ЖК Авіатор
Це новий ЖК, який розташований на в’їзді в м. Буча, по сусідству з екологічно чистою зоною, сосновим лісом і річкою Ірпінь. В районі створені відмінні умови для активного відпочинку і приємних прогулянок з сім’єю. Ідеальне місце для тих, хто цінує комфорт, зручність і високу якість життя. Продумані планування, відмінне розташування, власний паркінг і дитячі майданчики – все це робить придбання квартири в ЖК Авіатор прекрасною інвестицією у власний затишок.
Є Перша черга з готовими квартирами, здача в експлуатацію будинку в цьому році і будується Друга черга http://avi2.com.ua
В даному регіоні концентрація споруджуваних ЖК зашкалює, дуже жорстка конкуренція. І деякі учасники ринку використовують самі різноманітні способи боротьби.
В таких умовах доводиться не втрачати пильність і працювати з відгуками і репутацією.
Відгуки і репутація ЖК Авіатор
SERM (Search Engine Reputation Management) – управління репутацією особистості, бренду або бізнесу в пошукових системах, в інтернеті. Багато людей вважають, що SERM – це неважливо і ніхто не буде цим займатися. Коли хтось публічно хвалить вас, ви швидше за все, хочете, щоб про це дізналися всі. Якщо це було зроблено онлайн, ви можете посилатися на позитивні відгуки, завдяки яким до вас прийдуть нові клієнти. Однак, якщо дехто каже щось погане про вас, такі коментарі можуть летіти через форуми, соцмережі, блоги швидше, ніж лісові пожежі.
Примітно те, що будь-яка негативна інформація (на відміну від позитивної) зростає в геометричній прогресії. Всі раді отримати трафік від такої інформації.
Наприклад, коли ДАБІ (орган з нагляду за будівництвом) опублікувало про призупинення будівництва у себе на сайті, новини виросли і поширилися як гриби в осінньому лісі після дощу. Як тільки через тиждень забудовник усунув всі зауваження, сплатив штраф, і ДАБІ опублікував новину про дозвіл на будівництво – це вже нікому не було цікаво.
Видача рясніє одним негативом. За запитом в Google “Даби авиатор” наприклад:
І навіть новина ДАБІ про заборону стоїть вище у видачі ніж новина про дозвіл. Текст новини про дозвіл на сайті ДАБІ складається з 2 абзаців, хоча в новині про заборону це ціла стаття.
На тлі цієї новини спритно підхопився один з локальних телеканалів. Як видно зі скріну знято кілька сюжетів на одну і ту ж тему. Надалі про позитивний результат нічого не знято 🙁
Збіг обставин? Не думаю.
Ментальність людей, така, що люди при прийнятті рішення про інвестування дивляться на репутацію житлового комплексу, і будь-який негатив відразу ж відштовхує.
Що робимо зараз в реальному часі:
- Моніторинг інформаційного поля про ЖК Авіатор. Контроль сторінки клієнтів на сайтах;
- Комунікації на форумах;
- Написання та розповсюдження новин/статей про реальну ситуацією з житловим комплексом або з правдивою інформаціею про ЖК і бренд на популярних та тематичних сайтах мережі;
- Просування достовірної інформації в Топ гугла;
- Реакція на відгуки фейсбук/інстаграм (працюємо з кожним коментарем і відгуком);
- Робота в маркетплейсах https://budynok.com.ua/novostroyki;
- Моніторинг негативних відгуків в інтернеті;
- Ведення соцмереж в тому числі YouTube. Соціальні мережі є потужним інструментом у формуванні громадської думки про компанію, послуги, товари, бренд;
- Реакція на відгуки в гугл мапах ЖК Авіатор.
Чекаємо оновлень інформації у видачі гугл і відстежуємо динаміку в ранжуванні.
Ви напевно здогадалися, що і ця стаття також повинна послужити нашим цілям.
Ми плануємо періодично, в коментарях до цієї публікації інформувати вас про результати.