29 травня Performics Ukraine та Sandoz Ukraine розкажуть відвідувачам конференції IAB Connect, як їм вдалось змінити звичні підходи до електронної комерції безрецептурних препаратів.
Продавати безрецептурні фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач для Performance-маркетингу. На початку Covid-19 команда Performics Ukraine та Starcom Ukraine побачила нову можливість, передбачивши ріст онлайн-продажів і перетікання нових користувачів з офлайну в онлайн.
Sandoz стала компанією на ринку фарма, для якої вдалось побудувати максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами і запустити ефективний Performance-маркетинг для її препаратів. Відтак вдалось перетворити Black Box на ринку Pharma eRetail Media в прозору, зрозумілу, ріал-тайм аналітичну систему, в якій можна чітко відстежити бізнес-результати від рекламних кампаній та збільшити продажі, залучивши нових користувачів.
Більше деталей проєкту та результати 29 травня на IAB Connect розповість Марина Навроцька, Head of Product Marketing, Performics Ukraine та Святослав Рудь, OTC Group Product Manager, Sandoz Ukraine.
Марина має 7 років досвіду в диджитал-маркетингу. Спеціалізується на performance marketing стратегіях, як для невеликих брендів, так і для потужних міжнародних компаній. Розуміється на усіх етапах – від планування, налаштування та запуску до оптимізації на усіх ключових платформах (Google, Meta, DV360, ASA і т.д.) й аналітики (Google Analytics, FB Pixel, AppsFlyer, Similar Web).
У Святослава 7+ років досвіду в маркетингу та диджитал-маркетингу. Має медичну та бізнес-освіту. Зараз відповідає за комунікацію існуючих продуктів у компанії та лончі нових на ринку України, консультує інші ринки Центральної Азії. Має комплексне розуміння усіх медіа, активно розвиває диджитал для просування брендів Sandoz.
Реєструйтеся на конференцію за посиланням: webinars.iab.com.ua
Performics Ukraine та Starcom Ukraine входять до складу Publicis Groupe Ukraine, яка є найбільш креативною рекламно-комунікаційною групою в Україні (*за результатами рейтингу ВРК) До її складу входять агенції: Leo Burnett, MSL, Performics, Publicis, Saatchi&Saatchi, Spark Foundry, Starcom, Zenith.