Продаєте гарне?
Від зовнішнього вигляду сайту залежить дуже багато, якщо сайт візуально приємний і красивий, то користувач залишиться: йому буде цікаво поблукати сторінками. А якщо сайт, крім того, що гарний, ще й зручний, то це обов’язково вплине на конверсії. Полегшіть покупцям шлях до покупки — у нас запасено кілька порад.
Не вкрасти, а надихнутися
Якщо не знаєте, як саме покращити сайт, якщо є сумніви чи достатньо всього, то радимо піти на сайти конкурентів, тих гравців, на яких вам приємно рівнятися, кого хотілося б обігнати.
Подивіться, візьміть на озброєння їхні ідеї та додайте собі те, чого у вас поки що на сайті немає.
Цей підхід завжди працює.
Не забудьте подивитись, як борються за конверсії колеги із США та Європи, вони найчастіше випереджають тенденції на кілька місяців.
Прискорюйтесь
Святий грааль SEO останніх років — час завантаження сайту.
Який би не був у вас цікавий, зручний сайт, з актуальними товарами та ринковими цінами — довге завантаження перекреслить все. Користувач не чекатиме — надто велика конкуренція.
Оптимальний час завантаження сайту від 1,5 до 3 секунд. Але чітких меж немає: що швидше, то краще. Користувач очікує блискавичне завантаження, якщо ви не виправдаєте його очікування — чекайте зростання відсотка відмов.
Google Pagespeed Insights є основним інструментом перевірки швидкості сайту. Серед багатьох він найкращий, хоча б тому, що його розробив сам Google. Сервіс показує не лише час завантаження сайту, а й розкриває проблеми сайту, які заважають йому бути ракетою.
А ще Google Pagespeed Insights підказує, як покращити ситуацію, що варто прибрати, полегшити та замінити на сайті.
Поширені проблеми:
- “важкі” зображення — вибирайте JPEG-картинки замість PNG, вони важать у п’ять разів менше, не поступаються якістю, а ще краще – оптимізуйте важкі банери в WebP;
- логотип — правильний логотип повинен бути у форматі SVG, не в JPEG і не в PNG;
- перевантажений код та скрипти — старий код краще переписати, а непотрібні скрипти видалити.
Де ваша шапка?
Шапка сайту має бути ефектною та зрозумілою. Тут має бути короткий опис вашої компанії. Опис має бути таким, щоб і дитина зрозуміла, що саме ви продаєте.
Використовуйте зрозумілі та прості фрази, наприклад: «Торти на замовлення», «Виготовлення та монтаж пластикових вікон».
Коли користувач потрапляє на наш сайт, він повинен з перших миттєвостей зрозуміти, чим ми можемо бути корисні.
Не забувайте про головне
Переконайтеся, що у вас були всі необхідні внутрішні сторінки сайту: Про нас, Доставка, Гарантія, Контакти.
Найкраще, якщо вони вже у вас є, а якщо ні, то вам буде чим сьогодні зайнятися :). Якщо вони є, але порожні, то теж зайнятися є чим.
Ці сторінки важливі для ранжування в Google та для користувачів.
Google Shopping без сервісних сторінок запустити не вийде. Навіть якщо у вас вийшло запустити без цих сторінок, будьте певні, невдовзі Google виявить відсутність і повідхиляє всі товари. Він хлопець із принципами і головний принцип такий, що користувач повинен отримати максимум інформації про ту фірму, де хоче купити товар або послугу.
Почуй мене
Комунікація з клієнтом — це те, навіщо сайт потрібен, тому зробіть все, щоб користувачеві було легко зв’язатися, щоб він це міг зробити тим способом, який максимально комфортний. Дайте йому всі карти в руки — ви від цього тільки виграєте.
Переконайтеся, що на сайті добре видно номер телефону, нехай він буде всюди — зверху, знизу на сайті, в кожній картці товару, не бійтеся переборщити з ним, це не те, де потрібна міра.
Не соромтеся: зробіть його великим, яскравим, помітним і завжди готовим прийняти дзвінок від клієнта.
І найважливіше — зробіть його клікабельним!
Якщо клієнт знайшов вас через мобільний телефон, ви його вже вразили швидкістю завантаження, зачарували пропозиціями та цінами, він готовий набрати вас, бачить ваш номер, кликає на нього і розуміє, що виклик не йде.
Чи відчуваєте, як знижується градус його бажання купити у вас?
Далі клієнт представляє довгу та не цікаву перспективу копіювання номера (а це виходить не відразу: номер виділяється зі шматками тексту, захоплює і другий номер іншого оператора), далі відвідувачу потрібно згорнути всі вікна і перейти на викликову панель, вставити номер, видалити слово «тел» і другий номер, який скопіювався з основним. Здавалося б, номер готовий, залишається натиснути на виклик, але вже клієнт забув, що за питання його турбувало, і тепер він не зовсім упевнений, що йому потрібна ваша послуга. Нічого, наступного разу… І клієнт переходить на інші свої справи.
От і все. Ми втратили клієнта.
Тому так необхідно зробити номер клікабельним, щоб навіть за неявного бажання щось придбати, клієнт міг швидко додзвонитися і ви змогли підкріпити його наміри.
Мистецтво епістолярного жанру
Не всі люблять розмовляти телефоном, це не завжди зручно.
Для таких користувачів додайте чати, форми, дзвонилки (можливо клієнт говорити по телефону і любить, але прямо зараз йому незручно). Загалом, покажіть вашому потенційному клієнту, як ви його цінуєте і готові допомогти йому у будь-якому питанні.
Крім чатів, зверніть увагу на кнопки месенджерів – для користувачів це зрозумілий, близький і комфортний спосіб зв’язку.
Короткий перелік дій
- Регулярно надихайтеся ідеями та рішеннями колег по ринку. Оскільки будь-яке бізнес-рішення має термін придатності — робіть це регулярно.
- Перевірте швидкість завантаження ключових сторінок та виконуйте рекомендації Google.
- Пропрацюйте шапку сайту, перевірте, чи всі елементи, номери та сервісні сторінки є.
- Додайте чат-боти, форми та кнопки зворотного зв’язку.
- Повторюйте весь цей процес регулярно.
Про автора: Дар’я Добродій, аккаунт-менеджер у Marketing Link. Консультує клієнтів, як зробити маркетинг прибутковішим.