Компанії та бренди тепер можуть без особливих зусиль використовувати інтегровані рекламні кампанії в Facebook та Instagram, які ініціюють розмови в месенджерах з розширеною аналітикою.
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip запустила рекламну аналітику Click-to-chat для брендів і маркетологів, які прагнуть використовувати можливості реклами в соціальних мережах та обміну повідомленнями на одній платформі.
Це рішення дозволяє маркетологам поєднувати рекламу з Facebook та Instagram з повідомленнями в Messenger, Instagram Direct, або WhatsApp, щоб збільшити конверсію та рентабельність рекламних витрат (ROAS). Вони також можуть отримати глибше розуміння поведінки клієнтів, інтегрувати аналітику реклами та повідомлень і вдосконалювати кампанії на основі даних.
Дослідження Infobip показує стрімке зростання взаємодії з клієнтами в чатах та соціальних мережах, таких як Instagram або Facebook Messenger, зокрема збільшення на 73% кількості взаємодій у WhatsApp у 2022 році порівняно з 2021 роком. Але компанії та бренди, які прагнуть інтегрувати рекламні зусилля у Facebook, Instagram та WhatsApp, повинні переконатися, що вони можуть оптимізувати свої кампанії.
Infobip пропонує аналітику для оголошень з переходом у чат – формат оголошень, доступний у Facebook та Instagram, включаючи стрічки, історії та Facebook Marketplace. Рішення дозволяє компаніям створювати рекламні кампанії, які заохочують цільову аудиторію надсилати їм повідомлення у месенджерах. Після налаштування оголошення, його запуску в рекламному менеджері Facebook та підключення до чату, компанії можуть бачити низку даних, включаючи відстеження конверсій на вебсайті або в мобільному додатку, досвід після покупки або відновлення покинутих кошиків. Бренди отримують інформацію про наскрізну маркетингову воронку – від кількості показів у стрічці Facebook до кількості конверсій та ROAS кожної кампанії.
Бен Льюїс, віцепрезидент з маркетингу та розвитку Infobip, коментує:
“Фахівці з маркетингу в усіх галузях тепер можуть без особливих зусиль поєднувати рекламу через мета-канали та обмін повідомленнями, щоб створювати потужні кампанії, використовувати розширену аналітику та підіймати свою рентабельність інвестицій на новий рівень. Infobip може надати всі інструменти, необхідні для відстеження конверсій – чи то покинутих кошиків, чи то поведінки після покупки – в рамках однієї платформи. Наше рішення для аналітики реклами Click-to-chat об’єднує ці дані без зайвих зусиль з боку клієнта, забезпечуючи безперебійну генерацію лідів у чатах”.
Аналітика Click-to-chat від Infobip надає цілісне уявлення про весь шлях клієнта, від взаємодії з рекламою до конверсії, надаючи компаніям важливі поведінкові дані. Це важлива інформація для агентств цифрового маркетингу, підприємств і малих та середніх підприємств у різних галузях, включаючи роздрібну торгівлю та електронну комерцію, фінанси, транспорт і логістику.
Рішення можна використовувати у всіх хмарних додатках Infobip: Answers, Conversational, People та Moments.