозі поки вкладати гроші – то просто спробуйте Reels. Ці коротенькі відео дають неймовірну результативність. Тепер про цифри: ROMI від продажу ваших продуктів тут в особистому блозі – 500%.
Telegram
Ви можете створити Telegram-канал, куди будете транслювати свою експертність та досвід. Звичайно, такої природності та життєвості як Instagram він дати не може, однак це все одно гарна платформа для тих, хто з якихось причин поки не хоче вести блог в Instagram. Більше того, останнім часом довіра до цього месенджеру неймовірно зросла, тож реклама в інших каналах зараз також гарно працює. Останній раз коли ми просувалися в Telegram-пабліках, вона принесла майже 3х від вкладеної суми.
TikTok
Справжнім відкриттям для нас став TikTok. Особливо ОБ тут не протранслюєш. Однак і наша стаття не лише про нього) Наш ROMI тут становить близько 300%. Зауважу, що можна взагалі нічого не вкладати, просто постійно щось публікувати, і все одно отримувати при цьому шалений “вихлоп”.
Моя порада: одне відео можна публікувати і в Reels, i в YouTube Shorts та TikTok. Пригадайте, що все це безкоштовно. А ще те, який результат приносить. І почніть через них просуватися.
2. Окрім соцмереж…
Ваш сайт
Обов’язково з гарним дизайном, активними посиланнями та кнопками, актуальною інформацією та копірайтом. Звісно, величезних продажів саме через пошукову видачу ми не доб’ємося (особливо в порівнянні з попередніми каналами), однак це фактично лице вашої компанії та остання сходинка покупця перед транзакцією своїх коштів у ваш карман. Тому треба, щоб йому ну просто дуже захотілося на неї ступити. Доїхати до фінішної прямої вашої воронки)
Email-розсилка
Ви можете набрати певну базу підписників, анонсувати їм усі події, можливо, розповідати щось цікаве та постійно пропускати через воронку продаж. Це непоганий варіант, але наскільки дієвий говорити не можу, бо сам не користуюся.
Публікації у ЗМІ
Ви можете давати експертні коментарі, писати статті чи прес-релізи, вести блог, створювати інфоприводи, які розлітатимуться по порталах. Цікаво, що деякі публікації можуть бути абсолютно безкоштовними. Така робота зі ЗМІ гарно демонструє вашу експертність, покращує пошукову видачу та дає грунтовну базу для вашого ОБ.
Реклама в Google Ads, LinkedIn Ads та інших
Просто і зрозуміло. Однак я рекомендую краще проаналізувати, чи рентабельно саме для ваших послуг чи товарів використання такого виду просування.
Партнерство
Спільний продукт, запуск чи просто колаборація в соцмережах може бути справжнім клондайком нових підписників (читати як потенційних покупців).
Що ж, мені здається, що ми розібрали просто всі відомі мені канали для просування. Я намагався максимально описати свій досвід та дати коментарі з приводу всіх згаданих рекламних майданчиків. Рекомендую особливу увагу приділити соцмережам та особистому бренду. Бо люди купують у людей. Люди продають людям.