AI Hub дозволяє компаніям створювати діалоговий клієнтський досвід, який вирішує бізнес-проблеми та генерує результати.
Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip запустила AI Hub — комплексну модернізацію своєї платформи на базі штучного інтелекту (ШІ), щоб допомогти компаніям створювати безперебійний наскрізний діалоговий досвід протягом усього шляху клієнта.
Інтегруючи передові функції аналітики, ШІ та генерації штучного інтелекту з основним портфоліо програмного забезпечення як послуги (SaaS) Infobip, AI Hub підтримує цифрову трансформацію. Він дозволяє компаніям та брендам будувати наскрізні діалогові клієнтські подорожі, підвищуючи залученість користувачів в маркетингу, продажах або клієнтській підтримці, і стимулюючи зростання бізнесу з мінімальними інвестиціями та без знань кодування.
Для запуску Infobip AI Hub компанія співпрацювала з Microsoft задля розробки нових способів інтеграції генеративного штучного інтелекту у свій набір інструментів для взаємодії з клієнтами та запропонувати споживачам ще більше можливостей для діалогового спілкування. Infobip інтегрував модель OpenAI ChatGPT через Microsoft Azure OpenAI Service у свій AI Hub, щоб гарантувати, що використовувані мовні моделі є безпечними, ізольованими від зовнішнього світу, а дані кінцевих клієнтів не піддаються потенційним загрозам.
Становлення розмовної екосистеми
Удосконалюючи комунікаційну платформу, AI Hub дозволяє організаціям створювати індивідуальні умови для клієнтів, щоб стимулювати трансформацію спілкування для своїх клієнтів. Бренди можуть будувати подорожі через повний спектр клієнтів, будь то підтримка, маркетинг чи продажі.
За допомогою AI платформи компанії можуть, наприклад:
- Використовувати “другого ШІ-пілота” для навігації по платформі та автоматизувати робочий процес для таких завдань, як створення клієнтської подорожі, розробка правильної маркетингової кампанії; Це дозволить брендам збільшити конверсію, продажі або знизити витрати шляхом створення оптимізованого наскрізного шляху залучення клієнтів за допомогою GenAI. Наприклад, потоки покупок, де можна повторно залучити споживача через чат-канали;
- Створювати кампанії в соціальних мережах та email-розсилки для просування продуктів, використовуючи генеративний ШІ для створення чорнового варіанту тексту та візуальних зображень;
- Забезпечити лояльність клієнтів за допомогою розумної програми розвитку (smart nurture program) з розширеною аналітикою, відстеженням поведінки та настроїв клієнтів, а також прогнозуванням їх відтоку;
- Використовувати дані про клієнтів, отримані завдяки ШІ, надаючи детальну інформацію про їхній профіль і прогнозуючи наступні дії;
- Створювати розмовний досвід у чат-ботах з віртуальними агентами, навченими та обмеженими конкретними наборами даних клієнта.
Компанії та бренди можуть використовувати це ШІ-рішення як повний стек або компонентні продукти для доповнення до інших інструменті платформи. Запуск AI Hub підтримує глобальну стратегію компанії — стати розмовною екосистемою, яка забезпечує цифрову трансформацію в розмовну епоху. Infobip нещодавно допоміг хорватській цифровій страховій компанії LAQO створити цілодобову підтримку клієнтів за допомогою чат-бота з підтримкою GPT, який забезпечує швидкі, доступні та персоналізовані відповіді на запити клієнтів. Чат-бот звільняє час спеціалістів з клієнтської підтримки, щоб зосередитися на складніших питаннях, і пропонує масштабоване обслуговування клієнтів.
Сільвіо Кутіч, CEO Infobip, коментує:
«Шлях клієнта еволюціонує від фрагментарного досвіду через кілька каналів до діалогового досвіду в одному місці. Хмарна інфраструктура, додатки для розмовного чату та генеративний ШІ тепер дозволяють бізнесу та споживачами більш вільно спілкуватися, збагачуючи клієнтський досвід та об’єднуючи розрізнені клієнтські подорожі в єдиний безшовний досвід. Щоб полегшити цей перехід, ми запустили AI Hub, який забезпечує наскрізну платформу для всього клієнтського шляху, інтегруючи та модернізуючи поточні SaaS-рішення Infobip за допомогою ШІ та об’єднуючи маркетинг, продажі та підтримку».
У вересні 2023 року Infobip отримала визнання за свою здатність до виконання та повноту бачення в першому рейтингу Magic Quadrant™ для ринку комунікаційних платформ як послуг (CPaaS).