Кризові моменти часто спонукають нас до дій: пробувати себе в новому, створювати те, чого не було, та ризикувати. Але щоб ризик був якнайбільш резонним, до нього треба детально підготуватись. Саме так вирішила зробити засновниця нового українського хелсі-бренду “spoluka” Аліна Рудковська. Зі своєю ідеєю власного бренду матчі вона звернулась до агенції креативного маркетингу Айділерс з метою «пакування». Побажання було не лише показати смакові переваги продукту, а ще й закласти фундамент майбутнього велнес комʼюніті.
Після розмови з клієнтом та вивчення ринку стало зрозуміло, що варто уникати всіх похідних від слова “матча”, щоб відрізнятись від конкурентів. А також, щоб клієнт мав чітку асоціацію саме з нашим брендом. До того ж продуктова лінійка буде розширюватись новими SKU.
На етапі створення неймінгу постало питання: як же поєднати так багато смаків, сенсів, приємне з корисним? Щоб назва відображала різноманіття, але при цьому сполучала… СТОП! Сполу… spoluka!
Так народився бренд spoluka – напої з властивостями, що покращують якість твого життя. Це для тих, хто бажає більше розуміти та усвідомлювати те, що вони споживають. spoluka об’єднує людей, які дбайливо ставляться до себе і оточення.
При створенні бренд-айдентики було вирішено взяти за основу візуалізацію «маленьких сенсів», адже саме з них складається головний сенс життя, який більшість так наполегливо намагається знайти. Щоб якомога чіткіше втілити ідею артдиректор «Айділерс» занурився у вивчення культурології прадавніх народів:
«Коли ми задумалися про сполучення багатьох сенсів, то вирішили звернутися саме до тих ідей, символів та образів, які були важливі для людей на початку або навіть в доцивілізаційний період, подивитися на ті символи, в які вірила первісна людина. Саме їх ми і взяли за основу» — розповідає артдиректор Веніамін Крижанівський.
Кольори були підібрані спираючись на ідею, органічність та натуральність, а також з урахуванням масштабування лінійки й великої серії можливих продуктів. Дескриптор в дизайні лого повторює своєю формою знайомий нам слід від кавової чашки. Положенням дескриптора дизайнери підкреслили органічність айдентики.
Крім того, було розроблено комунікаційну стратегію, яка транслює важливість сполучення приємного з корисним: напої spoluka турбуються про людей, які турбуються про себе.