Трапляється так, що Facebook блокує рекламні акаунти або повністю бізнес-менеджери. Справа неприємна, тому що користувач (клієнт) втрачає час і гроші, але в більшості випадків – можна поправити.
Далі ми розглянемо чому Facebook робить блокування, як цього уникнути і що робити, якщо неприємність вже сталася.
Хто винен і чому
У Facebook мільйони рекламних акаунтів, які він блокує автоматично або руками своїх співробітників. За статистикою автоматичне блокування відбувається досить часто і повернути акаунт не складе труднощів. А ось якщо до вас добрався своїми рученятами модератор – це вже проблема і тут доведеться постаратися.
Існують кілька груп причин блокування:
- Порушення, пов’язані з обліковим записом, країною реєстрації і платіжними системами;
- Порушення, пов’язані з оголошеннями та рекламними кампаніями. Реклама не повинна містити контент для дорослих. Сюди відносяться зображення оголених частин тіла, людей в непристойних позах, а також дій, які є надмірно відвертими або сексуально провокаційними;
- Порушення авторських прав;
- Невідповідності посадочних сторінок сайтів;
- Негласні правила, про які дізнаються вже після блокування.
Так виглядає заблокований акаунт в розділі про якість:
Також причиною може стати відсутність двофакторної аутентифікації, яку Фейсбук настійно рекомендує включати в обліковому записі.
Розглянемо по порядку і докладніше.
Платежі та акаунти
Найбільш поширена причина блокування – некоректні дії з платежами. Наприклад, прізвище на карті не збігається з тим, що зареєстровано в кабінеті. Це саме можна сказати і до випадку, якщо перебуваєте в не тієї країні, що зареєстровані.
Також Facebook починає підозрювати кожного разу, коли ви міняєте спосіб оплати. Наприклад, два роки користувалися Пей Пел, а потім раптом вирішили оплатити картою.
Збільшення рекламного бюджету – також привід для підозри. Це працює не з усіма і не кожен раз, можливо, справа в декількох факторах одночасно, але витрачати більше 500 $ на добу рекомендується тільки після поступового збільшення витрат.
Оголошення
Не збирайте у себе в акаунті старі оголошення, відхилені модераторами. Іноді система переглядає їх, повторно відхиляє і блокує акаунти, де вони накопичуються.
Також певну загрозу представляють адміни, у яких погана карма щодо Фейсбуку. Особливо це актуально якщо залучаєте до налаштування реклами сторонніх фахівців. Невідомо, що він робив в минулому житті, тому краще відкривати доступ для адміністраторів з новими акаунтами.
Запускайте рекламу не раніше ніж через 2-3 тижні після створення особистого облікового запису. Фейсбук не любить комерційних фейковий користувачів. Ведіть себе як звичайна людина, додавайте фото і друзів.
Складаючи оголошення, будьте обережні з усім, що стосується алкоголю, куріння, зброї, товарів для дорослих і т.і. Система може забанити за будь-яку підозрілу картинку. Це ж відноситься до питань зовнішності, релігії, національності, раси, статі, віку, фізичних вад тощо.
Також не рекомендується писати текст з помилками, двозначностями і використовувати картинки поганої якості.
Посадочні сторінки
Якщо посадкова сторінка не відповідає оголошенню – акаунт можуть заблокувати. Наприклад, рекламуєте пончики, а за посиланням – казино. Нічого хорошого від такого обману не чекайте. Також не потрібно використовувати редіректи, вони заборонені правилами соцмережі, і дратують користувачів, як і сайти з автозапуском музики і відео, закачуванням файлів, спливаючими вікнами і пуш-апами.
Бан можна отримати за некоректний збір інформації користувача і порушення конфіденційності і фейкові сторінки у вигляді зображень або PDF.
Також іноді блокування відбувається помилково, в такому випадку відновлення відбувається швидко. Хоча з ситуацією в світі з Covid-19 навіть таке розблокування може затягнуться.
Як розблокувати аккаунт?
Щоб зрозуміти, що робити, потрібно визначити причину блокування. Дізнатися її можна з повідомлення Фейсбуку в акаунті або на пошті.
Якщо заблокували рекламний аккаунт або весь бізнес менеджер переходимо в розділ “якість акаунта” за посиланням business.facebook.com/accountquality і натискаємо запросити перевірку.
Такий запит буде відправлений у внутрішній відділ правил і політик. Ви переходите за повідомленням, відповідаєте на питання і чекаєте результату. І потрібно його дочекатися, так як паралельні звернення в техпідтримку по інших каналах вам нічим не допоможуть поки не буде відповіді від відділу правил і політик.
Відповідь з результатами перевірки ви отримаєте на вашу електронну пошту яка прив’язана до вашого профілю (перевіряйте так само в розділі “Спам”) або в кабінеті тут: business.facebook.com/support. Дивіться також в самому розділі “якість акаунта”.
Ось таку відповідь надіслали нам в сервіс генерації лідів Newlead.market по закінченню 5! днів. Аккаунт було заблоковано помилково.
Але так відбувається не завжди, буває просто блокують і не повідомляють додатково. Щоб зв’язатися з адміністрацією буде потрібно затратити деякі зусилля. На Фейсбуці є форма:
Її доведеться заповнити, там буде запит на адресу, дані власника і прохання надати інформацію. Туди ви пишете своє прохання розблокувати і вказуєте причину блокування (якщо вона є) і чекаєте, коли акаунт розблокують.
Ще один спосіб розблокування аккаунта – лист на підтримку на сторінці facebook.com/business/help.
Або залишити свій крик про допомогу прямо на сторінці техпідтримки – тобто в повідомленні в чаті технічної підтримки:
Після завершення чату вас попросять поділитися своїм досвідом тут: fb.me/22cUe9lTM8C0jmE
Корисна інформація
Майте на увазі, що подібні питання вирішують у міру надходження в режимі живої черги. В даний момент з-за Ковіда час розгляду запитів збільшено. Для кращого розуміння ситуації, ознайомтеся з даними ресурсами.
- Про затримки в перевірці: тут
- Про правила рекламної діяльності: тут
- Довідковий центр Facebook Business тут
- Про правила Співтовариства: тут
- Про політику використання даних: тут
- Контент для дорослих: тут
- Що таке двофакторна аутентифікація і як вона працює в Facebook? тут
- Як підключити опцію двофакторної аутентифікації для посилення захисту вашого Бізнес Менеджера: тут
- Безкоштовні онлайн курси для рекламодавців Facebook: тут, які дозволять вам отримати всю необхідну інформацію по рекламі в Facebook і Instagram.
Якщо нічого не допомогло
Акаунти не відновлюють, якщо ви порушили чиїсь авторські права або направляєте рекламу на редирект. У таких випадках простіше створити новий обліковий запис. Швидше за все вам дадуть відповідь, що заблокували за шахрайство, і рішення є остаточним.
Якщо ж у вас не було серйозних проступків, можна продовжити спілкування з техпідтримкою, писати листи і нагадувати про себе, але не підряд і не за короткий час, так як це не прискорить справу.
Ні в якому разі не рекомендуємо заводити новий аккаунт і робити те ж саме за що вас вже заблокували, або рекламувати той же сайт. Особливо це актуально якщо бан видали за проблеми з сайтом, скрипти і т.і. Після повторного блокування шанс на відновлення зводиться до нуля.
Висновки
Шанс відновити акаунт є, якщо ви не зробили серйозних помилок. Якщо ж вам написали, що «все пропало», прийнято остаточне рішення, то рекомендуємо уважно ставитися до правил, працювати акуратно і не доводити до блокування.