Привіт, мене звуть Юрій. Я керівник агентства «Sotnik».
Однією з причин, чому реклама Google Ads не працює, може бути в самому налаштуванні трафіку. Забігаючи наперед, я можу сказати, що будь-який фахівець з контекстної реклами може помилятися, незважаючи навіть на рівень цього фахівця, тому що контекстна реклама Google розвивається дуже швидко, інструментарію стає більше, і дуже часто взагалі цей інструментарій змінюється.
Також є дії конкурентів, які можуть прийти з великими бюджетами, з найкращим оффером, і тоді, якщо ваша реклама була налаштована правильно і добре приносила результати, вона може стати неефективною, тому що прийшов конкурент з більш великим бюджетом, з кращою пропозицією – і ось вже ваша реклама приносить менше результатів.
Тому, щоб це визначити, враховуючи, що у вас все добре з оффером, з бізнес-моделлю, у вас все добре з сайтом, то тоді потрібно зробити аудит контекстної реклами (рекламного аккаунта Google Ads), подивитися, як налаштований трафік. Цей аудит ви можете зробити самостійно, скориставшись інфографікою «Як зробити аудит аккаунта контекстної реклами” і за основними параметрами (тут 9 пунктів) перевірити самостійно, як налаштований ваш аккаунт.
Що перевіряється під час аудиту?
1. Перевіряються пошукові запити і мінус-слова
Потрібно перевірити чи правильно підібрані ключові слова під вашу рекламу і чи правильно вони розбиті на групи, чи правильно вони розподілені по кампаніям і чи є семантичний зв’язок в кожній групі оголошень.
Також потрібно подивитися мінус-слова – подивитися по яких пошукових запитах приходять на ваш сайт користувачі і чи немає там відверто нецільових пошукових запитів. Якщо є, то тоді за допомогою додавання мінус-слів потрібно виключити за ними показ реклами.
2. Далі потрібно перевірити ключові слова:
Чи правильно вони налаштовані в групах оголошень, в якому типі відповідності вони налаштовані і потрібно перевірити угруповання ключових слів, дублі в різних кампаніях, наявність однослівних ключових слів з модифікатором і детально їх проаналізувати на результативність. Також потрібно подивитися, чи є ключові слова, які «на себе тягнуть максимальний бюджет».
На що ми дивимося і звертаємо увагу при аналізі?
- на CTR,
- на вартість кліка,
- на кількість конверсій кожного ключового слова,
- на коефіцієнт конверсії у кожного ключового слова.
3. Також необхідно перевірити структуру облікового запису Google Ads
Чи правильно розбиті кампанії в акаунті Google Ads, чи правильно розбиті всі ключові слова по рекламним кампаніям, по групах оголошень і чи правильно згруповані ці ключові слова.
Угруповання ключових слів і розбивка рекламного аккаунта залежить від того, що ми рекламуємо. Якщо це реклама для інтернет-магазину, то обов’язково повинні бути налаштовані торгові компанії і повинен працювати Google Merchant Center. Якщо це якийсь інформаційний сайт, то може бути інший принцип розбивки. Якщо це інтернет-магазин, то розбивка кампаній може бути, наприклад, за категоріями. Тобто, може бути категорія продажу ноутбуків, категорія продажу телефонів, смартфонів, категорія продажу телевізорів. Може бути також розбивка по брендам або розбивка по регіонах і т. і.
Важливе правило це те, що кожна група повинна містити лише одну семантичну групу.
4. Наступне, що потрібно проаналізувати – це аналіз цілей
Всі цілі повинні бути налаштовані в Google Analytics, і Google Analytics повинен бути пов’язаний з обліковим записом Google Реклами.
Необхідно відстежувати всі конверсії – макроконверсіі і мікроконверсіі. Якщо на сайті ми отримуємо Ліди за допомогою дзвінків, звернень в чат, заповнення форми зворотного зв’язку, заповнення форми запиту зворотного дзвінка, то на всі ці види звернень повинна бути налаштована відповідна мета в Google Analytics, і також вона повинна бути імпортована в Google Ads.
5. Також ми перевіряємо всі налаштування в усіх кампаніях:
- аналіз показу реклами за різними пристроями,
- перевірка мереж – які включені мережі,
- перевірка часового таргетингу,
- перевірка місця розташування – тобто, геолокації – на які регіони налаштована реклама,
- перевірка, як налаштовані ставки,
- перевірка мов – на які мови ми таргетіруемся,
- і це також аналіз стратегії призначення ставок.
6. Далі необхідно перевірити оголошення і розширення
Тут теж такий же принцип. Оголошення повинні бути більш конкурентні, вони повинні бути краще, ніж у ваших конкурентів. За допомогою оголошень ми також можемо краще залучати користувача, ніж це роблять конкуренти.
Що саме потрібно робити, залежить від того, в якій ніші ви працюєте, і потрібно бачити оголошення конкурентів. Наприклад, якщо у конкурента налаштовані всі розширення, а у вас – ні, то ваші оголошення менше привертають увагу, і, відповідно, конкурент буде більше забирати трафіку на свої оголошення, ніж ви. Тому потрібно індивідуально дивитися.
Необхідно використовувати максимальну кількість розширень оголошень, які тільки є:
- номери телефонів,
- адреси,
- додаткові посилання,
- уточнення,
- розширення ціни,
- структурований опис,
- форма для потенційних клієнтів,
- посилання на мобільний додаток, якщо є мобільний додаток,
- і партнерські адреси і адреси філій.
7. На наступному кроці аналізується бюджет
Які саме рекламні кампанії, групи оголошень, тексти оголошень і ключові слова «тягнуть» на себе найбільше бюджету і чи виправдано це. Якщо вони тягнуть на себе найбільше бюджету і приносять найбільше конверсій і цільових дій за прийнятною ціною, то виправдано. Якщо ні – то треба щось міняти в обліковому записі.
8. Також обов’язково повинен бути налаштований ремаркетинг
9. Дуже корисний розділ в рекламному акаунті Google Ads – це розділ «Рекомендації»
Його теж можна подивитися і побачити якісь нові речі для себе, які не видно відразу спочатку навіть, може бути, і бувалому фахівцю. Тобто, потрібно проаналізувати, подивитися який у нас є показник оптимізації Google-реклами і прийняти рішення, які з цих рекомендацій прийняти до уваги і внести відповідні зміни в акаунті контекстної реклами.